Zdravím a prosím o radu: ukazatel teploty na palubce kolísá. Připadá mi, že se dlouho ohřívá, klidně 30 minut. Ručička se pak dostane tak do jedné třetiny a po chvíli zase klesne téměř úplně. Za chvíli se zase dostane výš a pak zase dolů... Dřív to nědělalo a taky auto přestalo topit. Pouze na okna jde relativně teplý vzduch, kamkoliv jinam pouze vlažný. Co by to mohlo být? Prasklé těsnění pod hlavou? Prasklá hlava? Nebo něco jiného..?
Za rady předem děkuji
kolísání teploty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 740, 2.3l 1990, lpg
kolísání teploty
_________________
volvo 740 2.3 1990, lpg
volvo 740 2.3 1990, lpg
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
kolísání teploty
Termostat, jako dycky, zustává viset otevřenej aniž by nechal ohrát vodu tak ji rovnou pouští do chladiče. Přináší to sebou zvýšenou spotřebu, protože si auto myslíš že je furt studený a přestává to topit. Doporučuju nekupovat uplně to nejlevnější, buď originál nebo wahler, ty už jsem dával do třech aut a už jsem na ně pak nesáhl.
Když to budeš dělat, tak ti vyteče polovina chladící kapaliny, doporučuje se když už, tak okruh vypláchnout a dát novou.
Když to budeš dělat, tak ti vyteče polovina chladící kapaliny, doporučuje se když už, tak okruh vypláchnout a dát novou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 740, 2.3l 1990, lpg
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 740, 2.3l 1990, lpg
kolísání teploty
termostat vyměněný a auto topí jak o život
moc děkuji za radu a tip

moc děkuji za radu a tip
_________________
volvo 740 2.3 1990, lpg
volvo 740 2.3 1990, lpg
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé