sjetý gumy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
Zdarec,
Při přezouvání na letní jsem si všiml, že mám daleko víc sjetý zadní gumy než přední, čekal bych to naopak.... je nějakej důvod, aby tomu tak bylo?
Díky
Při přezouvání na letní jsem si všiml, že mám daleko víc sjetý zadní gumy než přední, čekal bych to naopak.... je nějakej důvod, aby tomu tak bylo?
Díky
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
sjetý gumy
Geometrie?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
Taky mě to napadlo, ale jsou sjetý rovnoměrně.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
sjetý gumy
Hele já to mám taky tak, trochu to přisizuji tomu, že v kufru vozim navíc plynovu nádrž, která přecijen něco váží. Ale mám takovej pocit, že se zadní sjížděly i předtim trošku víc, takže bych to spíš viděl jako vlastnost
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
sjetý gumy
haldex tuze hrabe no
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
To abych si nechal udělat čip na snížení výkonu, když mi to tak hrabe
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
sjetý gumy
možná nevhodný tlak v pneu, spíš bych tipoval, že nízký
-
Offline
- Příspěvky: 201
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 II B5244S 2,4i20V silber manual
- Bydliště: České Budějovice
sjetý gumy
u 4x4 je to normalní že zadky se sjíždějí víc když se tomu šlape tak to mohl být ten důvod
_________________
JEVolvo S70 T5 176 kw B5234T3 r.v.1998 automat JE:Volvo V70 II, 2,4i 20V, 125 kW, B5244S*,r.v. 2003, manual JE:Chrysler Voyager 2,8 LX CRD 110kw r.v.2008 automat BYLO:Volvo 960 2,5 125 kw, B6254S ,r.v.1996, manual BYLO:Volvo V70 II, 2,4T, 147 kW, B5244T3*,r.v. 2002, manualBYLO:Volvo S70 2,4i 20V, 125kw, B5244S* , r.v. 1999 manual
tibetské dogy Aira, Irbísek, Brittany a Tara z chovatelské stanice VLÁDCE NOCI - http://www.vladcenoci.cz
JEVolvo S70 T5 176 kw B5234T3 r.v.1998 automat JE:Volvo V70 II, 2,4i 20V, 125 kW, B5244S*,r.v. 2003, manual JE:Chrysler Voyager 2,8 LX CRD 110kw r.v.2008 automat BYLO:Volvo 960 2,5 125 kw, B6254S ,r.v.1996, manual BYLO:Volvo V70 II, 2,4T, 147 kW, B5244T3*,r.v. 2002, manualBYLO:Volvo S70 2,4i 20V, 125kw, B5244S* , r.v. 1999 manual
tibetské dogy Aira, Irbísek, Brittany a Tara z chovatelské stanice VLÁDCE NOCI - http://www.vladcenoci.cz
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
Stálý tlak 2,2 a šlapat tomu ani náhodou... Takže záhada trvá.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
sjetý gumy
Pneu jsou sjeté po celé šířce stejně ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
Už je mám ve sklepě, až tam budu pečlivě to prozkoumám, ale na první pohled jo.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: xc90, 2004, d5
- Bydliště: Čadca
sjetý gumy
Pozoruju to uz nakou dobu taky tak. Ja to pripisuji vaze zadni casti a vysokemu tezisti, tudiz odstredive sile v zatackach, ktera zajiste vyviji na kola dost podstatni tlak a nake to jakesi podsmykavani - sice neznatelne, no jiste tam pusobi, narozdil od prednich kol, ktere se pekne do zatacky natoci. Neco jako u kamionu navesove kola (tedy takove ty co se nataci, versus ty mezi nima co ne)...
A taky snad nekdy to podhusteni, teploty se letos stridaji silenymy vykyvy a tak snad, kdyz bejva nadranem 5 a popoledni 28, zajiste to rozpinani vzduchu v gumach s takovym objemem, musi taky neco znamenat..
Jsou to ale jen takove me domnenky.
A taky snad nekdy to podhusteni, teploty se letos stridaji silenymy vykyvy a tak snad, kdyz bejva nadranem 5 a popoledni 28, zajiste to rozpinani vzduchu v gumach s takovym objemem, musi taky neco znamenat..
Jsou to ale jen takove me domnenky.
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat
xc90, D5-120kw, 2004, automat
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
sjetý gumy
Jo, tohle jsem si taky myslel, asi to bude ono.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé