Ano,intenzivně to řeším,ve spolupráci s několika schopnými kolegy,někdo umí software,někdo je machr na hardware,někdo jenom kecá.První plody mojeho výzkumu jsou k dispozici,a to pouze pro ty Volvomaniaky,kteří mají Haldex první elektronicky řízené generace,to znamená u Volva tedy do roku 2002 včetně,potom už je novější verze,ale tu zatím nepitvám.Jelikož se blíží sníh,a komu to nefunguje je z cenové nabídky opravy smutný,mohu nabídnout řešení v podobě vypínače : Haldex OFF-ON 100%-OFF. Vím,že to není co asi očekáváte,ale do duše softwaru řídící jednotky jsem náhlédl až tento týden,takže proč to odchází,a jek to uvést do původního stavu zatím řeším.Takže pokud vám umřela jednotka,nebo máte jiný problém,tak napište.
Mohu: zapojit Haldex na "tvrdo",vypínačem zapnout,jen když budete chtít.
Doporučuji: výměna oleje a výplach systému,výměna filtru,rozebrání vlastní spojky a její
vyčištění od černého bahna,uvolnění blokovaných ventilů,kontrola funkce
zpětného čerpadla,kontrola hardy spojky a diagnostika systému.
Pracuji na: oprava poškozených jednotek Haldexu a uvedení do původního stavu
opravy,a úpravy Haldexů novějších generací
spínání Haldexu pomocí tlačítka v případě chuti,nebo potřeby,na dobu nezbytně
nutnou,a potom ponechat elektronice její původní práci-sem,tam kolka.
Prosím nepovažovat za podnikatelský inzerát,jsem ochoten to tady vyvěsit zadarmo,ale vznikly mi tím náklady,které bych nerad předával všem majitelům Škodovek,VW,Audi,Seatů a obecně všech aut,která mají sem-tam kolku,a nechtějí kupovat jednotku za 23 000.- Kč,nebo celý haldex od 60-110 000,-Kč,dle typu auta. Já se za tuto úpravu vejdu do 3000.-,ale pokud máte vše ostatní,mimo jednotky OK.
Tak teď mi můžete nadávat.............................
