VOLVO S60 2,4D 120kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků
VOLVO S60 2,4D 120kw
prosííííím o info o tomto Volvu mám o něj zájem,ale slyšel jsem ,že je VOLVO převlečený RENAULT,já už auto s p......ou nechci díky Jarda
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
VOLVO S60 2,4D 120kw
jardo. můžu tě ujistit, že převlečený renault to není. všechno je volví, i když je možné, že s vlivem fordu.
pročti si v klidu forum a pak nahoď konkrétní dotaz
pročti si v klidu forum a pak nahoď konkrétní dotaz
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
VOLVO S60 2,4D 120kw









Tak to už je na mě fakt hodně. Co si lidi ještě nevymyslí.
Jinak co napsat? Šedesátka je vzadu malá. To je opravdu potřeba si říct na rovinu. Takže pokud budeš vozit někoho jiného, než děti, hledal bych jinde. Je teda extrémně pohodlná, a to opravdu i vzadu, luxusní křesla. Jen prostě toho místa je méně. D5 (nebo 2,4D 120, rsp. 136kW) je vynikající volba, pro delší trasy. Je to poměrně slušný výkon za úžasnou spotřebu (viz. moje spotřeby). Osobně kvůli mému malému nájezdu (něco přes 80tkm) nemohu zatím soudit nic o spolehlivosti. Ovšem je tady spousta draků, co má najeto 300tkm. Já osobně si tento motor vbybral právě jeho spolehlivost a při slušném zacházení vlastně malou nákladovost. Ostatní Ti řeknou, kdy můžeš čekat dvouhmotu, kdy turbo.... myslím, že je to opravdu skvělá volba.
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
VOLVO S60 2,4D 120kw
prezlečený renault sa označuje V40 a s40 s 1.9 tdi motorom, i keď aj tam má to auto s ním spoločný len ten motor, platforma je skorej zhodná s carismou, s ktorou schádzala z jednej linky. Ale ani tak 1.9 tdi nieje taká tragická ako ta renaultia...
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků
VOLVO S60 2,4D 120kw
moc a moc vám všem díky mě se taky osobně líbí a mám možnost koupit tento mazel rv 2007,160t.km,v plné výbavě za 200,000 tak proto ty úvahy.Děti už vozit nebudu a sem tam někdy někoho tak hoooolt se budou muset smrsknout.Ještě jednou dík Jarda
-
Offline
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
VOLVO S60 2,4D 120kw
Jardo, nahoď nám odkaz, nebo bližší informace. Jinak 07 ze 160 zní reálně, ve 160 se akorát dělají rozvody. Možná to auto tady někdo zná, lépe se nám bude radit. Zas si teď říkám - sakra 4 roky stará šedesátka za dvě kila? To už se prodává levněji jako chrochtávky 

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků
VOLVO S60 2,4D 120kw
to auto je v německu,chtěl za něj nejdříve 9000 eur,teď je za 8000,-
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
VOLVO S60 2,4D 120kw
nepredava to nejaky turek ? 200k kc je podla mna smiesna cena za take auto. kamos si nedavno doviezol bmw 330d za podobnu sumu , ale rocnik 03 . sice je v top stave , ale aj tak .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2016 Superb Style 2.0TDi 110kW AUT
VOLVO S60 2,4D 120kw
200.000 je dost málo, moc bych tomu nevěřil. Já tam kupoval (s reálným, ověřeným) nájezdem 167.000 km S60 2002 D5 se serviskou za 120.000 (a to jsme ukecali slevu dá se říci o 40.000)! Což 160.000 je ještě spíše nižší nabízená cena v Německu za takové auto (sleva se ukecá vždy
).
Jinak auto mám již měsíc a najeto téměř 3.000 km. Musím udělat rozvody, vyměnit veškeré tělní tekutiny (olej je černý jak bota, málo kapaliny v posilovači, vyměnit brzdovou kapalinu a chladící kapalinu - vše pro jistotu). Ale jinak spokojenost velká. Spojka se mění až při 300.000 (narozdíl od Frantíků
kde to bylo co 120tis).
Dále bych ti mohl doporučit, abys nebyl tak blbej jako já a nekupoval auto dovezené z Itálie (což Arabové v Německu rádi dělají) - docela brečím, že to nemá bufíka, který je v našich končinách u tohoto motoru jako základní výbava...
Kdybys chtěl vědět, na co koukat - já třeba koupil auto s tím, že mu někdo naspodku urazil jednu příčku - není to nějak důležité, pár km se dá najet, ale nemůže to tak zůstat nadoživotí - a dozvěděl jsem se to až po dovozu do ČR na STK. Takže: určitě podvozek. Jestli má to auto nějakou korozi, je to blbě, to se u Volva nemůže stát. Něco se dá usmlouvat za lak, interiér atp... Motor musí opravdu táhnout (120kW!!!!), má zkušenost je, že D5 se dosti chová jako benzíňák (zlatých 5 válců
). Převodovka musí jít hladce - zkoušel jsem tam ještě V70 (měla by být typově stejná) s údajnými 140tis. a rychlosti se tam museli doslova rvát - šílenost... Pak takové drobnosti jako okýnka, VINka (S60 má minimálně 4) atp. atp.... Více na fóru.
Výsledek: Dle mého názoru výborná volba, ale bacha na to, co bereš... Jo a počítej s tím, že je to Volvo a co se dílů týče, tak jenom Volvo... Co mi říkal známý, co jich pár vystřídal a dělá hlavně v Německu, tak se to nemá rádo s neoriginály... Pokud nemáš zajištěn přísun dílů nebo možnost pro ně jezdit do Němec, taky se prodraží. Viz rozvody
Mluví za vše. Z Němec se dají komplet sehnat do 8.000, ale u nás? 
P.S.: neber to, jako že tě mám za blbce, ale určitě nejsi jediný, co to bude potřebovat
P.S.2: Pokud někdo se mnou nesouhlasí, do mě!

Jinak auto mám již měsíc a najeto téměř 3.000 km. Musím udělat rozvody, vyměnit veškeré tělní tekutiny (olej je černý jak bota, málo kapaliny v posilovači, vyměnit brzdovou kapalinu a chladící kapalinu - vše pro jistotu). Ale jinak spokojenost velká. Spojka se mění až při 300.000 (narozdíl od Frantíků

Dále bych ti mohl doporučit, abys nebyl tak blbej jako já a nekupoval auto dovezené z Itálie (což Arabové v Německu rádi dělají) - docela brečím, že to nemá bufíka, který je v našich končinách u tohoto motoru jako základní výbava...
Kdybys chtěl vědět, na co koukat - já třeba koupil auto s tím, že mu někdo naspodku urazil jednu příčku - není to nějak důležité, pár km se dá najet, ale nemůže to tak zůstat nadoživotí - a dozvěděl jsem se to až po dovozu do ČR na STK. Takže: určitě podvozek. Jestli má to auto nějakou korozi, je to blbě, to se u Volva nemůže stát. Něco se dá usmlouvat za lak, interiér atp... Motor musí opravdu táhnout (120kW!!!!), má zkušenost je, že D5 se dosti chová jako benzíňák (zlatých 5 válců

Výsledek: Dle mého názoru výborná volba, ale bacha na to, co bereš... Jo a počítej s tím, že je to Volvo a co se dílů týče, tak jenom Volvo... Co mi říkal známý, co jich pár vystřídal a dělá hlavně v Německu, tak se to nemá rádo s neoriginály... Pokud nemáš zajištěn přísun dílů nebo možnost pro ně jezdit do Němec, taky se prodraží. Viz rozvody


P.S.: neber to, jako že tě mám za blbce, ale určitě nejsi jediný, co to bude potřebovat

P.S.2: Pokud někdo se mnou nesouhlasí, do mě!

_________________
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)
2009 Volvo XC60 AWD D5 136kW Summum (3.6.2012 - 13.9.2014)
2002 Volvo S60 D5 120kW Momentum (21.6.2011 - 3.6.2012)
2003 Peugeot 307 SW 2.0 HDI 79kW (11/2010 - 05/2011)
2005 Citroën C5 1.6 HDI 80kW (08/2010 - 04/2011)
1998 Daewoo Nubira 2.0 98kW (08/2009 - ?)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé