
Takže jako druhé Volvo je pofaceliftová S80 s motorem T6, modelový rok 04, v provozu od 10/03.
Auto má najeto ověřených 120tis km, vždy servisováno u Autohase, byla mu věnována maximální péče

Výbava - opět světlá polokůže, na tu nedám dopustit, tady místo látky v S60 je kůže s alcantrou- cool



Pořízení vozu přítelkyně okomentovala "prodal jsi gaykchár, vítej ve světě dospělých"

Jízdní vlastnosti asi komentovat nemusím, jede to pekelně, reakce na plyn je okamžitá, šlapat na něj ani není potřeba, pro běžnou jízdu ho stačí jen hladit D5 nejela špatně, ale tohle jede, a hlavně reaguje, úúúúplně jinak

Prozatím jen pár profláknutých fotek, další budou následovat

Po dvou měsících bych mohl trošku popsat dojmy a tak trošku zkušenosti s S80 T6.
Bomba, skvělý, na každou jízdu se těším jak malej kluk na vánoce, postupem času jsem si vycvičil automat, se který teď poslouchá na slovo a do jisté míry už vím jak "řadit" plynem. Brzdy super, nevím zda jsou větší než na D5, ale brzdí rozhodně lépe, brzdový asistent funguje, LEDky blikají efektně

Po dvou měsících je pochopitelné že euforie z výkonu již není taková jako při zkušební jízdě, naštěstí to je jen můj problém, a neví o něm vozidla která občas tlačím před sebou. Tím zdravím pár ochcávek s očouzeným nárazníkem /air quality senzor funguje příkladně/

Co mi vadí - jen 4 CD v rádiu, musím někde splašit druhý changer. Dešťový senzor - tak tohle je asi nejvěší fail. Občas nesetře, občas 5x na max i když na skle nic není. Jsem z toho jelen, přeleštím o víkedu sklo, zkontroluju, zda tam není ťukanec, a co mě štve nejvíc, ani nevím jak si nastavit běžný cyklovač Projdu návod. Nevím co dělat s pravou rukou, není s čím kvedlat, avšak jako madlo občas poslouží nožka přítelkyně


Dosažené skóre - pacient

Další várka fotek, s popisem:
Enžin:

Mobil 1 5W-50 only

Trubka kam se podíváš.

Šnečí rodinka.






Dlouhodobě


Doporučuje pět z pěti pacientů - poměr cena/výkon lepší než u kokainu
