Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či NE?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
AWD kolem 150-200 tkm bude zralé na opravu na 90%. odchází mezikusy před úhlovkou, samotné úhlovky ale taky viskospojky. levné oprava není, jetých dílů, aby něco vydržely málo, ale na druhou stranu se dá kardan vyndat a jezdit jen jao předokolka bez problémů.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
tenhle problem se tu tedko řešil cenově dostupnou zakázkovou výrobou z lepšího materiálu. nepletuli se něco kolem desítky, ani ne..wickey píše:AWD kolem 150-200 tkm bude zralé na opravu na 90%. odchází mezikusy před úhlovkou, samotné úhlovky ale taky viskospojky. levné oprava není, jetých dílů, aby něco vydržely málo, ale na druhou stranu se dá kardan vyndat a jezdit jen jao předokolka bez problémů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9967
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
já bych vzal 2,4T, je to běžnější motorvete píše:Dobrý den,
uvažuji o koupi V70, našel jsem zatím moc pěkné, ale s
motorem 2,0 T5 (225k) a také 2,4T AWD (193k).
Poradí mi prosím někdo zkušenost s některým, popřípadě
něco co se týče spolehlivosti, servisu, výdrži 4x4 systému...
Díky moc za jakoukoliv informaci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Nemyslim si, ze to je v dane rade beznejsi motor. Italskych T5tek je v CR spousta.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
kdybych vybíral já, tak mi je sympatičtější motor 2,0 T5. Ale rozdíl tam asi veliký nebude.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Záleží jakým stylem chceš jezdit, a poklidnější ježdění bude asi ta 2,4T příjemnější, turbo fouká dřív
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
yoby píše:Záleží jakým stylem chceš jezdit, a poklidnější ježdění bude asi ta 2,4T příjemnější, turbo fouká dřív
podle mě motor 2,4T byl vyvíjen jako alternativa mezi 2,0 T5 a 2,3 T5
Smyslem motoru 2,4T je zřejmě menší turbo namontované na klasické atmosféře (2435ccm) s výsledným menším přeplňováním než u výše zmiňovaných T5. (je tam i slabší pružina regulátoru tlaku turba).
Výsledkem je, jak psal yobi, rychlejší roztočení trubíny a rychlejší nárůst kroutícího momentu - už od 1800 otáček, což bylo zamýšleno zejména pro tah a a časný výkon AWD verzí už "odspodu" - proto jej měly všechny XC-čka. Turbína má ale svoje limity a ve vyšších otáčkách už motor poněkud vadne, není to sporťák, tak do 5000 otáček a dost.
Kdežto T5 je klasická "sportovní" hračička pro zábavu. Pomalejší nástup, ale pak větší přeplňování a větší zábava.
Výsledný výkon má větší 2,4T (oproti 2,0 T5) ale to je dáno zejména větším objemem motoru.
Otázka je, jestli někdo pozná markantní rozdíl v jízních vlastnostech. Minimálně výkonové grafy těcho dvou motorů jsou dosti podobné.
Motor T5 půjde spíše poštelovat, protože má pevnější blok než 2,4T, což je klasická atmosféra (alespoň to tak dedukuji), takže se inženýři omezili s plnícím tlakem Turba do 0,4 kPa.
Z toho plyne, že na nějaký chiptuning učitě vysokotlakou turbínu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Nevím, zda běžnější, ale shánět ho byl strašlivej očistec, kterej skončil namontováním 2,3 t5ky.hayney píše:já bych vzal 2,4T, je to běžnější motorvete píše:Dobrý den,
uvažuji o koupi V70, našel jsem zatím moc pěkné, ale s
motorem 2,0 T5 (225k) a také 2,4T AWD (193k).
Poradí mi prosím někdo zkušenost s některým, popřípadě
něco co se týče spolehlivosti, servisu, výdrži 4x4 systému...
Díky moc za jakoukoliv informaci
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Nevím jak to bude po stránce mechanické, ale 2,4T je de facto 2,5L (přesněji 2345ccm), dvacetiventil atmosféra, 125kw.
Alespoň v tom žiju, že je to tak.
Takže podle mě stačí vzít blok motoru B5252S, dobastlit Turbo a všechny ty okrasy kolem a máme 2,4T

Alespoň v tom žiju, že je to tak.
Takže podle mě stačí vzít blok motoru B5252S, dobastlit Turbo a všechny ty okrasy kolem a máme 2,4T


_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
přesněji 2,4T ve V70 I mají obsah 2434ccm
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
chybkayoby píše:přesněji 2,4T ve V70 I mají obsah 2434ccm

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Není tomu tak úplně. Praskl mi blok, a má ho specifický. Nelze nahradit pouhou výměnou. Autí nakonec skončilo u Krtka a dostalo zcela nový orgán.doktor píše:Nevím jak to bude po stránce mechanické, ale 2,4T je de facto 2,5L (přesněji 2345ccm), dvacetiventil atmosféra, 125kw.
Alespoň v tom žiju, že je to tak.
Takže podle mě stačí vzít blok motoru B5252S, dobastlit Turbo a všechny ty okrasy kolem a máme 2,4T![]()
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Jo tak to jsem ho dnes zrovna viděl a dostalo více orgánu. Je to teď taková T5-R AWD.Maki Hira píše:Není tomu tak úplně. Praskl mi blok, a má ho specifický. Nelze nahradit pouhou výměnou. Autí nakonec skončilo u Krtka a dostalo zcela nový orgán.doktor píše:Nevím jak to bude po stránce mechanické, ale 2,4T je de facto 2,5L (přesněji 2345ccm), dvacetiventil atmosféra, 125kw.
Alespoň v tom žiju, že je to tak.
Takže podle mě stačí vzít blok motoru B5252S, dobastlit Turbo a všechny ty okrasy kolem a máme 2,4T![]()
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
2.0 T5 má 166 kW a 2.5T (2.4 T) 142 kW, po FL v C70 Cabrio 147 kW.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Poradíte, co za motor do V70 (96-00) T5 nebo 2,4T ANO či
Co sa "pomocnych" organov motora tyka, su B5254S (2,5 20V) a B5254T (2,5T) zhodne - rozvody, pumpa, remene, ..... Vnutornosti uz byt mozu ine, neviem presne, nerozoberal som, ale oficialne dobove informacie hovorili ze mechanika oboch motorov je stejna, akurat 2,5T ma oproti atmosfere olejom chladene piesty. Kedze ma ale aj nizsiu kompresiu, budu ine aj piesty samotne, tipujem.
Ja som s 2,5T spokojny, prijemne tiche, prizne, pohodlne, ked treba vie byt aj rychla. Preferujem zatah v nizsich otackach, vzhladom na tazke prevodove pomery S/V/C 70 - tok. Pri 80km/h mam 1800 ot. teda maximalny krutak, lepsie sa motor citi v otackach az 2000 az 3000, co ale uz na jazdenie po okreskach nie je (90 km/hod - 120). Dvojliter bude treba viac tocit a radit nizsie kvalty aby sa prebudil.
2,5T je pre usadlikov ako som ja, kedysi hanlivo nazyvanych "pan tata" s klobukom a vajickami pod zadnym oknom
Ja som s 2,5T spokojny, prijemne tiche, prizne, pohodlne, ked treba vie byt aj rychla. Preferujem zatah v nizsich otackach, vzhladom na tazke prevodove pomery S/V/C 70 - tok. Pri 80km/h mam 1800 ot. teda maximalny krutak, lepsie sa motor citi v otackach az 2000 az 3000, co ale uz na jazdenie po okreskach nie je (90 km/hod - 120). Dvojliter bude treba viac tocit a radit nizsie kvalty aby sa prebudil.
2,5T je pre usadlikov ako som ja, kedysi hanlivo nazyvanych "pan tata" s klobukom a vajickami pod zadnym oknom

_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]