po vlozeni motora mam necakany problem a nepomohol mi s nim ani sergej - ma ho tiez

predlzenim/skratenim bowdenu spojkoveho lanka nedokazeme dostatocne ovplyvnit drahu spojkovej paky v prirube.
haynes pise, ze medzi mekanom a pritlacnym loziskom prevodovky ma byt 1mm, cize lozisko sa pri pustenej spojke nema dotykat a teda ani tocit.
problem je, ze ked tam nastavim (kratky bowden) taku vzdialenost, aby sa prestalo pri pustenej spojke tocit, nedokazem ju vyslapnut tak, aby sa dalo radit (zabera az uplne naspodu). naopak, ked je bowden dlhy tak, aby spojka dobre zaberala a pekne sa radilo, pritlacne lozisko sa stale toci (spojka vtedy zabera takmer po celej drahe pedalu).
podla mna tlak mekana na to lozisko v tejto situacii nie je velky, ale kazdopadne tam je.
original motor som mal D24, novy motor je D24T zbaveny turba. prevodovku som nemenil, ani nevyberal, teda spojkove lanko som mal po vlozeni motora nedotknute.
este detail - ja som ten motor vyberal z 240 - je mozne, ze dvojka ma dlhsiu drahu pedala / inu dlzku spojkovej paky v prirube prevodovky?