Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to že jsou za stejnou cenu neznamená že se prodají stejně rychle a za stejnou cenu ... a že jsou ve stejném stavu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9946
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
proč by někdo nemohl najet ty km? je to pravděpodobně firemní vůz nějakého manažera. Třeba náš ředitel má taky V70III a už má naběháno kolem 200tis km. Jezdí do Hollandu a zpátky pořád a pak různě po Evropě. Takže najet 180tis km není problem a motor to bude ještě dále zvládat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: UH
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hayney: počet km jako takový u referentskýho auta chápu, spíš jestli to není pro motor D5 problém, abych třeba neujel 50 000 a pak nebylo po motoru. I když co jsem tak vyčetl, spousta lidí tu má i přes 300 tisíc.
Jen mě zarazilo, že dvě podobný auta jsou za stejnou cenu a přitom je tam rozdíl 100 000 km. Řídit se rozumem, tak vemu to co má najeto těch cca 80, ale v podobné cenové relaci se pohybují (aspoň na tipcars) auta, co mají od 150 000 km výš. Takže mě to spíš zarazilo, že by to mělo stát min. o 50 000 Kč víc. Bazar mi to auto samozřejmě vychválí...
Jen mě zarazilo, že dvě podobný auta jsou za stejnou cenu a přitom je tam rozdíl 100 000 km. Řídit se rozumem, tak vemu to co má najeto těch cca 80, ale v podobné cenové relaci se pohybují (aspoň na tipcars) auta, co mají od 150 000 km výš. Takže mě to spíš zarazilo, že by to mělo stát min. o 50 000 Kč víc. Bazar mi to auto samozřejmě vychválí...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ono je nejlepší se na vozy zajet podívat a pak si vybrat ten co ti lépe sedne. Takhle jsem to udělal já - měl jsem dva kandidáty, na oba jsem se zajel podívat a nakonec jsem si vzal ten starší kousek s horší výbavou. (Km i cena byla zhruba stejná).
Apropo D5 nemá problém najet 500 000 km a více.
Apropo D5 nemá problém najet 500 000 km a více.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: UH
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
raolsa: sice to máme do Liberce přes 400 km, ale asi to podstoupíme, pak to vemem přes Prahu na to druhé a uvidíme. Po cestě můžem mrknout v Hradci na jednu ve zlaté metalíze. Snad bude výlet úspěšný, každopádně info, že ten motor tolik vydrží je pro mě velmi užitečné. Proto jsem se ptal, spousta lidí se řídí jen počtem ujetých km, ale pokud má auto kvalitní a pravidelný servis, neměl by to být problém. díky
Jen je škoda, že je tu málo majitelů V70III, rád bych znal jejich recenze a zkušenosti.
Jen je škoda, že je tu málo majitelů V70III, rád bych znal jejich recenze a zkušenosti.
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
my máme doma S80 II s tou D5 a automatom. ak niečo konkrétne chceš vedieť....
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jaký ročník máte tu S80 II?
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
7/2007
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: UH
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Matoji: máte SZ
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Není důležité
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ahoj, jaké jsou manuální předovoky v V70II D5? koukal jsme že na netu má většina nabízených aut automaty
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9946
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
5 kvalt do roku 2005, pak 6 ti kvalttezkac píše:ahoj, jaké jsou manuální předovoky v V70II D5? koukal jsme že na netu má většina nabízených aut automaty
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9946
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
XC70
převodovky jsou většinou bez problémů. je potřeba se o ní starat (měnit olej, netrápit jí, když je studená), pak vydrží hodně. Pro zimní časy stačí zmáčnout tlačítko W a převodovka dříve řadí nahoru nebo tak něco.shvellan píše:Zdravím, chtěl bych pořídit Volvo XC70 v naftě r.v 2002 zajímalo by mě jak je to s těma automatickýma převodovkama údržba, spolehlivost a jak to s nima chodí v zimním obdobý. díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
XC70
hayney píše:převodovky jsou většinou bez problémů. je potřeba se o ní starat (měnit olej, netrápit jí, když je studená), pak vydrží hodně. Pro zimní časy stačí zmáčnout tlačítko W a převodovka dříve řadí nahoru nebo tak něco.shvellan píše:Zdravím, chtěl bych pořídit Volvo XC70 v naftě r.v 2002 zajímalo by mě jak je to s těma automatickýma převodovkama údržba, spolehlivost a jak to s nima chodí v zimním obdobý. díky
myslím, že se rozjíždí rovnou na druhém stupni kvůli lepší trakci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
na druhém až třetím.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky... A ještě bych se chtěl zeptat jak je to s motorama D5 120kW a TDi 103kW. Který je lepší?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14272
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
D5 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mám D5 i TDI a jediné, co mají společného je R5 a spotřeba. Možná, jenom možná se dá jezdit s TDI o malilinečko levněji.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
V70 tdi automat-dotaz
zdravím vás, uvažuji o koupi volva a tudíž rozšíření vašich řad
mám jeden kus v hledáčku, projíždel sem ho a mám na vás fundované pár
dotazů ohledně automatu (v70 98 tdi 103kw).
1_zdálo se mi, že při kickdownu převodovka jakoby škubla, nevím jestli se
jedná o normální efekt této převodovky (spíš si myslím, že by měla hladce podřadit a vyrazit).
každopádně při normální jízdě řadila hladce a bez prodlev. To škubnutí při kckdwn bylo jako
když v manuálu podřadíte bez meziplynu a ještě šlápnete na plyn moc bzro.
2_jak je to s výdrží těchto převodovek? Zde bylo napsáno již dost, ale pokud má někdo nějakou
čerstvou zkušenost? auto má na tacho 220Kkm, což podle stavu dveří,interiéru a dalších částí může odpovídat.
díky za odpověď nebo diskuzi.

mám jeden kus v hledáčku, projíždel sem ho a mám na vás fundované pár
dotazů ohledně automatu (v70 98 tdi 103kw).
1_zdálo se mi, že při kickdownu převodovka jakoby škubla, nevím jestli se
jedná o normální efekt této převodovky (spíš si myslím, že by měla hladce podřadit a vyrazit).
každopádně při normální jízdě řadila hladce a bez prodlev. To škubnutí při kckdwn bylo jako
když v manuálu podřadíte bez meziplynu a ještě šlápnete na plyn moc bzro.
2_jak je to s výdrží těchto převodovek? Zde bylo napsáno již dost, ale pokud má někdo nějakou
čerstvou zkušenost? auto má na tacho 220Kkm, což podle stavu dveří,interiéru a dalších částí může odpovídat.
díky za odpověď nebo diskuzi.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ano, může to být normální chování převodovky, při kickdownu trochu cuká a když se na to pak šlape a převodovka řadí až ve vysokých otáčkách (zejména v režimu S), tak taky cukne, otáčky neklesají v mezistupni tolik jako u manuálu.
Ale nejlépe by bylo to zažít tzv. na vlastní nohu, pocitově.
Jestli za běžných podmínek řadí normálně a mezi P -D a P -R není nějaká zvlášní neadekvátní prodleva či kopnutí, tak asi bude v pořádku.
Určitě by bylo plusem, kdyby byla doložena řádná výměna oleje v automatu.
Ale nejlépe by bylo to zažít tzv. na vlastní nohu, pocitově.
Jestli za běžných podmínek řadí normálně a mezi P -D a P -R není nějaká zvlášní neadekvátní prodleva či kopnutí, tak asi bude v pořádku.
Určitě by bylo plusem, kdyby byla doložena řádná výměna oleje v automatu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
díky za odpoveď.
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci
), takže pokud nebude
problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci

problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to jistě stejné nebudou vhledem k rozsahu otáček.clark píše:díky za odpoveď.
Dnes zřejmě pojedu auto projet znovu, a pečlivě si vyzkouším funkce automatu.
Je to přesně takové auto jako teď potřebuji (chci), takže pokud nebude
problém vetzmu ho.
Ještě jedna věc, automatické převodovky montované do V70 jsou všechny stejné a lyší se jen SW?
Resp. jsou záměnné z benzínových verzí do dieselu?
U benzínových i dieslových jsou podle mě 2 typy /ale nevím přesně).
Když hledat novou tak podle typu, co je uvedeno na štítku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak sem nasel tohle ale nevim jak tomu rozumet, je to rozdelene podle objemu
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L AW5042
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5042
V70 2000/01 - 2006/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5550
V70 2007/01 - L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AWTF80SC
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L AW5042
V70 1998/01 - 2000/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5042
V70 2000/01 - 2006/12 L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AW5550
V70 2007/01 - L5 2.3L / 2.4L / 2.5L AWTF80SC
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mohu jen dodat vlastní zkušenost - mám obě auta z roku 2002, obě mají 5-stupňovou převodovku Aisin Warner AW55-50. Jedno je S60 benzín T5, druhé V70 nafta D5. Obě řadí/točí úplně stejné otáčky. Čekal jsem, že bude rozdíl, ale není. Jak je to u jiných modelů / převodovek, to netuším.
Opět ale stojí za opakování, jak je u motoru předpokladem spolehlivosti a dlouhé výdrže častá výměna motorového oleje správného typu, tak u (automatických) převodovek to platí dvojnásob. Např. do AW55-50 se lije jen a pouze ATF3309, ať si někteří "odborníci" říkají, co chtějí...
P.
Opět ale stojí za opakování, jak je u motoru předpokladem spolehlivosti a dlouhé výdrže častá výměna motorového oleje správného typu, tak u (automatických) převodovek to platí dvojnásob. Např. do AW55-50 se lije jen a pouze ATF3309, ať si někteří "odborníci" říkají, co chtějí...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,5TDI automat 96´
- Bydliště: Most
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a jak je to u tebe s kickdownem? skubne, nebo neskubne? kolik maji najeto?
ok2ucx píše:Mohu jen dodat vlastní zkušenost - mám obě auta z roku 2002, obě mají 5-stupňovou převodovku Aisin Warner AW55-50.
P.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé