Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vsechny 4-stupnove geartronicy (T6) odejdou - neni otazka jestli, ale kdy.. budto koupit s 5-stupnem po FL nebo po repasi.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
co je FL? nevěděl jsem, že všechny odchází...wickey píše:vsechny 4-stupnove geartronicy (T6) odejdou - neni otazka jestli, ale kdy.. budto koupit s 5-stupnem po FL nebo po repasi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
facelift
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Trutnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Lidi to jste mě tedy moc nepotěšily, ale tak trochu jsem si to myslel. Odkazy jsem pročetl a asi si tu koupi rozmyslím, sice jsem v koutku duše doufal že by mohli bejt bezproblémoví jako V70II tedy alespoň u mě ale ne no. Napadá mě akorát změnit motorizaci ale naftu nechci a 2,4 je slabá i na V70 natož pak v S80. Děkuji za odpovědi.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
2,5T?PecaTu píše:Lidi to jste mě tedy moc nepotěšily, ale tak trochu jsem si to myslel. Odkazy jsem pročetl a asi si tu koupi rozmyslím, sice jsem v koutku duše doufal že by mohli bejt bezproblémoví jako V70II tedy alespoň u mě ale ne no. Napadá mě akorát změnit motorizaci ale naftu nechci a 2,4 je slabá i na V70 natož pak v S80. Děkuji za odpovědi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
neviděl někdo ze slovenska tohle: http://autobazar.autovia.sk/volvo-850-estate-2-5tdi-5d-p-m5-956546 ?
V popisu je psáno "dovezene bez spz s tp a spz+500eur!, bylo by to nutné platit i pokud by se auto prodávalo do ČR?
V popisu je psáno "dovezene bez spz s tp a spz+500eur!, bylo by to nutné platit i pokud by se auto prodávalo do ČR?
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
myslim ze by to bol dovoz do CR ako z inej clenskej krainy EU, holt CR a SR sa v tomto uz "nekamaratia".tomas-x píše:neviděl někdo ze slovenska tohle: http://autobazar.autovia.sk/volvo-850-estate-2-5tdi-5d-p-m5-956546 ?
V popisu je psáno "dovezene bez spz s tp a spz+500eur!, bylo by to nutné platit i pokud by se auto prodávalo do ČR?
Ku konkretnemu autu - predava sa uz dobre vyse roka, asi v niecom bude problem, uvedenym kilometrom by som neveril ani nahodou, pocitaj tak 300-400 tkm
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
musíš hledat 2,5T co nemá geartronic, ale klasickej automat nebo manuál
EDIT: zmizel příspěvek, na kterej jsem reagoval
EDIT: zmizel příspěvek, na kterej jsem reagoval
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Trutnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
2,5T?[/quote]
2,5T asi špatně nepojede, ale nebude mít ty samé neduhy s převodovkou? Akorát je mi trochu divné že do S80 dávali jenom čtyřkvalty a pětky až někdy okolo 2002 víš tedy jestli se nepletu. Já mám V70II r.v.01 a mám pětikvalt čtyřkvalt mám teďko v peugeotu a už bych ho asi nechtěl.
za zmizelí příspěvek mohu já omlouvám se
2,5T asi špatně nepojede, ale nebude mít ty samé neduhy s převodovkou? Akorát je mi trochu divné že do S80 dávali jenom čtyřkvalty a pětky až někdy okolo 2002 víš tedy jestli se nepletu. Já mám V70II r.v.01 a mám pětikvalt čtyřkvalt mám teďko v peugeotu a už bych ho asi nechtěl.
za zmizelí příspěvek mohu já omlouvám se
Naposledy upravil(a) PecaTu dne 04 kvě 2011 21:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
geartronic = automat, to je jedna a tatáž převodovka.hayney píše:musíš hledat 2,5T co nemá geartronic, ale klasickej automat nebo manuál
EDIT: zmizel příspěvek, na kterej jsem reagoval
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
http://autobazar.autovia.sk/volvo-850-estate-2-5tdi-5d-p-m5-956546
K tomu autu, je z NR, ja tam byvam. Ten bazarnik ma niekolko stoviek aut na 2-3 parcelach. Vo vseobecnosti nosi auta z talianska a staca. Ak by si moc chcel mozem sa tam ist pozriet ale osobne si myslim, ze je to strata casu a penazi....
K tomu autu, je z NR, ja tam byvam. Ten bazarnik ma niekolko stoviek aut na 2-3 parcelach. Vo vseobecnosti nosi auta z talianska a staca. Ak by si moc chcel mozem sa tam ist pozriet ale osobne si myslim, ze je to strata casu a penazi....
Naposledy upravil(a) MarekV dne 04 kvě 2011 21:04, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
v geartronicu si snad ještě můžeš volit rychlosti sám?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
S80 1.generace neměla v T6 nikdy více jak 4 stupňovou převodovku - ani po faceliftu. Až v roce 2007(např. v XC90) dostala 6ti stupňový automat AWwickey píše:vsechny 4-stupnove geartronicy (T6) odejdou - neni otazka jestli, ale kdy.. budto koupit s 5-stupnem po FL nebo po repasi.
jj, ale to je jen "obslužná elektronika", převodovka je stejná. Výdrž téhle převodovky podle je myslím stejná u obou variant.hayney píše:v geartronicu si snad ještě můžeš volit rychlosti sám?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
takže to není stejná převodovka jaká se dávala do V70, co mám já? tam jsem nezaznamenal, že by s tim byly hromadné problemy
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
všude jsou automaty stejné. Jsou od Aisin Warner (typ AW 50-51 v případě 5st., typ TF-80 v případě 6st.). Pouze u T6 do 2006 byla 4st. automatka od GM typ 4T65, od roku 2007 se dává 6st. TF-80.
Ta od GM je méně spolehlivá než AW.
Ta od GM je méně spolehlivá než AW.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
eLzyx píše:S80 1.generace neměla v T6 nikdy více jak 4 stupňovou převodovku - ani po faceliftu. Až v roce 2007(např. v XC90) dostala 6ti stupňový automat AWwickey píše:vsechny 4-stupnove geartronicy (T6) odejdou - neni otazka jestli, ale kdy.. budto koupit s 5-stupnem po FL nebo po repasi.



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Žádný 5-stupeň kombinovaný s T6 neexistuje. Je to stále ta stejná převodovka s drobnými úpravami. A životnost přecejen dost souvisí se zacházením. A to jestli je to otázkou jen kdy, tak to se dá říct o jakémkoliv technickém zařízení. Samozřejmě je v 200 kW autě zatěžovaná víc. T6 v novém modelu je už kombinovaná s 6-stupněm. Ten je poměrně bezproblémový (i když taky ne bez chyb).wickey píše:vsechny 4-stupnove geartronicy (T6) odejdou - neni otazka jestli, ale kdy.. budto koupit s 5-stupnem po FL nebo po repasi.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: UH
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím, není tu někdo z okolí Benešova u Prahy (nebo má cestu kolem) a byl by ochotný se podívat na jedno auto v bazaru?
Jedná se o tuto V70 http://www.tipcars.com/volvo-v70/24-d5-185ps-navigace-automat-22560339.html
Přijde mi to v porovnání s podobnými vozy a nájezdem levné, tak bych rád věděl, jestli v tom něco není. Nedaří se mi tam dovolat a těžko říct, co by mi řekli, takže bych radši "nezávislý" pohled.
Ale jsem z UH, takže to mám trochu z ruky.
Ještě přidám dotaz na znalce V70 II a III. Je nějaká šance v ČR sehnat verzi Ocean Race nebo je lepší hledat takové auto v zahraničí?
Děkuji
Jedná se o tuto V70 http://www.tipcars.com/volvo-v70/24-d5-185ps-navigace-automat-22560339.html
Přijde mi to v porovnání s podobnými vozy a nájezdem levné, tak bych rád věděl, jestli v tom něco není. Nedaří se mi tam dovolat a těžko říct, co by mi řekli, takže bych radši "nezávislý" pohled.
Ale jsem z UH, takže to mám trochu z ruky.
Ještě přidám dotaz na znalce V70 II a III. Je nějaká šance v ČR sehnat verzi Ocean Race nebo je lepší hledat takové auto v zahraničí?
Děkuji
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9969
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ty ceny už jsou na této úrovni. tak uplně levný to není. neviděl bych v tom nějakou zradu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=1093&ki=8977&amb=E&odkud=T&ver=1305481835
neviděl někdo tuhle V70 ? už delší dobu je na prodej, cena byla myslím něco kolem 60 tis. Kč a teď to pustili dolů na 49 tis. Kč.
neviděl někdo tuhle V70 ? už delší dobu je na prodej, cena byla myslím něco kolem 60 tis. Kč a teď to pustili dolů na 49 tis. Kč.
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Už podle fotek to vypadá na pěkně vybydlený auto,oškubanej tapec,výfuk je z benzínovýho,to jen tak z fotek...co tomu bude dál nikdo netuší.Cena se tváří dobře,ale patrně je to kasička.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 17 roků
- Vůz: Volvo S80,rv. 1999,2.4l 125kW (B5244S)
- Bydliště: Rumburk (okres Děčín)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ty geartronicy jsou jen čistě 4-kvalt? tedy žádné OD?...jsem teď z Lexu zvyklej na automat, taky 4-kvalt + OD od 2. stupně (takže ve finále 7 rychlostí (jako nedá se to tak říct, jen to snižuje toč.moment a otáčky...ale pro představu?) + přepnutí do rychlejšího režimu převodovky... a tuhle kombinaci si nemůžu vynachválit...eLzyx píše:všude jsou automaty stejné. Jsou od Aisin Warner (typ AW 50-51 v případě 5st., typ TF-80 v případě 6st.). Pouze u T6 do 2006 byla 4st. automatka od GM typ 4T65, od roku 2007 se dává 6st. TF-80.
Ta od GM je méně spolehlivá než AW.
T6 chci, ale když to čtu, nevím nevím...tak špatná volba by nebyla ta S80 3.0 150kW s automatem...tak co jsem koukal na inzeráty apod, nějak problémy s almarama nebyly....
_________________
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
S80 2.4 125kW, r.v. 99, tm. zelená, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Otrokovice
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
http://auto.bazos.cz/inzerat/10287734/Volvo-V70-25-TDi.php
kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
kolik tak to může ještě vydržet? mě ty kilometry uplně fascinují. akorát co ta automatka při takovém nájezdu?
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zná někdo vhodný servis v Přerově kam jde zajet s bazarovým autem na obhlídku? Jedná se o V70 D5, 2007. Známý chce koupit a rád by, aby se na to podíval někdo znalý.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............

Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Cau, jak poznam ze AWD u V70 (2007) je v poradku?
_________________
V70 2.4 D5 AWD AUT, 136kW, 2007
bylo V40 1.8 1998
V70 2.4 D5 AWD AUT, 136kW, 2007
bylo V40 1.8 1998
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé