
Nicméně musím konstatovat, že výbava je slušná a kultivovaností a jízdním projevem se Astra vyrovná i V60... takže to není zase takové utrpení

Já jsem... nestyda!Lachtan píše:Že se nestydíš
to nemyslis vazne?tnemec píše:výbava je slušná a kultivovaností a jízdním projevem se Astra vyrovná i V60
Sedacky maj decentni cerveny strafovani, na fotce to nevyleze. Cervene jsou velke vklady vsech dveri. Dale cervene sviti obruba saltpaky, displej PC a radia a ambientni dosvetleni interieru. Dostupna byvala jeste modra, ted neni dostupna ani ta cervena. To, ze ji tam ja mam je na delsi povidanidali píše:Můj šálek kávy to neni, ale přeju ti ať slouží ke spokojenosti. Docela mě zaujala ta barevná palubka... jaký tam byly jiný dostupný barvy? Sedačky mi připadaj černý, jsou na tu palubku barevně napasovaný i jiný panely interiéru?
Vim, kde bydlis a prijdu ti to vysvetlit rucne, ty plantazniku!jojo píše:Dle barev soudím na auto pro holky nebo pro bukvice...
Bohuzel pro Volvo to myslim smrtelne vazne. Dalky jsem jezdil uz s predchozi Astrou a byla v tom vyborna. A tahle je lepsi.Roger píše:to nemyslis vazne?tnemec píše:výbava je slušná a kultivovaností a jízdním projevem se Astra vyrovná i V60pockej az pojedes dalku...po D1 treba
Downsizing, moda dneska. Mam info od lidi z vyvoje a vyroby, ze tento motor je technicky a spolehlivosti velmi v poradku. Objednal jsem to az po schvaleni od nich. Vyhoda pratel na spravnych mistech.ksw píše:na 1.4ku docela dost "kladrubáku", časem uvidíš co vydrží a co né. někdy poreferuj
No je to takové šalamounské auto... je to nižší střední, ale krom celkové délky je v každém rozměru větší, jak 850... když stojí vedle sebe, je to zvláštní pohled, Astra je o dobrých 15 cm vyšší jak kapotou, tak střechou, je širší, má delší rozvor a je o nepatrných 15 cm kratší, ale papírově má větší kufr (reálně je to samozřejmě blbost). 850 vedle ní vypadá skoro až drobněksw píše:jak to tady popisuješ, tak skoro posun do vyšší střední - ??
Mě taky ani nenapadlo o ní uvažovat, jel jsem na veletrh do Frankfurtu vyloženě s tím, že si osedím všechno, co je v nabídce v dané třídě a uvidím, co z toho vyleze... a ta Astra mě prostě děsně oslovila, to auto je takové nezpíčené, moderní a přitom nepřehajpované kravinama, robustní a solidní... pak jsem se svezl tou, co si koupil kamarád v červnu... a pochopil jsem, že to auto musím mít, že je prostě skvělý...LukášM píše:Určitě to nebude špatné auto, interier mě překvapil, vypadá dost dobře a odlišuje seAle Opel nikdy neudělal auto, které bych chtěl mít v garáži...i když Opel GT
Jedínej pořádnej Opel byl Manta,o žádným jiným nevím a jinak je to výrobou srovnatelný na bývalém západnim trhu ,jako asi tehdejší Trabant v bývalém NDRksw píše:kalibra turbo žádný přizdi_ráč
vectra kdysi hodně žádaná
...jj a zapomel jsi jeste na martinopelneuman zdenek píše:Jedínej pořádnej Opel byl Manta,o žádným jiným nevím a jinak je to výrobou srovnatelný na bývalém západnim trhu ,jako asi tehdejší Trabant v bývalém NDRksw píše:kalibra turbo žádný přizdi_ráč
vectra kdysi hodně žádaná![]()
Lotus Omega by mě taky neurážel, ale to je trochu jiná kategorieneuman zdenek píše:Jedínej pořádnej Opel byl Manta,o žádným jiným nevím a jinak je to výrobou srovnatelný na bývalém západnim trhu ,jako asi tehdejší Trabant v bývalém NDR![]()
Buď nestyda ..... a užívej, co se do Tebe vejde ....tnemec píše:Já jsem... nestyda!Lachtan píše:Že se nestydíš
Calibra byla velmi nadčasové auto, co se designu týkalo. Třeba Turbo 4x4 bylo i technicky zajímavé, ale bohužel spolehlivost byla více než opláckáksw píše:kalibra turbo žádný přizdi_ráč
vectra kdysi hodně žádaná
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé