VOLVO V70 2,5 TDI, D5252T r.v. 4/2000.
Poraďte kde zohnať nejaký návod na opravu vstrek. čerpadla. Rád by som si to pozrel, kým sa do toho pustím.
Privítam aj možnosť rozobrať nejaké nefunkčné.
Môj má problém ísť do ťahu a potom v ňom niečo štrká. Štartuje OK, na malý plyn ide, len ho nesmiem tlačiť.
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lúčnica nad Žitavou
- Vůz: VOLVO V70 2,5TDI, 103kW, r.2000, M5,
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
_________________
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
A jseš si jistej, že je problém v čerpadle? Nemůže bejt problém třeba v řídícím vstřiku (ten nejdelší, co z něj vede drát)?
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Co předvstřik??ker píše:VOLVO V70 2,5 TDI, D5252T r.v. 4/2000.
Poraďte kde zohnať nejaký návod na opravu vstrek. čerpadla. Rád by som si to pozrel, kým sa do toho pustím.
Privítam aj možnosť rozobrať nejaké nefunkčné.
Môj má problém ísť do ťahu a potom v ňom niečo štrká. Štartuje OK, na malý plyn ide, len ho nesmiem tlačiť.
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lúčnica nad Žitavou
- Vůz: VOLVO V70 2,5TDI, 103kW, r.2000, M5,
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Keď ja som presvedčený, že je to mechanická závada na čerpadle. Súvisí to s tým plechovým zvukom v čerpadle, ktorý tam nemá byť.
Dík za záujem
Dík za záujem
_________________
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Lúčnica nad Žitavou
- Vůz: VOLVO V70 2,5TDI, 103kW, r.2000, M5,
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Nazdar volváci. Závada odstránená. pridávam popis.
Auto normálne chodilo až dovtedy , keď som mu dal na štvorku cca 4000ot. Vtedy zacukalo a strácalo ťah. Na lahký plyn išlo vcelku normálne. Po pár km sa rozsvietila diagnostika motora. Po príchode domov a kontrole som zistil neznámy kovový štrkot z motora. Na druhý den štart normálny, naprázdno aj v otáčkach. Skúšobná jazda, znova strata výkonu a po príchode znova štrkot. Kontrola rozvodu- všetko OK. Diagnostika (mám ju cca 200m) písala všeličo, len nie čerpadlo. Pri kontrole štrkotu v čerpadle - zistené vzduchové bubliny v plastovej trubke prívodu nafty do čerpadla.Nasledovala výmena naftového filtra a kontrola tesnosti hadíc. Vzduch v trubke sa stratil a auto chodí ako má.
Doposial som bol presvedčený, že vzduch na prívode nafty vždy spôsobí aj zlé štarty. Rovnako som mal skúsenosti, že takáto závada sa pomaly zhoršuje a neobjaví sa naraz ako v tomto prípade. Ten štrkot bol už len ako veľmi nepríjemný (náklady) bonus.
Auto normálne chodilo až dovtedy , keď som mu dal na štvorku cca 4000ot. Vtedy zacukalo a strácalo ťah. Na lahký plyn išlo vcelku normálne. Po pár km sa rozsvietila diagnostika motora. Po príchode domov a kontrole som zistil neznámy kovový štrkot z motora. Na druhý den štart normálny, naprázdno aj v otáčkach. Skúšobná jazda, znova strata výkonu a po príchode znova štrkot. Kontrola rozvodu- všetko OK. Diagnostika (mám ju cca 200m) písala všeličo, len nie čerpadlo. Pri kontrole štrkotu v čerpadle - zistené vzduchové bubliny v plastovej trubke prívodu nafty do čerpadla.Nasledovala výmena naftového filtra a kontrola tesnosti hadíc. Vzduch v trubke sa stratil a auto chodí ako má.
Doposial som bol presvedčený, že vzduch na prívode nafty vždy spôsobí aj zlé štarty. Rovnako som mal skúsenosti, že takáto závada sa pomaly zhoršuje a neobjaví sa naraz ako v tomto prípade. Ten štrkot bol už len ako veľmi nepríjemný (náklady) bonus.
_________________
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
Volvo V70 I 2,5 Tdi 2000. striebro
Suzuki DL 650 V -strom
Bolo V70 D5 2006 Full
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Zdravím Vás !
Nezakládám nové téma a oživím toto vlákno. Včera jsem stěhoval kamaráda. Najezdil jsem s vozejkem +-50km od chvíle, co jsem natankoval. Po poslední vykládce jsem měl problém nastartovat. Auto jsem nechal točit vždy cca 3-4 vteřiny a to zhruba třikrát. Pak jsem musel přišlápnout plyn aby chytnulo. Ujel jsem zhruba 2 km, to celé z kopce a víceméně na volnoběh. Pak jsem při výjezdu z křižovatky příšlápnul plyn víc, hned zase povolil, automat jakoby vyřadil do volnoběhu ( to je normální ) a auto chcíplo. Bez zjevných příznaků a jakéhokoliv varování, například nepravidelným během. Zkusil jsem ho párkrát natočit ale neúspěšně. Odtlačili jsme ho ke straně. Zavolal jsem odtah a mezitím jsem zkusil ještě párkrát natočit. Když jsem přišlápnul plyn až k podlaze, tak auto chytnulo. Na volnoběh vrčelo jako kdyby se nic nedělo. Pak jsem na volnoběh přidal lehce plyn, otáčky šli nahoru normálně, ale při povolení do volnoběhu zase hned motor zdechnul. Odtáhnuli jsme tedy auto na parkoviště. Kamarád mě odvezl pro druhé auto, protože jsem potřeboval odvést vozejk, aby ho někdo neukradl. Když jsem se vrátil zpět k volvu, zkusil jsem ho natočit. Přes plyn se to povedlo hned napodruhé. Zkusil jsem auto projet na parkovišti a chovalo se zcela normálně. Bohužel už jsem byl ale sám a neměl jsem jak ho dopravit domů, proto se pro něj chystám až dnes.
Nenapadá vás něco, čím by toto chování mohlo být způsobeno ? Mě napadá nekvalitní nafta, jezdím do Makra nebo na Alfa station. Do nafty přidávám VIF zimní. Nebo horší varianta...čerpadlo ? Žádná kontrolka nesvítí, vše se chová jak má, uvídím, jestli se mi podaří dojet domu.
Nezakládám nové téma a oživím toto vlákno. Včera jsem stěhoval kamaráda. Najezdil jsem s vozejkem +-50km od chvíle, co jsem natankoval. Po poslední vykládce jsem měl problém nastartovat. Auto jsem nechal točit vždy cca 3-4 vteřiny a to zhruba třikrát. Pak jsem musel přišlápnout plyn aby chytnulo. Ujel jsem zhruba 2 km, to celé z kopce a víceméně na volnoběh. Pak jsem při výjezdu z křižovatky příšlápnul plyn víc, hned zase povolil, automat jakoby vyřadil do volnoběhu ( to je normální ) a auto chcíplo. Bez zjevných příznaků a jakéhokoliv varování, například nepravidelným během. Zkusil jsem ho párkrát natočit ale neúspěšně. Odtlačili jsme ho ke straně. Zavolal jsem odtah a mezitím jsem zkusil ještě párkrát natočit. Když jsem přišlápnul plyn až k podlaze, tak auto chytnulo. Na volnoběh vrčelo jako kdyby se nic nedělo. Pak jsem na volnoběh přidal lehce plyn, otáčky šli nahoru normálně, ale při povolení do volnoběhu zase hned motor zdechnul. Odtáhnuli jsme tedy auto na parkoviště. Kamarád mě odvezl pro druhé auto, protože jsem potřeboval odvést vozejk, aby ho někdo neukradl. Když jsem se vrátil zpět k volvu, zkusil jsem ho natočit. Přes plyn se to povedlo hned napodruhé. Zkusil jsem auto projet na parkovišti a chovalo se zcela normálně. Bohužel už jsem byl ale sám a neměl jsem jak ho dopravit domů, proto se pro něj chystám až dnes.
Nenapadá vás něco, čím by toto chování mohlo být způsobeno ? Mě napadá nekvalitní nafta, jezdím do Makra nebo na Alfa station. Do nafty přidávám VIF zimní. Nebo horší varianta...čerpadlo ? Žádná kontrolka nesvítí, vše se chová jak má, uvídím, jestli se mi podaří dojet domu.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Tak mám nové info ze včerejška. Auto žhaví, točí jako zběsilé, má tendenci chytnout...jakoby škytá, ale nechytne
Jednou se podařilo, že naskočilo na vteřinu, ale zhruba na 500ot/m a pak zdech. Z výfuku se při startování občas začudí a kouř je cítit po naftě..
Ok musím do servisu, bude v tomhle případě k něčemu dobrá diagnostika ? Mám servis VOLVO cestou k mému servismanovi.

Ok musím do servisu, bude v tomhle případě k něčemu dobrá diagnostika ? Mám servis VOLVO cestou k mému servismanovi.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI

-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
To je možné ? Jen tak ? Servisman mi říkal, že to teď dělal na transporetru, taky překočenej řemen...Takže už ho ani nebudu zkoušet natočit, a rovnou odtah. Ještě že mě to nepotkalo někde mezi Prahou a Brnem 

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Měl jsem namysli přeskočenej ten tenkej řemen k čerpadlu. Občas se to stává. Hlavní rozvoďák snad ne. To by asi bylo vymalováno.
Možná by stačilo zkusit sundat kryt řemene ze strany čerpadla. Pokud bude řemen volnej, pravděpodobně máš viníka.
Možná by stačilo zkusit sundat kryt řemene ze strany čerpadla. Pokud bude řemen volnej, pravděpodobně máš viníka.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Ahoj Dali, díky za rady, zítra to prubneme. Dnes jsem to chtěl odtáhnout, ale nestihl jsem to. Tak to zítra nahlásím jako prvního adepta závady. Díky Petr.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
Vstrekovacie čerpadlo Volvo V70 TDI
Tak to vypadá na špatnou naftu, naštěstí...Udělal se proplach filtru, dala se čerstvá nafta a auto chytlo. Ještě nechám seřídit předvstřik a bude to. Kdo jezdí tankovat v Liberci na Alfastation, tak důrazně nedoporučuji, já jezdil jenom tam.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé