Značka tlmičov S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
Po eskapádach s klepaním a búchaním na zadnom kolese, po výmene stabil. tyčiek a uloženia tlmiča došlo k tomu že idem vymeniť tlmič ktorý to cele spôsobuje. Kedže tlmiče ako také sú v poriadku (až na to že ten jeden búcha) nemienim meniť aj ten na druhej strane. Hádam že najlepšie by bolo dať rovnakú značku ako dáva volvo(keďže všetky sú pôvodné), konečne k otázke, kto pre volvo vyrábal tlmiče na S60? Vie niekto?
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Značka tlmičov S60
Nevím, ale myslíš že tlumič po 160 tisících a 9 letech provozu bude ve stejný formě jako úplně nový?Matoji píše:Po eskapádach s klepaním a búchaním na zadnom kolese, po výmene stabil. tyčiek a uloženia tlmiča došlo k tomu že idem vymeniť tlmič ktorý to cele spôsobuje. Kedže tlmiče ako také sú v poriadku (až na to že ten jeden búcha) nemienim meniť aj ten na druhej strane. Hádam že najlepšie by bolo dať rovnakú značku ako dáva volvo(keďže všetky sú pôvodné), konečne k otázke, kto pre volvo vyrábal tlmiče na S60? Vie niekto?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Značka tlmičov S60
Pokud vím, tak Volvo používá Sachs, ale než měnit jen jeden tlumič, tak to bych si radši zvyknul na to klepání...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
ja som bol na teste tlmičov na STK, z 0,3 možných má jeden 0,3 a druhý 0,24(to je ten čo klepe). spýtam sa mechanika čo povie, ale predbežne to vymením. Zvuk je tak rušivý že zvyknuť sa na to nedá, a pri plne obsadenom aute to vŕzga ako stará pružinová posteľ a to je ešte len paráda. Jazdím hlavne dlhé cesty kde to síce až tak nevrieska, skorej vínimočne ale na horších cestách a v meste to je zážitok čo neprajem nikomu....
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Značka tlmičov S60
Co jsem tak slyšel, tak těm testům tlumičů se příliš věřit nedá, takže z toho bych být tebou nevycházelMatoji píše:ja som bol na teste tlmičov na STK, z 0,3 možných má jeden 0,3 a druhý 0,24(to je ten čo klepe). spýtam sa mechanika čo povie, ale predbežne to vymením. Zvuk je tak rušivý že zvyknuť sa na to nedá, a pri plne obsadenom aute to vŕzga ako stará pružinová posteľ a to je ešte len paráda. Jazdím hlavne dlhé cesty kde to síce až tak nevrieska, skorej vínimočne ale na horších cestách a v meste to je zážitok čo neprajem nikomu....

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Značka tlmičov S60
Vyměnil bych oba.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Značka tlmičov S60
taky bych měnil oba. Za cenu jednoho originálního z autorizáku si myslím, že seženeš dva v běžný síti s ND.
Ale pokud chceš opravdu měnit jen jeden - tak ho kup v autorizáku podle VIN. Kupovat nějakej jen podle předpokládaný značky by se ti mohlo vymstít. Volvo používalo několik typů od jedný značky.
PS: originál je za cca 3500Kč/kus, 2x Kayaba tě vyjde na 3000Kč.
Ale pokud chceš opravdu měnit jen jeden - tak ho kup v autorizáku podle VIN. Kupovat nějakej jen podle předpokládaný značky by se ti mohlo vymstít. Volvo používalo několik typů od jedný značky.
PS: originál je za cca 3500Kč/kus, 2x Kayaba tě vyjde na 3000Kč.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
mno ja čo som pozeral tak vychádza 75e Sachs( 1ks), asi ma počká 150e investícia...
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Značka tlmičov S60
to je podle mě víc než dobrá cenaMatoji píše:mno ja čo som pozeral tak vychádza 75e Sachs( 1ks), asi ma počká 150e investícia...

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Značka tlmičov S60
pokud bude měnit oba, tak určitě
Pokud jeden, je to nesmysl. Co jsem se díval do Vida, tak na tenhle ročník mají tři druhy zadních tlumičů a to do toho nepočítám nivomaty. Tak bych nepočítal s tím, že když koupím nějaký (jeden) Sachs, tak bude stejný jako ten původní.

Pokud jeden, je to nesmysl. Co jsem se díval do Vida, tak na tenhle ročník mají tři druhy zadních tlumičů a to do toho nepočítám nivomaty. Tak bych nepočítal s tím, že když koupím nějaký (jeden) Sachs, tak bude stejný jako ten původní.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Značka tlmičov S60
Taky jsem koukal, že je pro S60 od Sachse v nabídce několik různých tlumičů v podobné ceně. Bůhví proč tomu tak jeeLzyx píše:pokud bude měnit oba, tak určitě![]()
Pokud jeden, je to nesmysl. Co jsem se díval do Vida, tak na tenhle ročník mají tři druhy zadních tlumičů a to do toho nepočítám nivomaty. Tak bych nepočítal s tím, že když koupím nějaký (jeden) Sachs, tak bude stejný jako ten původní.

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Značka tlmičov S60
je jich mrak. Podle Vidy jsou 3 typy na modely do 2006, 1 typ od 2007 a asi 7 typů nivomatů. Na předek jsem se raději ani nedíval.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Značka tlmičov S60
ja som kupil sachs super touring a vymenil som rovno oba a mam pokoj 

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
Je to preto lebo výrobca vyrába pôvodný tlmič(vyrobený rovnako ako pôvodné originálne tlmiče) a vyrába aj vylepšený model podľa referencií odberateľa( v tomto prípade volvo). a ten tretí netuším to bude zasa nejaký odklon od pôvodného. Známy bol na školení u sachsa tak mi to spomínal keď mi menil to uloženie, ako sa ukázalo zbytočne 

_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Značka tlmičov S60
Koupit jeden je samozřejmě blbost.
Kup Sachs Super touring.
Kup Sachs Super touring.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Značka tlmičov S60
Ty testy tlumičů jsou ve většině případů k ničemu, protože dělaji jen jemný vibrace (servisy barum, dneska bestedrive, jinde jsem nebyl) a ty dost ovlivní guma. Zkušenost s esšrotem byla, že to nějak divně odskakovalo, testy tlumičů řekly, že ty jsou uplně v pořádku, tak se vyměnilo vše okolo, nic. Po nasazení novejch tlumičů byl test horší, ale auto v reálu na silnici drželo jak přibitý. Zkušenost s fobií, tlumiče jsou OK, ale auto nedrží stopu a plave při přejezdu tramvajovejch koleji, čekám na teplo a pudou bilsteiny B4.Matoji píše:ja som bol na teste tlmičov na STK, z 0,3 možných má jeden 0,3 a druhý 0,24(to je ten čo klepe). spýtam sa mechanika čo povie, ale predbežne to vymením. Zvuk je tak rušivý že zvyknuť sa na to nedá, a pri plne obsadenom aute to vŕzga ako stará pružinová posteľ a to je ešte len paráda. Jazdím hlavne dlhé cesty kde to síce až tak nevrieska, skorej vínimočne ale na horších cestách a v meste to je zážitok čo neprajem nikomu....
A jak řikaji všichni, tlumiče a kotouče se mění v párech. Jediná vyjímka je u bazaristickejch aut na prodej.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Značka tlmičov S60
Taky testům tlumičů moc nevěřím, ale pro rámcovou představu stačí.Urvanej píše:Ty testy tlumičů jsou ve většině případů k ničemu, protože dělaji jen jemný vibrace (servisy barum, dneska bestedrive, jinde jsem nebyl) a ty dost ovlivní guma. Zkušenost s esšrotem byla, že to nějak divně odskakovalo, testy tlumičů řekly, že ty jsou uplně v pořádku, tak se vyměnilo vše okolo, nic. Po nasazení novejch tlumičů byl test horší, ale auto v reálu na silnici drželo jak přibitý. Zkušenost s fobií, tlumiče jsou OK, ale auto nedrží stopu a plave při přejezdu tramvajovejch koleji, čekám na teplo a pudou bilsteiny B4.Matoji píše:ja som bol na teste tlmičov na STK, z 0,3 možných má jeden 0,3 a druhý 0,24(to je ten čo klepe). spýtam sa mechanika čo povie, ale predbežne to vymením. Zvuk je tak rušivý že zvyknuť sa na to nedá, a pri plne obsadenom aute to vŕzga ako stará pružinová posteľ a to je ešte len paráda. Jazdím hlavne dlhé cesty kde to síce až tak nevrieska, skorej vínimočne ale na horších cestách a v meste to je zážitok čo neprajem nikomu....
A jak řikaji všichni, tlumiče a kotouče se mění v párech. Jediná vyjímka je u bazaristickejch aut na prodej.
Ale myslím, že řidič, který něco odjezdil by snad bez problémů měl poznat, že tlumiče jsou v háji, ne?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Značka tlmičov S60
Problém je že tlumiče odcházejí postupně, takže pokud jezdíš tím autem furt, tak si na to plíživě zvykášxSam píše: Ale myslím, že řidič, který něco odjezdil by snad bez problémů měl poznat, že tlumiče jsou v háji, ne?

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Značka tlmičov S60
To máš pravdu, ale třeba mně se to doplížilo až tak, že tlumiče na drobných nerovnostech už nedokázaly vyrovnávat a začal se pouštět protiprokluz. A to už poznala, že je něco špatně i moje manželka:-)))yoby píše:Problém je že tlumiče odcházejí postupně, takže pokud jezdíš tím autem furt, tak si na to plíživě zvykášxSam píše: Ale myslím, že řidič, který něco odjezdil by snad bez problémů měl poznat, že tlumiče jsou v háji, ne?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Značka tlmičov S60
ja som menil pri 150kkm . vidiet to bolo tak , ze som rozhupal zadok , ten sa potom kyval ako hojdacka . po vymene sa iba raz zhupne a to tiez v daleko mensom rozsahu ako predtym . jeden tlmic bol totiz vyteceny a ten druhy na tom uz asi tiez nebol najlepsie. ale vymenil som oba , ktore stali dokopy 100eur a auto jazdi opat paradne , v zakrutach neodskakuje zadok a aj komfort je taky ako ma byt 

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Značka tlmičov S60
Jen tak pro zajímavost, já měnil tlumiče na s60tce po 246tk a vyteklej nebyl ani jeden:-)))
Jen pružiny byly kleslý o 3cm...
Jen pružiny byly kleslý o 3cm...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
Mno niečo nalietané mám, foter takisto, auto nepláva ani nič, ide v podstate len o tú zvukovú kulisu.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Značka tlmičov S60
a urcite to nie je horne ulozenie tlmocov?Matoji píše:Mno niečo nalietané mám, foter takisto, auto nepláva ani nič, ide v podstate len o tú zvukovú kulisu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Značka tlmičov S60
Urcite, vymenil som to.lucki píše:a urcite to nie je horne ulozenie tlmocov?
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14271
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Značka tlmičov S60
Co uložení stabilizátoru? Není utržené? Je na stabilizátoru navulkanizované (nedá se vyměnit - musí se celý stabilizátor), takže nesmí být okolo gumy vidět škvírka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé