Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Fanula
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 49
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Znojmo

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od Fanula »

Když měnili radiátor,dali originál,nebo z druhovýroby?A ještě mne napadlo,nezačalo to zlobit po rozvodech?Cirkulace vody probíhá správně?[/quote]


No radiátor těžko říct, ale vzhledem k ceně se domnívám že to "snad" origo byl, A co se týká rozvodů to si nejsem jist, já je dělal v létě, ale tak snad pumpa se nedá nasadit opačně ne??? A i kdyby, počítám že by se to asi hřálo...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003

igi75
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 93
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od igi75 »

já si taky myslím, že díly jako vodní pumpa jsou tzv. blbuvzdorný ( nedají se dát jinak než mají ). 8)
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

skreči
Offline
Příspěvky: 709
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od skreči »

ahoj teď se řešil podobný problém u V40 myslím, tak zkus dohledat, tam jsem podrobně popsal lapálie s mojí bývalou lagunou, úplně to samé...závada byla ucpaný radiátor...a ucpával se stále, ale stačilo jednou za tři týdny rozpojit hadice, narvat tam zahradní hadici a vyplachovat doku d nepoteče čistá voda, pak nechat vytéct, jeden přívod ucpat a do druhého nalít horký ocet nebo srágoru na vodní kámen, přes noc nechat působit, pak vypláchnout a zapojit,,,,,,,,u jiného auta jsem zase musel měnit pumpu a taky začalo topit........No a nakonec mně to přestalo bavit a koupil jsem si Volvo a a a a topí a topí :)
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od wickey »

igi75 píše:já si taky myslím, že díly jako vodní pumpa jsou tzv. blbuvzdorný ( nedají se dát jinak než mají ). 8)
to je pravda, ale da se dat treba kvalitni nahrada s plastovyma lopatkama, ktere upadaji a je vymalovano :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od lucki »

wickey píše:
igi75 píše:já si taky myslím, že díly jako vodní pumpa jsou tzv. blbuvzdorný ( nedají se dát jinak než mají ). 8)
to je pravda, ale da se dat treba kvalitni nahrada s plastovyma lopatkama, ktere upadaji a je vymalovano :)
ale to neriesi problem, ze mu dnu fuka studeny a motor ma ohriaty na prevadzkovu teplotu. alebo sa mylim?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

igi75
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 93
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S60 2.4D 96 kW, Volvo V60 1.6D 8
Bydliště: Pardubice

Nevím, nevím... asi půjde z domu!

Příspěvek od igi75 »

Kdysi jsem jezdil autobusem a na firmě jsme neli oasu. Kdo ví o jakej autobus se jedná, tak už blinká :crazy: . Tam byl taky problém, né sice s topením, ale zase s chlazením. Možná se někomu bude zdát, že je to o něčem jiném, ale omyl ( alespon si to myslím) Stále se to hřálo a hřálo. A to tak že snad hned jak to vidělo kopec. ( Ještě že jsem tím nejezdil a měl HD12 8) ). Vyměnili tam snad vše co se dalo a stále nic. Radiátory a hydromotor a já už nevím co vše. Trvalo to dva roky až někoho napadlo vyměnit hadice. Zpočátku se to šéfovi zdálo jako blbost, protože, když je profukovali, tak byly průchdné. Nic naplat, šli tam nové a hle :shock: :shock: :shock: bylo po problému. Nakonec ty staré hadice ten fífák co na to přišel rozřezal a přišel na to že byla jedna částečně ucpaná zmuchlanou izolačkou, která tam někomu vlítla. Třeba je to u tohoto problému nesmysl, ale tonoucí se stébla chytá a jak mi ukázal život, většinou to jsou prkotiny, že to člověk ani neřeší, až jako úplně poslední za zoufalství. přeju hodně štěstí k vyřešení záhady. Já naštěstí topím super. Jen jsem nechal zablokovat bufíka .
_________________
S 60 2.4 D 96 kW r.v.2005
V 60 1.6 D 84 kW r.v. 2014

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé