Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od wickey »

na zdvihaku alebo na strku
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

kamarád si jede v úterý do německa pro 850 GLT / E2 125kw.
na co si dát pozor?
díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hinkle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 193
Registrován: 14 roků
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hinkle »

Ahoj,
měl bych dotaz ohledně nájezdu, resp. "trvanlivosti" V70. Uvažuji o pořízení V70 s automatem, benzín, který má najeto něco přes 300 Tkm. Přijde mi to už docela dost i při známé trvanlivosti a výdrži Volva. Samozřejmě chápu, že primárně záleží na stavu a péči o konkrétní kus. Nicméně není 300 Tkm na automat už trochu moc?
Díky.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od eLzyx »

300t km je taková "hranice" kdy už je automat chvíli po repasi, nebo chvíli před repasí. Samozřejmě, nelze to úplně generalizovat. Viděl jsem automat (ve Volvo), který vydžel 400t km bez repase.
Jaký ročník by to měl cca být?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hinkle
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 193
Registrován: 14 roků
Bydliště: EUSSR/Praha
Vůz: V70 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hinkle »

Je to ročník 99.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

tomas-x píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php

kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?

to je auto x-tunera, tak se ho zeptej

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=30245
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Spyke »

Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
_________________
Volvo V70;

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

Navic i spolehlivost novejch automatek je horsi nez byvala takze urcite manual, ale uvidime...jde mi u dalsi V70 zase o spolehlivost a najezd mnoha tisic km. U D5 se trochu obavam problemu...
_________________
Volvo V70;

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

pjr86 píše:Ahoj! Jsem nadmíru spokojen se svoji V70I a jelikož se mi uz asi vyhne stara krabice. Casem koupim dalsi V70 II nebo III. Ted mam 2.5D a doufam ze jeste par let nebudu menit. S motorem jsem spokojen ale D5kám nějak neverím a dobudoucna uvazuji o benzinu. Libi se mi 2.5T nebo klasicka 2.4 atmo popr. T5. Ale V70 III uz je jina co by jste volili za motor dejme tomu u V70 II z konce vyroby nebo ranne V70 III tam uz je totiz T5 4val a motory delaji jine....
tak z konce výroby T5 a tu novou nevim no. 2,5T (FT) se netváří zle, nebo pak 3,2 ale to už rovnou můžeš skočit do T6
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Spyke píše:Všechny vás tady zdravím, zaregistroval jsem se tady, protože vážně uvažuji o koupi Volva a to S60, které mě po vzhledové stránce chytlo za srdce. Jediné dilema co řeším, je volba motorizace. Byl bych spíše pro benzín, vyhovují mi jeho vlastnosti a i v zaměstnání jezdím s benzínovými, takže bych si vždy po přesednutí nemusel zvykat na něco jiného. Jde mi o to, zda dát přednost obyč atmosféře 2.4i a nebo jít do turba, ale to pak nevím, zda volit 2.4T nebo 2.5T. Neznám ty motory, nevím v čem se liší a nerad bych se s něčím trápil, protože jsem vybral nejhorší možnou motorizaci. Pokud pro mě máte nějakou radu, byl bych vděčný. Děkuji.
asi záleží jakej jsi řidič. nedá se říct, že by některej z uvedených motorů byl závadovej. Ani turba nějak výrazně hromadně neodcházej. 2,4T je nízkotlaké turbo u 2,5T nevím, ale co si odsud pamatuju, tak 2,4T by měla mít menší spotřebu než 2,5T. No a když jsem jednomu místnímu nejmenovanému mechanikovi říkal, že přemýšlím o atmosféře, tak sdělil, že jsem se asi zbláznil, když chci auto bez turbíny, a bude asi mít pravdu. pro spotřeby doporučuju navštívit https://www.spritmonitor.de
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

myslim ze bez turbo to take je reseni. ja nevim no klidne bych si koupil i D5 ale co to tady tak procitam...ty jsi s ni asi spokojeny?
_________________
Volvo V70;

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od pjr86 »

hayney píše:tak jako pořád něco řeším, má to najeto už balík.
ale že bych motorově něco řešil...to ne
dělal jsem dvouhmoták, kterej mlátil a stim jsem rovnou vzal spojku.
jinak ten motor je suprovej, jede a pěkně táhne a vypadá to, že dá ještě hodně.
ale je jasný, že u naftáka můžeš řešit vstřikovače, čerpadýlko a to pak lítá no...
njn jezdim hlavne do prace a na dovoleny. jedina spotreba u benzinu me odrazuje, ale zase pri najezdu rocne cca 20 tkm to skoro je zanedbatelny. tak o D5 jeste pouvazuju. auto v cr kupovat nebudu takze s koupi spatnyho kusu nepocitam :-) kazdopadne diky za rady jen tak premyslim do budoucna. na 2.5D mam najeto 144tkm :-) uvidime co vydrzi automatka. nejaky elektricky drobnosti tam jsou, ale jinak pohoda. trochu tece olej u klikovky.
_________________
Volvo V70;

Kopi
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 11 měsíců

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
Trochu dost peněz za tak staré auto, podezřelý stav kilometrů. Snad v případě, že by km byly OK, tak převodovka snad také bude OK.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavu

zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Kopi
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 11 měsíců

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

hayney píše:
Kopi píše:Ahoj, prosím o radu ohledně koupi Volva s80 D5 120KW (automat). Přesně se jedná o auto na adrese: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s80/8905803 . Mám obavu o automatickou převodovku, z toho, co jsem zde vyčetl. Díky, Kopi.
toho automatu bych se s tímto nájezdem vůbec nebál. při dobré péči tii může vydžet hodně. otázkou je ta cena no. ale vypadá to na udržované auto v dobrém stavu

zeptej se majitele, kdy měnil olej v převodovce

Dnes jsem se byl na auto podívat. celkově auto nevypadalo zle, majitel se o něj asi dobře stará.... Na ten olej v převodovce jsem se ptal, měněný nebyl, prý mu řekli v autorizovaným servise, že se výměna oleje dělá až při druhý výměně rozvodů 237 000Km (jinde jsem zase slyšel po 80 000Km, tak nevim). Jinak mě svezl, i jsem si s autem sjel. řazení probíhalo krásně plynule jak nahoru tak i zpátky při zpomalování, žádný prodlevy nebo "hluchá" místa pří přeřazování, akorát mě zarazilo, že při zařazeni např.: z R na D nebo z N na D to mírně cuklo. Jel jsem s automatem poprvé, je to normální? Z D na stupně 3 a 4 jsem žádné cuknutí nepocitoval. Děkuji, Kopi.
Naposledy upravil(a) Kopi dne 17 črc 2011 23:01, celkem upraveno 1 x.

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9944
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

mírné cuknutí je myslím normální, ne?
olej se mění při těch 80, ale jestli to má najeto, co to má najeto, ještě se to asi dá zachránit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Znovu jsem si prohlédl inzerát, tentokrát na velkém PC a vypadá to značně lépe. Výbava - asi nic lepšího nebude, jestli jsou doložitelné km a uvedený servis, tak bych asi ještě nechal příležitostně vyměnit olej v převodovce (cca. 15l @ 200Kč) - ale u někoho zkušeného, kdo tam nalije jen předepsaný JWS3309, pak doladit DVD v navigaci na něco novějšího, pořídit druhou SIMku a mohlo by to v pohodě odjezdit ještě 3x tolik.

Jemné cuknutí automatu při změně režimu je zcela v normě. Jestli máš z auta i majitele dobrý pocit - pak aplikuj: "solidni jednani sleva dohoda!!!"

Bylo to bourané?

Pavel

P.S. Zajímavé, kolik je názorů na frekvenci výměny oleje. Od extrému, že je tam doživotní náplň (t.j. nikdy - resp. do konce života převodovky), přes těch 160-320tkm, po (zřejmě realistických) 60-80tkm. Častější výměnou nic nezkazíš, v převodovce automatu se olej opotřebovává výrazně více než v manuálu. A repase převodovky je celkem balík (30-50tis). Proto do automatu stejně jako do motoru patří čistý olej.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Kopi
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 11 měsíců

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Je psáno nebourané, a potom co jsem to prolez, tak mi to bourané také nepřišlo. Nikde žádný odtávající díl či nedolíhající dvěře, rozestupující se škvíra mezi jednotlivými díly. Malinko nesedělo levé přední světlo,část s blinkrem malinko odstávala, ale nic závažného (jesli bylo měněné světlo?). Spíše mě zaráží, že na asi čtyrech fotkách červeně svítí vystražný trojúhelník (131 754Km) a na dalších fotkách už dále nesvítí (stav tachometru 131 760). Když jsem se autem vezl trojúhelník nesvítil.
Jinak u auta ještě byly téměř nové přední i zadní kotouče s destičkami. Auto v provozu od 2.2.2004. Na STK bylo minulý týden.

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

Trojúhelník asi svítil protože měl otočenej klíček a nenastartováno
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

To stačí mít jen otevřené dveře a svítí.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Kopi
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 13 roků 11 měsíců

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kopi »

Tak bohužel jsem se dověděl, že auto po dvou letech v Něměcku mělo nalítáno cca 100 000km (r.2006). Pak bylo v N ještě asi tak 3/4 roku a bylo dovezeno do CR, kde do dneška najelo necelých 40 000km :lol:.
Alespoň jsem poučenej pro příště, že když něco moc hezky vypadá, tak to vetšinou není pravda.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Kopi píše:Tak bohužel jsem se dověděl, že auto po dvou letech v Něměcku mělo nalítáno cca 100 000km (r.2006). Pak bylo v N ještě asi tak 3/4 roku a bylo dovezeno do CR, kde do dneška najelo necelých 40 000km :lol:.
Alespoň jsem poučenej pro příště, že když něco moc hezky vypadá, tak to vetšinou není pravda.
Zkontrolujsiauto.cz indikuje 3 záznamy: http://www.zkontrolujsiauto.cz/frmOver.aspx?dotaz_id=413144646E4155396731553D Pravděpodobně asi záznamy z STK?

30000km za 4 roky není věru mnoho, tfuj - to je hrozné jak apriori předpokládáme, že je něco špatně s kilometry :%) Ale např. mé druhé auto v domácnosti najezdí ročně jen <4000km.

Pořád šance, že auto bude mít např. 180tkm a po prověření na diagnostice můžeš chtít patřičnou úpravu ceny. Podle stavu to ale nebude hujda, co měla 400tkm stočených na krásných 130tkm. Jestli jsou doložitelné rozvody, tak ušetříš první investice.

Nu nic, hodně štěstí.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé