Za poslední dobu mě zaujaly tyhle 2 nevolví kombíky:
Americký auta vůbec nemusím, ale Cadillac CTS-V Sports Wagon jakoby měl v zadních partiích něco ze Saabu 9-3 až bych skoro řek, že působí evropsky Kromě toho na americkej kombík celkem odvaz: 6.2V8 s kompresorem (z Corvetty ZR1) s 556 koňma a 747Nm, a co je super, zadohrab s manuálním šestikvaltem, maximálka 308km/h Nejrychlejší sériově vyráběnej kombík světa.
Pak mě zaujal eště Jaguar XF - Sportbrake Celkem krasavec a příjemný osvěžení mezi těma všema A6kama v Avantu. Škoda že Volvo si v součaný době sportovní kombi představuje jako lehce nataženej hatchback
ale cadillac ma u me - ja ameriky muzu, treba takovej 300C SRT8 combi nebo dodge charger srt8 combi maji taky koule (jen kdyby se naucili delat interiery, na ktere se da divat..)
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
CTS-V je rozhodně překvapením, motor ze ZR1 LS9 je možné upravit na 500 kW, otázkou je jestli to má smysl, už základ je prý příliš Jaguár jde rozhodně nahoru, zdá se, že indové snad tuto značku nadobro zachrání.
Pro Mercedesy mám velkou slabost W211 je asi nejlepší možností, W210 po faceliftu by mi také nevadila. Nevím proč, ale aktuální řadu moc nemusím, zdá se mi, že designem se dost přiblížila BMW (tím myslím agresivitu a použití výraznějších hran).
Včera jsem mluvil s jedním mercedesářem a zmínil se o W124 E500...kupodivu by o jednom moc pěkném na prodej v ČR věděl ...kdyby byl zájem
MG je ale stavba auta na rekord My se tu bavíme o použitelnějších autech...a třeba některé AMG až tak z říše snů nejsou Noční můrou ovšem bude jejich servis
LukášM píše:MG je ale stavba auta na rekord My se tu bavíme o použitelnějších autech...a třeba některé AMG až tak z říše snů nejsou Noční můrou ovšem bude jejich servis
Ahaa, tak o pouzitelnejsich autech jo? Tak tomu se musim fakt zasmat zvlast u nas pri cenach benzinu.
Kazdopadne...to, co jsem pridal je rozhodne k tematu - nejrychlejsi kombik sveta.
Je jasne, ze prispiva kazdy, kdo ma ruce a umi googlit... ze?
Dalsi perlicka> http://velocityresource.com/EssingDieseltuningRS6Avant.aspx urcite zatim nej...950hp a top speed 236 and 249 mph...tj. 377.8 az 400.7 km/h
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
A co volvo kombi - upravena 960 s V8, pres 1000hp na E85, motor chevy, poradne natlakovat naladit...todle je fakt masakr, dostal z toho 2x vic nez ta vinova volvette, kterou vsichni zname...vysledek>https://www.youtube.com/watch?v=vs100JqQGuw
detaily>http://www.garaget.org/?car=63300
Asi zatim nejrychlejsi volvo hranol kombi!
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Roger píše:Ahaa, tak o pouzitelnejsich autech jo? Tak tomu se musim fakt zasmat zvlast u nas pri cenach benzinu.
Kazdopadne...to, co jsem pridal je rozhodne k tematu - nejrychlejsi kombik sveta.
Je jasne, ze prispiva kazdy, kdo ma ruce a umi googlit... ze?
Dalsi perlicka> http://velocityresource.com/EssingDieseltuningRS6Avant.aspx urcite zatim nej...950hp a top speed 236 and 249 mph...tj. 377.8 az 400.7 km/h
A co je na AMG nepoužitelného? Spotřeba je přiměřená a pokud si koupím AMG, Alpinu, apod. tak spotřebu řešit nebudu, protože to auto kvůli spotřebě nemám.
Jinak to vypadá, že googlíš akorát ty Já toho dost načtu a dost se dozvím mezi lidma
dali píše:V tom nadpisu jsem měl napsat sériově vyráběný. Už i ten Bavorák co postoval Lukáš je úprava a asi zakázková výroba (moc jsem to nezkoumal)
G-Power je úpravce BMW, ale pořád jsou to silniční auta, v případě Touring i lehce praktická.
Jo aha Lukasi, takze tvoje info je z casaku a od lidi...? Tak to holt chce cas, ktery nemam...proto ten google, ale neskryvam, ze googlim pro info...proc taky? Cist papir jako cist na netu...
Ale mozna mas pak vsechno trochu opozdene...nez to jako novinka vyjde a bude v PNS, dojdes si pro to a nez potkas ty spravne lidi
Takze pokud seriovky asi to spadne k M5
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Jelikož jsem dost opožděnej a táhne mě to ke starším autům, tak samozřejmě novinky sleduji jen tak okrajově. No já si stále myslím, že papírová forma čtení má své kouzlo a pár automobilových časáků mám předplacených (btw autosalony nejsou každý měsíc). Jednou týdně máme s klukama sraz, probíráme motorky, auta a všechny různé technické zajímavosti a tam se teprve člověk dozví věci na které by asi jinak nenarazil. Je to tím, že každý má svou oblíbenou značku. Jediný, kdo naráží jsem já, protože Volva nikoho nezajímají M5 se snad musí líbit každému, ať už je to jakákoli generace.
Jo, tak to vidim v tvem podpisu...ze rad starsi kusy to ale neznaci opozdnenost...takze nic ve zlem.
Chtel jsem rict, ze pristup k cerstvym a pri pouziti seriozniho zdroje i k overenym informacim, je a snad i bude na netu...
Moto casaky samozrejme vetsinou opisuji jeden od druheho...nebo v jine forme tam je to same, co najdou lidi na netu, testy, recenze, novinky...apod. ale ma to urcite sve kouzlo si treba na WC pri tom otevrit test na vlajkovou lod od vehlasne automobilky...
Ja chodim bcas na zavody...rallye, do vrchu nebo na okruhove v brne...tak jedine tam muzu v realu pricichnout.
Kazdy smrtelnik nema pristup k tem, kteri prichazi osobne do styku s auty kolem 500PS a dal a kteri navic tomu i rozumeji a umeji s tim zachazet.
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů