O čase,jestli to je tolik nebo tolik desetin se s nikym hádat nebudu,protože to změřený nemam a pokud něco nemam změřený,tak to nikomu nenutim.Měřim si přesnou spotřebu,měřim si různé maximálky dle GPS protože tacho hodnoty neuznávam,mam přesně změřenej sprint na 400 metrů a tohle všechno jsou hodnoty za který dam ruku do ohně........ale,vim co cítim když v tom autě sedim a vim jak na to reagovat a když se něco začne dít a já dam třeba lehké kontra pro zmírnění smyku a po dalšim čase to začne nečekaně přibržďovat kola,tak se člověk akorát lekne....pro mě je to prostě akorát horší než lepší. Beru někde pohodovou jízdu,kdy člověk jede normálně,provoz tolik nevnímá a na cestě může bejt olej,led atd. kdy na to neni připravenej,tak určitě tenhle system může pomoct a alespoň "probudit" řidiče. Taky proto ho mam při každodennim provozu zapnutý a jak jsem psal,vypínam ho jen když se chci svižně svézt na zasněženém povrchu,kde se počítá s tím že to bude klouzat a já se na řízení 100% soustředim. Na ježdění bokem XC70ka rozhodně neni a taky tak s ní nejezdim,jde mi jen o ty pro mě nepříjemný zásahy elektroniky v krajní situaci.Lukaso píše: vteřinu beru jako nadsázku, ale i půl vteřiny je velice dlouhá doba, při rychlosti 50 km/h by si musel jet téměř 7 metrů smykem než začne elektronika fungovat. jestli to tak je, tak je něco špatně. Nepreferuji jízdu bokem, jezdím hodně, jsem mladej a myslím že mam docela rychlé reflexy...rozhodně ale nedokážu v mezidobí než začne elektronika reagovat. Podle mě to nedokáže nikdo , pro zajímavost reakční doba soustředěného řidiče je 0,6 - 0,8 s , nesoustředěného 0,7-0,9 s ( statisticky ) takže si nemyslím, že by kdokoliv byl nějak významě rychlejší ( jestli vůbec ) než senzory auta
Když jezdim se škodofkou v Mostu,tak tam taky nemam žádný "elektronický berličky" a jak známo škodovky s motorem vzadu jsou přetáčivý,takže tam koriguju smyky skoro v každej zatáčce ))))