Problém s ETS
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Rozsvítila se mi neradostná kontrolka ETS. Diagnostika píše: jednotka škrtící klapky - těžce jdoucí / vadná; snímač polohy plynového pedálu - nevěrohodný signál.
ETS se rozvítí při jízdě a pak auto poškubává. Pomůže jen znovu nastartovat a pak je chvíli klid. Všiml jsem si, že začne vždy poškubávat pokud jedu ustálenou rychlostí - jen lehce stojím na plynovém pedálu. Pokud přidám plyn, auto táhne normálně a k rozsvícení ETS nedojde.
Má někdo zkušenosti s opravou, čištěním. Nebo jen výměna?
ETS se rozvítí při jízdě a pak auto poškubává. Pomůže jen znovu nastartovat a pak je chvíli klid. Všiml jsem si, že začne vždy poškubávat pokud jedu ustálenou rychlostí - jen lehce stojím na plynovém pedálu. Pokud přidám plyn, auto táhne normálně a k rozsvícení ETS nedojde.
Má někdo zkušenosti s opravou, čištěním. Nebo jen výměna?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Problém s ETS
zacal bych tim plynovym pedalem...
Je to rozhodne levnejsi varianta.
Potenciometr udavajici polohu pedalu se proste casem osoupe - opravit nelze.
Kazdopadne tak jako tak na diagnostiku...
Cistit skrtici klapku jde-nejde.. Ja mel svou celou vyndanou a krom klasickeho vycisteni od maleho nanosu usazenin jsem vic nezmohl, na elektroniku bych se bez nasili a zbytecneho poruseni original utesneni od vyrobce nedostal.. Tak jsem to nechal konovi. Nestourat se do neceho, co funguje.. J.
Je to rozhodne levnejsi varianta.
Potenciometr udavajici polohu pedalu se proste casem osoupe - opravit nelze.
Kazdopadne tak jako tak na diagnostiku...
Cistit skrtici klapku jde-nejde.. Ja mel svou celou vyndanou a krom klasickeho vycisteni od maleho nanosu usazenin jsem vic nezmohl, na elektroniku bych se bez nasili a zbytecneho poruseni original utesneni od vyrobce nedostal.. Tak jsem to nechal konovi. Nestourat se do neceho, co funguje.. J.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Problém s ETS
já bych naopak začal škrtící klapkou a nechal jí vyčistit.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Problém s ETS
No v případě opravy / čištění určitě ano.doktor píše:já bych naopak začal škrtící klapkou a nechal jí vyčistit.
Ja to pojal jako už ve smyslu výměny... (proto jsem psal "levnější varianta..)
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 870
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Problém s ETS
neni lepší zjistit čím to je a pak teprve utracet penize?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Byl jsem na diagnostice v Bosch servisu a mám vypsánou paměť závad: škrtící klapka i snimač polohy plynového pedálu. Nicméně na zahraničních forech je několik odkazů na problém se škrtící klapkou od Magneti Mareli - prý je to její konstrukční chyba. V USA mění zdarma u vozů do stáří 10let.
Zajímalo by mě zda již někdo tuto závadu opravoval nebo zda pasuje i jiná (levnější) škrtící klapka.
S autem jsem najezdil 30tis km a nikdy žádný problém s motorem nebyl. Teď když jsem do něj nechal nacpat LPG, tak začal stávkovat: nejprve 2x zapalovací cívka, teď škrtící klapka
Zajímalo by mě zda již někdo tuto závadu opravoval nebo zda pasuje i jiná (levnější) škrtící klapka.
S autem jsem najezdil 30tis km a nikdy žádný problém s motorem nebyl. Teď když jsem do něj nechal nacpat LPG, tak začal stávkovat: nejprve 2x zapalovací cívka, teď škrtící klapka

-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Problém s ETS
OT: pro plynare - schvalne si dejte tu namahu a vyhledejte kolik je obdobnych pripadu na modernejsich motorech, kdy do namontovani plynu vse fungovalo jak ma a pak se to teprv zacalo s*at..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Problém s ETS
Tak to by me zajimalo taky, protoze i ja mam tu smulu, ze mam v aute Magnetti Marelli skrtici klapku a trnu hruzou,kdy odejde. Nova = 10 000.-Drobeczek007 píše:Byl jsem na diagnostice v Bosch servisu a mám vypsánou paměť závad: škrtící klapka i snimač polohy plynového pedálu. Nicméně na zahraničních forech je několik odkazů na problém se škrtící klapkou od Magneti Mareli - prý je to její konstrukční chyba. V USA mění zdarma u vozů do stáří 10let.
Zajímalo by mě zda již někdo tuto závadu opravoval nebo zda pasuje i jiná (levnější) škrtící klapka.
S autem jsem najezdil 30tis km a nikdy žádný problém s motorem nebyl. Teď když jsem do něj nechal nacpat LPG, tak začal stávkovat: nejprve 2x zapalovací cívka, teď škrtící klapka
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Problém s ETS
No, mormalne - z katalogu SKANDIX... (origo dily na VOLVO)Drobeczek007 píše:Jen 10tis? Kde?

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Problém s ETS
Njn, každýho benzína s elektronickou škrtící klapkou především magneti maléry to dříve nebo později čeká. Bohužel v mém případě spíš platilo to dříve. Problémy se škrtící klapkou se začnou v počáteční fázi projevovat kolísáním otáček ve studeném stavu motoru, posléze zlenivěním a auto viditelně nejde za plynem přededevším v nižších otáčkách. V poslední fázi výrazným kolísáním otáček a nepravidelným chodem motoru a to vše i při bezvadně vyčištěné klapce. Na vině jsou většinou potenciometry a jejich odporové dráhy. Při větší než 5-ti procentní odchylce odporu potenciometrů je zaznamenám i chybový kód na ECU (něco z P16xx, P022x throttle unit/pedal possition senzor .... Volvo ECM 902A,903F, 9150, 915F). Řešením je buď nákup nové (v ČR 18 tis.Kč) nebo z vrakáče 3-5 tis.Kč s nejistou budoucností nebo generálka stávající. Nakonec jsem zvoli generálku stávají u nizozemské actronics a to s ohledem na několik faktorů: náhrada potenciometrů hallovými snímači, slušné reference, dvouletá záruka. V ČR má zastoupení u firmy Svoboda a partners s.r.o. http://www.autoakademie.cz/index.php/opravyautoelektroniky. Cena za generálku je 7200,-Kč vč. dph a poštovného. Vyměněn je viditelně blok elektroniky, snímače a vypískováno nebo měněno tělo klapky. Po opravě je třeba adaptace klapky, což je v případě starších aut v podstatě přehrátí softu klapky (+500,-). Na generálkovanou klapku jezdím už cca měsíc (2 tis.Km) naprosto bez problému.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Díky za info. Jak dlouho jim ta repase trvá?
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
Problém s ETS
Mě to trvalo zhruba 14dní od odeslání včetně zpáteční pošty obchodním balíkem. Zřejmě to lze i rychleji za nějaký expresní příplatek 1500,-Kč, což se mě zdálo dost nesmyslné.Drobeczek007 píše:Díky za info. Jak dlouho jim ta repase trvá?
Jinak podobná repase se dá sehnat i v Polsku (za nějakých 4-5 tis.Kč). Kvalitou nevím, nevyzkoušeno.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
No holt budu šetřit.
Zatím chci klapku vyndat a vyčistit. Koukal jsem za motor kam vede hadice se vzduchem a je to dost schovaný, vůbec netuším jak se k té škrtící klapce probojuju.
Zatím chci klapku vyndat a vyčistit. Koukal jsem za motor kam vede hadice se vzduchem a je to dost schovaný, vůbec netuším jak se k té škrtící klapce probojuju.
-
Offline
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Problém s ETS
Super vědět o repasi klapky. Díky za radu. Asi mě to totiž čeká. Příznaky přesně co popisuješ a ostatní věci co by to mohli dělat jsou už zkontrolované.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Abych toto téma uzavřel:
čištění klapky pomohlo asi na 100km a pak znova kontrolka ETS a ztráta výkonu.
Objednal jsem si použitou elektronickou klapku z jiného Volva a po výměně je konečně vše v pořádku.
Jen mě vyděsili ve Volvu v K. Varech, kde jsem se byl objednat na nahrání softu do klapky:
do použité klapky nelze nahrát nový software.
Naštěstí v mém případě klapka funguje naprosto bez problémů i bez nahrání SW.
čištění klapky pomohlo asi na 100km a pak znova kontrolka ETS a ztráta výkonu.
Objednal jsem si použitou elektronickou klapku z jiného Volva a po výměně je konečně vše v pořádku.
Jen mě vyděsili ve Volvu v K. Varech, kde jsem se byl objednat na nahrání softu do klapky:
do použité klapky nelze nahrát nový software.
Naštěstí v mém případě klapka funguje naprosto bez problémů i bez nahrání SW.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Problém s ETS
do pouzite klapky nelze nahrat novy software?
a jak se dela upgrade softu?


_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valtice
Problém s ETS
Mě řekli ve Volvu v Brně i Zlíně to stejné. Čistil jsem na svém klapku a od tý doby nastaly problémy s volnoběhem, výkonem, cukání v jízdě atd... Volal jsem do obou aut.servisů jestli se můžu stavit na diagnostiku na kalibraci nebo přehrátí SW. V obou řekli, že se nic takového nedělá, prostě se vyčistí a jde, nebo nejde a dát novou.
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Problém s ETS
tak mozna v bratislave to jde z duvodu lepsich klimatickych podminek




_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3630
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Problém s ETS
No jo no, jste blíž k Číně, tak máte protekciwickey píše:tak mozna v bratislave to jde z duvodu lepsich klimatickych podminek![]()
![]()

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Zřejmě nahrát lze, když jsou tu lidi, kterým to nahráli. Je otázkou, proč někde říkají: NELZE.
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Problém s ETS
Tak mě to asi potkalo taky
Předchozí majitel klapku repasoval na ecu.de, po půl roce se začalo projevovat kolísání volnoběžných otáček. Nejdříve na plyn, teď i na benzín. Jenže to zakolísá, kontrolka se nerozsvítí, nic. Svíčky jsou nové, vzducháč taky. V zátahu auto jede dobře, většinou i drží volnoběh. Ale občas to prostě zakolísá. Repas mám stále v záruce a mohu reklamovat.
Nedá se ta svině malérová vyměnit za nějakou novou, jiný typ? Kolik vůbec vydrží nová? Jestli dát 7k za repas, nebo 10k za novou, tak raději 10k za novou, pokud by třeba 150tkm vydržela

Nedá se ta svině malérová vyměnit za nějakou novou, jiný typ? Kolik vůbec vydrží nová? Jestli dát 7k za repas, nebo 10k za novou, tak raději 10k za novou, pokud by třeba 150tkm vydržela

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Problém s ETS
Pokud se ti nerozsviti kontrolka ETS, tak to treba nebude klapkou. Diagnostika by rekla vic.
Ale cena nove klapky ve Volvu je k 20tis. Skandix bude asi o neco veselejsi.
Ale cena nove klapky ve Volvu je k 20tis. Skandix bude asi o neco veselejsi.
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Problém s ETS
Vycistim klapku a vahu vzduchu a uvidim co dal. Za 100Kc pokus to stojí 

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Problém s ETS
Tak jo borci, krom občasnýho mrkání kontrolky ABS si na mě dneska mrkla i kontrolka ETS
( Volnoběh je uplně pevnej, jen někdy se mi zdá, jako by úplně malinko C70 zacukala pod plynem...
Nemá náhodou někdo klapku na C70 2.0T 120kW?


Nemá náhodou někdo klapku na C70 2.0T 120kW?


_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI