Optimální motor pro V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
Ahoj, vím že se už na Fóru probíralo, přesto pro osvěžení:
Jaký je dle mínění fóra optimální motor pro V70 1. generace?
Najedeme cca. 15 t.km/rok, z toho cca. 50% město.
Aktuálně vybírám z následujících aut v ČR:
V70 T5, rok 1998, najeto 210 t.km, servisní historie, manuál, nutno dělat rozvody + servis.
V70 TDi, rok 2000, najeto 215 t.km, servisní historie, manuál, servis hotov vč. dokladů, bez investic. (předpokládám, že už je to verze TDi co tak nekouří)
+ import z Itálie
Auto bude používáno jako rodinné 2 velcí + 2 malé. Nepotřebuji závodit. Díky Daniel
Jaký je dle mínění fóra optimální motor pro V70 1. generace?
Najedeme cca. 15 t.km/rok, z toho cca. 50% město.
Aktuálně vybírám z následujících aut v ČR:
V70 T5, rok 1998, najeto 210 t.km, servisní historie, manuál, nutno dělat rozvody + servis.
V70 TDi, rok 2000, najeto 215 t.km, servisní historie, manuál, servis hotov vč. dokladů, bez investic. (předpokládám, že už je to verze TDi co tak nekouří)
+ import z Itálie
Auto bude používáno jako rodinné 2 velcí + 2 malé. Nepotřebuji závodit. Díky Daniel
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 02 led 2012 11:06, celkem upraveno 2 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
Možná budu sám, ale přimlouval bych se za TDI. Rozdíl ve spotřebě v porovnání s T5 bude ohromující.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Optimální motor pro V70
Proč neuvažuješ o 2,5T (LPT) ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
T5 a TDi jsem uvedl za A: jako okrajové podmínky mého výběru (v podstatě opačné extrémy), za B: na základě konkrétních nabídek velmi pěkných aut. Auta mají servisní historii a doložitelný servis a není nutné lakovat dokola všechny rohy nárazníků apod.. Nabídka je širší, dostal jsem odkazy na pěkná auta z Itálie atd..yoby píše:Proč neuvažuješ o 2,5T (LPT) ?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
No, ono se to dá říct jinak. Pokud Ti nevadí spotřeba deset a výš, tak hledej v benzínu
Já bych prostě koupit TDI -pokud bude za rozumný peníz, v rozumném stavu.

-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
S 2,4 10v za 10 jezdím a nestěžuji si, stojí to za to. T5 už jsme měli (v automatu sice) a tam to bylo 13 - 16. Za to ale mohl AUTOMAT, ne jámr1 píše:No, ono se to dá říct jinak. Pokud Ti nevadí spotřeba deset a výš, tak hledej v benzínuJá bych prostě koupit TDI -pokud bude za rozumný peníz, v rozumném stavu.



_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Optimální motor pro V70
Tak to joDanniel74 píše: T5 a TDi jsem uvedl za A: jako okrajové podmínky mého výběru (v podstatě opačné extrémy), za B: na základě konkrétních nabídek velmi pěkných aut. Auta mají servisní historii a doložitelný servis a není nutné lakovat dokola všechny rohy nárazníků apod.. Nabídka je širší, dostal jsem odkazy na pěkná auta z Itálie atd..

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
Proč? Spotřeba bude asi jako T5 - nebo dokonce vyšší? Je spolehlivější?yoby píše:Tak to joDanniel74 píše: T5 a TDi jsem uvedl za A: jako okrajové podmínky mého výběru (v podstatě opačné extrémy), za B: na základě konkrétních nabídek velmi pěkných aut. Auta mají servisní historii a doložitelný servis a není nutné lakovat dokola všechny rohy nárazníků apod.. Nabídka je širší, dostal jsem odkazy na pěkná auta z Itálie atd..Já jen že pokud bys hledal benzín, tak tohle LPT mi přijde jako dobrý kompromis
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Optimální motor pro V70
nechapu proc chces prodavat auto do kteryho si investoval jenom proto, ze je jemne borene na cast ktera jizdu ani bezpecnost pasazeru neovlivnuje.. a koupit si vlastne stejný 
T5 v automatu ma spotrebu absolutne uplne tu samou jako R v automatu, 2,5T ma spotrebu krapet nizssi ale imho neumernou vykonu. Vem si 2.5D r.v. 2000, pry uz tak nedechti a jsou to drzaky.

T5 v automatu ma spotrebu absolutne uplne tu samou jako R v automatu, 2,5T ma spotrebu krapet nizssi ale imho neumernou vykonu. Vem si 2.5D r.v. 2000, pry uz tak nedechti a jsou to drzaky.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 02 led 2012 12:04, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Optimální motor pro V70
Spotřeba bude pravděpodobně nižší oproti T5, někde trošku nad úrovní atmosféry. A hlavně turbo zabírá v nižších otáčkách, takže na klidnější svižnou jízdu příjemnější.Danniel74 píše: Proč? Spotřeba bude asi jako T5 - nebo dokonce vyšší? Je spolehlivější?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
Jasně chlapi, koukal jsem na testy spotřeb, na fóru jsem taky nějaký pátek, prostě se ptám, abych doplnil skládanku. Na trhu je pár aut, která mají ještě budoucnost, dovozcům se už staré V70 za pár tisíc nevyplatí vozit. Mě se to auto prostě líbí, aktuálně mám v hledáčku dvě krásné V70 - viz. první příspěvek. Pere se to ve mě, na straně T5 a trochu té radosti, ale prachy raději než do benzínu dám do pořádné dovolené a nebo jiných zážitků a nebo TDi, které když se mu trochu pomůže taky jede, tam se mi zase moc nelíbí krátké jízdy po městě. Prostě standardní dilemma ...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
a tak zrovna u starýho dobrýho TDi bych ty krátký cesty asi moc neřešil... ale může se stát cokoli.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Optimální motor pro V70
Za jak dlouho takový TDI topí? Vozit děcka v promrzlým autě ve městě asi taky není hit 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Optimální motor pro V70
chce to TDI pro medzimesto, a pro decka a nakupy bohate postaci nejakej benzinovej bleskemtopící 0,8 - 1,2 kubikovej prcek, vim co rikam, takovej inkubator je ve meste k nezaplaceni, vsude se vejde, je s nim prdel, a pritom zcela bez investicyoby píše:Za jak dlouho takový TDI topí? Vozit děcka v promrzlým autě ve městě asi taky není hit

-
Offline
- Příspěvky: 222
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Optimální motor pro V70
A co najít benzína v LPG nebo dodělat lpg. Já to uděšlal a mám náklady 2kč na km. A benzín topí po pár metrech. Diesel na krátké pojíždky není zrovna dobrý nápad. A italové jezdídocela svižně takže aby ten diesel nebyl vylítanej.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
Dýzl topí oproti benzínu daleko později. To je fakt. Alespoň ten můj TDI. D5 je teplá po 2-3minutách jízdy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Optimální motor pro V70
Jen tě nesmí trefit nějakej městskej závodníkst_Andy píše: chce to TDI pro medzimesto, a pro decka a nakupy bohate postaci nejakej benzinovej bleskemtopící 0,8 - 1,2 kubikovej prcek, vim co rikam, takovej inkubator je ve meste k nezaplaceni, vsude se vejde, je s nim prdel, a pritom zcela bez investicto je idealni kombinace

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Optimální motor pro V70
netrefi se, neboj, na prcky musis mit zamerovacyoby píše:Jen tě nesmí trefit nějakej městskej závodník





-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
TDi se zahřeje za dlouho. To je pravda. Na druhou stranu, nejhoší jsou přechody teplo - zima, takže holky rveme do auta navlečený, aby je po cestě z auta neofouklo.... 

_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Optimální motor pro V70
Tak to neřeš a vem Tdi,je tu spousta keců jak je benzím lepší,ale nikdo ti na něj nepřispějě.Topí to za dost dlouho,počítej s trochou tepla po 4-5 km,přískoky tomu až tak nevadí pokud máš rozum a nehrotíš to.I ve městě nepřelezeš 7l,se studeným benzínem nepudeš pod 10.Mám tenhle motor asi 4 roky a na palubáku mám i s přískoky 5.5 a i kdyby o litr kecal,pořád ok.A jak sám píšeš,jezdíte oblečení,tak co.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Optimální motor pro V70
já jen pro jistotu, kdyby se rozhodl pro automat, tak spotřeba je potřeba počítat v průměru 8,5, v zimě 9 a skákačky po městě v létě 10, v zimě 11. A řeč je samo o TDIselap píše:Tak to neřeš a vem Tdi,je tu spousta keců jak je benzím lepší,ale nikdo ti na něj nepřispějě.Topí to za dost dlouho,počítej s trochou tepla po 4-5 km,přískoky tomu až tak nevadí pokud máš rozum a nehrotíš to.I ve městě nepřelezeš 7l,se studeným benzínem nepudeš pod 10.Mám tenhle motor asi 4 roky a na palubáku mám i s přískoky 5.5 a i kdyby o litr kecal,pořád ok.A jak sám píšeš,jezdíte oblečení,tak co.

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: zlate moravce
- Vůz: v70,2.5TDI 99,manual,103kW
Optimální motor pro V70
no moja žena chodí už 2 roky do práce v TDi iba 1,5km tam a 1,5km spatky každy deň,žiaden problém som z autom nemal,spotreba na pc nepresiahla 7L,a ked hreju sedačky ani nebadala,že kúrenie nastupuje neskôr.
mimochodom tiež by som na tvojom mieste asi neriešil druhé auto a dalej dral to čo máš.
Ak nie,tak určite TDi.
mimochodom tiež by som na tvojom mieste asi neriešil druhé auto a dalej dral to čo máš.
Ak nie,tak určite TDi.
_________________
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
protože já bych děti do žádného kotrmelce nepustilst_Andy píše:chce to TDI pro medzimesto, a pro decka a nakupy bohate postaci nejakej benzinovej bleskemtopící 0,8 - 1,2 kubikovej prcek, vim co rikam, takovej inkubator je ve meste k nezaplaceni, vsude se vejde, je s nim prdel, a pritom zcela bez investicto je idealni kombinace


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Optimální motor pro V70
TDi nekouřej už od r. 1999. Rychlým vodítkem ročníku 1999+ je modrý znáček na grillu.
V mojí současné situaci bych si vybral TDi.
Z benzínu bych asi bral 2,5 20V v manuálu - tam může být i nižší ročník a bude nižší cena.
V mojí současné situaci bych si vybral TDi.
Z benzínu bych asi bral 2,5 20V v manuálu - tam může být i nižší ročník a bude nižší cena.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé