Chladič - VOLVO S90
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Včera se mi stala nepříjemná věc. Přijedu dom z výletu a nacouvám do dvora. Jak vypnu motor, tak slyším téct vodu. Otevřu kapotu a hned to vidím (viz foto). A asi před týdnem jsem zjistil, že mi kolem této hadice uniká chladící kapalina, tak jsem posunul sponu úplně nakonec a dal jsem tam pro jistotu ještě jednu... Možná jsem to stáhl moc a ono se to ulomilo. Ale stalo se to více než týden po tom, co jsem tu sponu posunul a dal tam ještě jednu...
Akorát nechápu, proč to dělají z tak nekvalitního materiálu (plastu) a je to přitom originál chladič. Nechce se mi dávat 2.500,- Kč za nový, když je ten chladič jinak dobrý.
Koho by napadlo, že když dotahnu hadicu, že se to časem může takto urvat!!
Napadá někoho, jak to solidně opravit?
P.S. Nasraný su od včerejška pořádně, protože su zase odstavený. Týden před tím jsem zase zalomil šroub, když jsem chtěl povolit držák silentbloku stabilizátoru. Tož musel dojet nakonec známý se svářečkou a na ten zbytek šroubu se musela navařit matka a na druhý pokus se to podařilo. A tuto sobotu jsem zase ulomil šteft na čerpadle - chtěl jsem jen vyměnit staré matice za nové - furt tama kapala voda a matky už byly celé poničené a klíč se občas už protáčel. Jedna šla v pohodě, druhá - zdálo se, že taky, ale ukroutil se ten šteft..
Prostě katastrova. V poslední době jeden průser za druhým!
Akorát nechápu, proč to dělají z tak nekvalitního materiálu (plastu) a je to přitom originál chladič. Nechce se mi dávat 2.500,- Kč za nový, když je ten chladič jinak dobrý.
Koho by napadlo, že když dotahnu hadicu, že se to časem může takto urvat!!
Napadá někoho, jak to solidně opravit?
P.S. Nasraný su od včerejška pořádně, protože su zase odstavený. Týden před tím jsem zase zalomil šroub, když jsem chtěl povolit držák silentbloku stabilizátoru. Tož musel dojet nakonec známý se svářečkou a na ten zbytek šroubu se musela navařit matka a na druhý pokus se to podařilo. A tuto sobotu jsem zase ulomil šteft na čerpadle - chtěl jsem jen vyměnit staré matice za nové - furt tama kapala voda a matky už byly celé poničené a klíč se občas už protáčel. Jedna šla v pohodě, druhá - zdálo se, že taky, ale ukroutil se ten šteft..
Prostě katastrova. V poslední době jeden průser za druhým!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Chladič - VOLVO S90
To osazeni na chladici vypada celkem solidne, takze bych zkusil lepidlo na svareni plastu a na to osazeni nasunout trubku ze stejneho materialu. Pripadne zkusit firmu na svareni plastu...
Kazdopadne ten puvodni protikus co ti zustal v hadici tam nelep, drzet to nebude, je to moc mala kontaktni plocha.
Kazdopadne ten puvodni protikus co ti zustal v hadici tam nelep, drzet to nebude, je to moc mala kontaktni plocha.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Chladič - VOLVO S90
to moc opravit nepojde
Setri na novy chladic
mozes to skusit zachranit ak ti niekto da original chladic z buracky

mozes to skusit zachranit ak ti niekto da original chladic z buracky
kwiko píše: Pri vymene chladica sa mi podarilo neopatrnou manipulaciou prasknut plast na chladici. Pokusal som sa to zalepit epoxy 1200, ale ako som si neskor precital v typovom liste, Epoxid nieje odolny roztokom alkoholu nad 4%...
Tak som ho nahradil nejakou utesnovacou plastelinou (predavac tvrdil ze vydrzi... ale sa mylil)
Novy chladic by znamenal dvojtyzdnovy post. Tak som v zufalstve vzal stary chladic, a dal dole plast ktory potrebujem.
Zvysok bol zjavne nepouzitelny.
Priamociarou pilou som odrezal vrch plastu na mojom chladici
opartne povyberal zvysne kusky. Daval som si hlavne pozor aby som neodlepil gumove tesnenie, uz len rokmi drziace na chladici
poohybal vsetky nozicky aby som mohol vlozit neposkodeny plast
poriadne vycistil, odmastnil a vysusil
Kliestami som si zacvakaval najprv symetricky vzdialene nozicky, a postupne zahustoval
Nakoniec som vsetky nozicky este dotlacil obrovskymi kliestami.
Namontoval, nechal zohrat motor a potom som sa len vytesoval ze nic netecie :c)
Chladič - VOLVO S90
Lepení funguje pouze do doby,než se použije propylenglykol.tomasss píše:To osazeni na chladici vypada celkem solidne, takze bych zkusil lepidlo na svareni plastu a na to osazeni nasunout trubku ze stejneho materialu. Pripadne zkusit firmu na svareni plastu...
Kazdopadne ten puvodni protikus co ti zustal v hadici tam nelep, drzet to nebude, je to moc mala kontaktni plocha.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Chladič - VOLVO S90
Aha, tak to jsem netusil. A svarit to teplem?martinopel píše:Lepení funguje pouze do doby,než se použije propylenglykol.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Chladič - VOLVO S90
Tyto plasty svařovat nedají.tomasss píše:Aha, tak to jsem netusil. A svarit to teplem?martinopel píše:Lepení funguje pouze do doby,než se použije propylenglykol.
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Dnes jsem to zavezl vedle do dědiny do firmy, kde spravují chladiče. Vyndají ho a uvidí, co s tím půjde udělat. Hadicu jsem nasadil na ten zbytek, co tam zůstal a stahl sponou - na dojetí do Kvasic to vydrželo - je to tak 2 kilometry.. Zítra mi chlap zavolá, co a jak. Tak su zvědavý..martinopel píše:Lepení funguje pouze do doby,než se použije propylenglykol.tomasss píše:To osazeni na chladici vypada celkem solidne, takze bych zkusil lepidlo na svareni plastu a na to osazeni nasunout trubku ze stejneho materialu. Pripadne zkusit firmu na svareni plastu...
Kazdopadne ten puvodni protikus co ti zustal v hadici tam nelep, drzet to nebude, je to moc mala kontaktni plocha.
Stejně nechápu, proč to dělají z plastu. Nedělávaly se dřív chladiče celokovové?
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Chladič - VOLVO S90
ja mel na 960 chladic z medi...20let vydrzel, to je fakt, ale vazil tak 20kg 

-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Chladič - VOLVO S90
poslední celokovové - mosazné vany byly na starých 2XX. pak je to fuj. svařit to nepůjde. měl jsem úplně stejný problém na každém mém autě. svaření drželo jen na 760. v tom místě je voda moc teplá a pak zase studená a tak pořád dokola. a na 15 let starém plastu je to prostě znát. proto doporučuji nový chladič. pokud seženeš nový za 2500, tak to je super cena. ve volvu ta kolem 8000. NISSENS bývá za cca 4500. u Kučery jsem sehnal Nissens za 3500. Standum snad na mou S90 dával chladič za 6500. je to různé. za 2500 není nad čím přemýšlet. Svaření mne posledně stálo 1000kč a po týdnu jsem tam byl zas. vařili a vařili, ale zatěškávací zkoušku to nikdy nevydrželo a prasko dál a dál. holt křehký starý plast.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Chladič - VOLVO S90
Kohokoli informovaneho. Je to znamy problem. A vazne ver ostatnim a obvzlast Pekelnikovi, uzil si s tou prirubou spoustu legracee.w.i.n.g.1 píše:Koho by napadlo, že když dotahnu hadicu, že se to časem může takto urvat!!

_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Takže se to stalo už i někomu jinému přede mnou? Dneska šetří na materiálu a všechno ojebávají.. aj chladiče..HonzaA píše:Kohokoli informovaneho. Je to znamy problem. A vazne ver ostatnim a obvzlast Pekelnikovi, uzil si s tou prirubou spoustu legracee.w.i.n.g.1 píše:Koho by napadlo, že když dotahnu hadicu, že se to časem může takto urvat!!
Chladič - VOLVO S90
Bohužel popraskané plasty je dosti běžný jeve.w.i.n.g.1 píše:Takže se to stalo už i někomu jinému přede mnou? Dneska šetří na materiálu a všechno ojebávají.. aj chladiče..HonzaA píše: Kohokoli informovaneho. Je to znamy problem. A vazne ver ostatnim a obvzlast Pekelnikovi, uzil si s tou prirubou spoustu legrace
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Chladič - VOLVO S90
Pokial pouzijes na novy chladic staru vymackanu hadicu, ktora ma zvnutra vylisovane drazky od stareho radiatora, tuto dotiahnes na krv aby neklapkala, tak vysledok na seba nenecha dlho cakat. Napomaha tomu aj konstrukcia, kedy je z vnutra priruby zalisovana plechova vystuz, prave aby to taketo utiahnutie vydrzalo. Tato plechova vystuz ma vsak inu roztaznost ako plast. Pokial je plast novy tak sda prisposobi, pri starnuti je ochotny prisposobeniu stale menej a menej...
Dalsim faktom vsak je ze hlavne lacne chladice z druhovyroby maju mierne odlisny priemer prirub - vacsinou mensi a potom treba silnejsie utiahnut hadicu, ktora sa defoprmuje a tecie.
Dalsim faktom vsak je ze hlavne lacne chladice z druhovyroby maju mierne odlisny priemer prirub - vacsinou mensi a potom treba silnejsie utiahnut hadicu, ktora sa defoprmuje a tecie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Chladič - VOLVO S90
slovo "dneska" bych opravil, že je to záležitost nějakých posledních cca 25 let. kup si 2XX a tento problém mít nebudeš. ale ty zase hnijou, takže kup nový třeba u Kučery a máš pokoj na dalších 15lete.w.i.n.g.1 píše:
Takže se to stalo už i někomu jinému přede mnou? Dneska šetří na materiálu a všechno ojebávají.. aj chladiče..
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
Chladič - VOLVO S90
V960 to má taky takový chladič? (jen info) 

_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Zdar Jožo, jo ty máš, tuším, úplně stejný chladič jak já. Taky máš automat a klimatizaci, že?luckybeef píše:V960 to má taky takový chladič? (jen info)
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Chladič - VOLVO S90
přesně tak. stejný.
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Jinak včera jsem si byl pro auto. Ještě včera ráno (jak jsem si přečetl příspěvky na fóru) jsem volal chlapovi, že kdyby se mu to nezdálo, tak aby mi raději řekl a koupím nových chladič, abych měl jistotu...
Odpoledne jsem mu volal a prý už to má opravené a že to prý vydrží... Cena 1.000,- Kč!
Takže po práci mě vedle do dědiny hodila manželka a já jsem čekal na chlapa u místní hospody, kde on z dílny s autem dojede. Po 15 minutách dojel a říkal, že ten plast zavařil a že by to mělo vydržet.. A prý se nemusím bát s tím jet ani do zahraničí. Tak jsem mu dal 1.000,- Kč, sedl jsem do auta a jel dom. Hned po pár metrech mi začala svítit kontrolka chladící kapaliny. Zastavil jsem a šel jsem se podívat, kde co uniká... Zjistil jsem, že spona na spodní hadici z chladiče do motoru byla úplně volná a nebyla ani na správném místě... Takže voda unikala zde. Dojel jsem dom a až to schládlo, tak jsem sponu dotahl. Pak jsem si všiml, že mi dole visí ten plastový dekl, co je pod chladičem. Samozřejmě nebyl přimontovaný... Ještě, že se neztratili ty tři plastové kolíky.. Bohužel originál šrouby musely zůstat někde u toho opraváře. Takže jsem doma hledal vhodné šrouby.. mám tam zatím jen takové provizorní. No a ještě na závěr jsem zjistil, že celý ten dekl chladiče, na kterém je přidělaný větrák, nebyl správně namontovaný. Ty dva zobáčky dole vůbec nebyly vsazeny do těch děr, ale byly volně, takže se to celé giglalo.. No a ty tři šroubky, které to drží nahoře, tak ty nebyly vůbec v těch dírách, když jsem je povoloval.. Některé šly i rukou povolit..
Hned, jak jsem auto přebíral, jsem si na akumulátoru všiml ležet plíšek. Ptal jsem se ho, co to je a říkal, že neví, že to asi nebude z auta.. Doma jsem zjistil, že to jeden z držáku kabeláže k větráku. Tak jsem ho tam pak nacvakl.
Teď mám obavy, jestli to hlavní, co na autě dělal, vydrží..!????
Byl jsem ochotný zaplatit 1.000,- Kč s tím, že bude provedena odborná demontáž a montáž chladiče, což zabere taky nějaký čas a samozřejmě ta oprava - zavaření plastu. Jel jsem s autem dnes do práce a zatím je to OK. Byl bych ale nerad, kdyby se mi to stalo třeba 200 km od baráku! Ještě jsem mu ráno přitom volal, jestli nebude lepší koupit nový chladič..
Kdyby bylo všechno namontované tak, jak má, tak bych obavy takové neměl, ale takto jsem si mohl chladič vymontovat sám, dovést mu ho a za zavaření mu dat 200-300 Kč a namontovat si ho sám zpátky. Nebo jsem si měl koupit nový chladič a sám si ho vyměnit... Takovéto provedení práce se mi absolutně nelíbí!
Jedná se o firmu Karel Halámek, Kvasice.
http://www.firmy.cz/detail/639297-karel-halamek-kvasice.html?source=fhint
Odpoledne jsem mu volal a prý už to má opravené a že to prý vydrží... Cena 1.000,- Kč!
Takže po práci mě vedle do dědiny hodila manželka a já jsem čekal na chlapa u místní hospody, kde on z dílny s autem dojede. Po 15 minutách dojel a říkal, že ten plast zavařil a že by to mělo vydržet.. A prý se nemusím bát s tím jet ani do zahraničí. Tak jsem mu dal 1.000,- Kč, sedl jsem do auta a jel dom. Hned po pár metrech mi začala svítit kontrolka chladící kapaliny. Zastavil jsem a šel jsem se podívat, kde co uniká... Zjistil jsem, že spona na spodní hadici z chladiče do motoru byla úplně volná a nebyla ani na správném místě... Takže voda unikala zde. Dojel jsem dom a až to schládlo, tak jsem sponu dotahl. Pak jsem si všiml, že mi dole visí ten plastový dekl, co je pod chladičem. Samozřejmě nebyl přimontovaný... Ještě, že se neztratili ty tři plastové kolíky.. Bohužel originál šrouby musely zůstat někde u toho opraváře. Takže jsem doma hledal vhodné šrouby.. mám tam zatím jen takové provizorní. No a ještě na závěr jsem zjistil, že celý ten dekl chladiče, na kterém je přidělaný větrák, nebyl správně namontovaný. Ty dva zobáčky dole vůbec nebyly vsazeny do těch děr, ale byly volně, takže se to celé giglalo.. No a ty tři šroubky, které to drží nahoře, tak ty nebyly vůbec v těch dírách, když jsem je povoloval.. Některé šly i rukou povolit..
Hned, jak jsem auto přebíral, jsem si na akumulátoru všiml ležet plíšek. Ptal jsem se ho, co to je a říkal, že neví, že to asi nebude z auta.. Doma jsem zjistil, že to jeden z držáku kabeláže k větráku. Tak jsem ho tam pak nacvakl.
Teď mám obavy, jestli to hlavní, co na autě dělal, vydrží..!????
Byl jsem ochotný zaplatit 1.000,- Kč s tím, že bude provedena odborná demontáž a montáž chladiče, což zabere taky nějaký čas a samozřejmě ta oprava - zavaření plastu. Jel jsem s autem dnes do práce a zatím je to OK. Byl bych ale nerad, kdyby se mi to stalo třeba 200 km od baráku! Ještě jsem mu ráno přitom volal, jestli nebude lepší koupit nový chladič..
Kdyby bylo všechno namontované tak, jak má, tak bych obavy takové neměl, ale takto jsem si mohl chladič vymontovat sám, dovést mu ho a za zavaření mu dat 200-300 Kč a namontovat si ho sám zpátky. Nebo jsem si měl koupit nový chladič a sám si ho vyměnit... Takovéto provedení práce se mi absolutně nelíbí!
Jedná se o firmu Karel Halámek, Kvasice.
http://www.firmy.cz/detail/639297-karel-halamek-kvasice.html?source=fhint
Chladič - VOLVO S90
Já nevím,že si nedáte říct.Riskovat uvaření auta kvůli 2500Kč.a co když se nemrzka dostala do oběhu automatu?Zničíš si automat, ale ušetříš 2500Kč
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Chladič - VOLVO S90
Podle toho co píšeš bych se sháněl po jiným mimoto tohle je všeobecná bolest těch cladičů a ikdyby zavařené místo drželo,tak za chvíli to začne jinde.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
No ale kdo to mohl vědět? Myslel jsem, že to je odborník. Šak mi dnes nezvedá telefon.
A já jsem mu ráno volal, jestli by nebylo lepší tam dát nový chladič...
V dnešní době se nedá skoro nikomu věřit. Pokud člověk u toho není, tak nikdy neví, které prase se v tom autě hrabe. Šak jsem mu napsal SMS, že požaduji vrácení těch šroubů toho deklu a také aspoň poloviny peněz! Za tak prasáckou montáž a za to zavaření bych víc jak 500 nedal!
Kur.a, že já jsem si raději nekoupil ten chladič a neudělal si to sám doma!!?
A já jsem mu ráno volal, jestli by nebylo lepší tam dát nový chladič...
V dnešní době se nedá skoro nikomu věřit. Pokud člověk u toho není, tak nikdy neví, které prase se v tom autě hrabe. Šak jsem mu napsal SMS, že požaduji vrácení těch šroubů toho deklu a také aspoň poloviny peněz! Za tak prasáckou montáž a za to zavaření bych víc jak 500 nedal!
Kur.a, že já jsem si raději nekoupil ten chladič a neudělal si to sám doma!!?
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
Chlapovi jsem se dovolal a nebyla s ním vůbec rozumná řeč. Prý všechno namontoval správně a prý jsem si to já vymyslel a šrouby si postrácel asi doma... Prý mu vozí lidi chladiče až se Slovenska a s takovým zákazníkem se ještě nesetkal. Na ceně jsme prý byli domluvení a to dodržel. Proti ceně bych nic neměl, kdyby to bylo udělané tak, jak má! A ne, že po pár set metrech mi bude téct voda kolem nedotažené hadice a bude tam plandat dekl a větrák!
To je odborník!??
Bohužel já často neumím držet hubu, tak jsem mu řekl, že takto prasáckou montáž jsem ještě neviděl.. Ale je to pravda. Proč bych si to asi vymýšlel?
Takže to vypadá, že jsem zbytečně vyhodil tisícovku do luftu!
Takže zde dávám varování, abyste se vyhnuli firmě Karel Halámek - Kvasice, opravy chladičů.
Ještě, že je v autě kontrolka, takže poznám hned, že došlo k úniku chladící kapaliny.
To je odborník!??
Bohužel já často neumím držet hubu, tak jsem mu řekl, že takto prasáckou montáž jsem ještě neviděl.. Ale je to pravda. Proč bych si to asi vymýšlel?
Takže to vypadá, že jsem zbytečně vyhodil tisícovku do luftu!
Takže zde dávám varování, abyste se vyhnuli firmě Karel Halámek - Kvasice, opravy chladičů.
Ještě, že je v autě kontrolka, takže poznám hned, že došlo k úniku chladící kapaliny.
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
Chladič - VOLVO S90
A kua. Kdo to vymyslel, plast na chladič. To bych u Volva nečekal... U VW jsou plasty snad i na ojnici, ale Volvo?pekelnik píše:přesně tak. stejný.

_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvky: 288
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo V960 II 3.0
- Bydliště: Zlín
Chladič - VOLVO S90
J.R. ale jak tu čtu, tak sis měl koupit nový chladič! Za dva a půl tisíce - to je dobrá cena... Takhle vymýšlíš s prominutím pi*oviny, a bude tě to stát dva razy tolike.w.i.n.g.1 píše:No ale kdo to mohl vědět? Myslel jsem, že to je odborník. Šak mi dnes nezvedá telefon.
A já jsem mu ráno volal, jestli by nebylo lepší tam dát nový chladič...
V dnešní době se nedá skoro nikomu věřit. Pokud člověk u toho není, tak nikdy neví, které prase se v tom autě hrabe. Šak jsem mu napsal SMS, že požaduji vrácení těch šroubů toho deklu a také aspoň poloviny peněz! Za tak prasáckou montáž a za to zavaření bych víc jak 500 nedal!
Kur.a, že já jsem si raději nekoupil ten chladič a neudělal si to sám doma!!?

_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Chladič - VOLVO S90
No šak já už jsem ho aj chtěl koupit, ale auto už bylo u toho chlapa - taky jsem mu včera ráno volal, jestli by nebylo lepší koupit nový chladič. Říkal, že ten chladič otestuje a uvidí.
Nevím, třeba to dobře zavařil... Ale montáž zprasil! Tak mám obavy, jestli ten svár není stejně tak kvalitní jako ta montáž... Šak jestli to praskne, tak mu tam ten chladič zavezu a budu chtít tisícovku zpátky a hotovo!
Nevím, třeba to dobře zavařil... Ale montáž zprasil! Tak mám obavy, jestli ten svár není stejně tak kvalitní jako ta montáž... Šak jestli to praskne, tak mu tam ten chladič zavezu a budu chtít tisícovku zpátky a hotovo!
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]