Neorigo rádio do V70tky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Neorigo rádio do V70tky
Jelikož manželka se rozhodla, že budeme mít mimčo a že při těhotenství potřebuje klid doma, tak jezdím do práce sám:-)))
Proto mě napadla výměna origo rádia za neorigo. Česká rádia mě už nebavěj, vypalování CDs taky ne, a jelikož mám miliony MP3, líbila by se mi možnost usb vstupu.
Určitě bych zvolil 2dinové rádio třeba toto:
http://www.audioland.cz/alpine/autoradio-alpine-cde-w203ri.html
a asi tento rámeček
http://eshop.autokom-audio.cz/?p=productsMore&iProduct=611&sName=Ramecek-pro-autor.-2Din-soupr.Volvo-S60,V70,XC-7-2005-
Tak a teď několik otázeček... Jak to bude vypadat??? Nemáte někdo neorigo 2din rádio a fotku?
Jaké úskalí mě bude očekávat při připojení?
Nebude to hrát hůře?
Mohu ho pak ovládat tlačítkama na volantu?
Uvítam jakékoli vaše podněty, nápady připomínky, atd:-)
Díky moc
xSam
Proto mě napadla výměna origo rádia za neorigo. Česká rádia mě už nebavěj, vypalování CDs taky ne, a jelikož mám miliony MP3, líbila by se mi možnost usb vstupu.
Určitě bych zvolil 2dinové rádio třeba toto:
http://www.audioland.cz/alpine/autoradio-alpine-cde-w203ri.html
a asi tento rámeček
http://eshop.autokom-audio.cz/?p=productsMore&iProduct=611&sName=Ramecek-pro-autor.-2Din-soupr.Volvo-S60,V70,XC-7-2005-
Tak a teď několik otázeček... Jak to bude vypadat??? Nemáte někdo neorigo 2din rádio a fotku?
Jaké úskalí mě bude očekávat při připojení?
Nebude to hrát hůře?
Mohu ho pak ovládat tlačítkama na volantu?
Uvítam jakékoli vaše podněty, nápady připomínky, atd:-)
Díky moc
xSam
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Neorigo rádio do V70tky
osobně bych tam šupnul nějaký 1din, měl bys pod ním odkládací plochu na přehrávač apod., nebo nějakou redukci k origo co se prodává myslím cca 2 tis stojí, to bys měl zachovaný to ovládání na volantu, protože s neorigo to asi fachčit nebude..Toho že by to hrálo hůř bych se nabál pokud to bude alpine nebo pioneer.
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Neorigo rádio do V70tky
fotku nemam...ale pákrát jsem to v životě viděl a můžu ti to říci jednoznačně - bude to vypadal hrozně
kup raději nějakej adaptér k origo rádiu na připojení iPodu, nebo snad i hayney tady nabízel něco co se dá připojit k orig. radiu a dá se do toho strčit fleshka ....
L


kup raději nějakej adaptér k origo rádiu na připojení iPodu, nebo snad i hayney tady nabízel něco co se dá připojit k orig. radiu a dá se do toho strčit fleshka ....
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Neorigo rádio do V70tky
Lukaso,
Toho se právě bojím, že to bude hnusné:-(
Nemáš náhodou nějaké bližší info k těm adaptérům?
A nevíš jestli to funguje i s něčím jiným, než ipodem?
Toho se právě bojím, že to bude hnusné:-(
Nemáš náhodou nějaké bližší info k těm adaptérům?
A nevíš jestli to funguje i s něčím jiným, než ipodem?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Neorigo rádio do V70tky
Ještě sem neviděl interiér, ve kterým by neorigo rádio vypadalo dobře. A v krásným středu šedesátky neorigo




-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
jo jo, dokud to nebude nejakej 2 din s dvema knofliky po stranach, nevim jestli to bude lepsi
1 Din do dvojidiry imho 
xSam: presne nad modelem z prvniho linku jsem hodne dlouho uvazoval, je nabouchanej a user friendly, ma usb in, aux in, a navic je to Alpine, bohuzel ale, to modry podsviceni nejde zmenit, coz je na dnesni pokrocilou dobu docela podraz a taky duvod proc ho tam nemam.. Takze porad napaluju jak na stredni..


xSam: presne nad modelem z prvniho linku jsem hodne dlouho uvazoval, je nabouchanej a user friendly, ma usb in, aux in, a navic je to Alpine, bohuzel ale, to modry podsviceni nejde zmenit, coz je na dnesni pokrocilou dobu docela podraz a taky duvod proc ho tam nemam.. Takze porad napaluju jak na stredni..

-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Neorigo rádio do V70tky
ja mam GROMa - http://www.gromaudio.com/store/usb_adapters/volvo_01-06_usb_ipod_adapter_direct_digital_interface.htmlxSam píše:Lukaso,
Toho se právě bojím, že to bude hnusné:-(
Nemáš náhodou nějaké bližší info k těm adaptérům?
A nevíš jestli to funguje i s něčím jiným, než ipodem?
a xCarLink co tu daval haney - http://www.mp3auto.cz/volvo/ je taky riesenim. Vymient radio v palubke je hnus a spusta prace
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Neorigo rádio do V70tky
Ten xCarLink se mi líbí moc, to by bylo asi řešením, nebudu si hyzdit palubku a ještě ušetřím. Hu-850 vypadá v té palubce docela slušně:-)
Díky moc za tip.
Mám však k tomu ještě otázku, jak se to zapojuje a kam to vlastně co nejinteligentněji umístit.
Marku, jak to máš prosím ty?
Díky moc za tip.
Mám však k tomu ještě otázku, jak se to zapojuje a kam to vlastně co nejinteligentněji umístit.
Marku, jak to máš prosím ty?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Neorigo rádio do V70tky
no kedze to ches do S60 (HU-850) tak zalezi natom ci mas navi.xSam píše:Ten xCarLink se mi líbí moc, to by bylo asi řešením, nebudu si hyzdit palubku a ještě ušetřím. Hu-850 vypadá v té palubce docela slušně:-)
Díky moc za tip.
Mám však k tomu ještě otázku, jak se to zapojuje a kam to vlastně co nejinteligentněji umístit.
Marku, jak to máš prosím ty?
Ak mas navi tak v kufry je hafo miesta. Nekde tam v poistkach najdes 12V a pripojis to cez prilozenu rozdvojku.
Ak navi nemas (tak ako ja) tak GROM krabicka sa da napchat za radio doprava - je tam taka skara a tam to vleze a da sa to tam zafixovat. Potom uz len staci vytiahut USB kablik do priehradky, pripadne s trochou vrtania do stredovej laktovej opierky. Ja to mam v priehradke.
Jedna aj druha krabicka supluje CD menic - koleckom navolis CD/Radio/Kazate/CD-menic a potom stredovym koleckom menis adresare (akoby CD v menici), klasicky >> ,<< prepinas dopredu dozadu atd.... Ovladanie ide aj na volante.
Na montaz GROMu ti staci TORX srobovak (taka ta hviezdicka) a dat dole 4 sroby. Jeden kabel sa cez taku klipsnu napoji na kabel napajania radia (zdroj 12V) a potom zvysok je klasicka "nacvakavacka" kabelu tam kde pasuje - jeden do vstupu pre CD-menic a druhy konec do krabicky. xCarLink to bude mat obdobne. Nekde na youtube je aj video toho ako to funguje. Mne sa obcas stane, ze to zamrzne ked rychlo prepinam pesnicky, vtedy treba zmenit vstup na radio a potom prepnut zasa nazad, nic hrozneho. Mozno novy firmware by vyriesil tento problem, este som ho tam nedaval.
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Kdo tvrdi, ze originalni radio z Volva (at uz jakykoliv model z HU 6xx nebo 8xx rady) hraje dobre, oproti vybranym kvalitnim modelum od Pioneera, Alpine, Kenwooda, Clarionu apod, pak at se na mne nezlobi, ale je hluchej jak poleno, nebo skutecne kvalitni instalaci nikdy neslysel.
Pokud jde o design, pak samozrejme origo vzhled HU tam pasuje nejlepe, nicmene z dnesnich slusnych 2DINu se da vybrat urcite stroj, ktery bude do palubky "sedet", pomoci redukce na OEM 2DIN tam i zapadne (u mne se tedy musela trosku zbrousit, nebot soudruzu asi z Ciny, ci kde se to lisuje nekde udelali chybu a na jedne strane ramecek precuhoval asi 7mm
) nicmene s trokou sikovnosti se to da i v domacich podminkach dobrousit a zapadne to tam pekne.
Ohledne ovladani na volantu - je samozrejme potreba adapter, aby to fungovalo, ktery stoji skoro stejne pro vsechny obvykle OEM znacky (Pio, Alpine, Kenwood, JVC, Clarion, atd.) a to cca. 2400,- - pak fungujou i ty zakladni povely pres volant volume +/-, track/predvolba +- .
Problem je, pokud je v aute navigace RTI, ktera musi byt 8DIN konektorem spojena s HU aby vubec reagovala, pak je to dost obtizne resit, respktive ja to musel vyresit prodluzovakem kabelu a strcit odstojenou jednotku HU do prostoru jednoho z podbehu (presne tam pasne, ale je tam mista jak v hodinkach).
V tomhle pripade je to skutecne o zvazeni nejakeho jineho reseni (Xcarlink apod) nebot prace s tim byla hrozna, musely se najit audio vystupy z navigace a ty pak vyvezt do samostaneho repracku misto stredaku pro DPL atd atd, proste opruz.
Ohledne reproduktoru - co jsme vytahli ze dveri za stredobasy, nad tim jsem docela kroutil hlavou, ze tohle ma byt premium sound v aute s porizovaci cenou skoro mega a pul - 90% komponentnich reproduktoru v cene 1500.- a vyse v dnesnim prodeji bude hrat podstatne lepe a za tim si stojim. Jelikoz stredobas z papiru v celkove vaze asi 20 deka, 2cm magnetem a stejne dimenzovanym vynutim proste dobre uz z principu moc hrat nebude.
Pokud ma nekdo nejvyssi hudebni vybavu, kde ma bejt snad Dynaudio, pak by to mohlo byt lepsi, nicmene neslysel jsem a nemohu porovnavat.
Nicmene kdo nema RTI navigaci a chce nejaky slusny zvuk, pak nakup 2DINu a jeho namontovani nebude nic extra sloziteho, staci dokoupit ten plastovy ramecek pro 2DIN, lehce ho upravit, redukci Volvo - ISO konektoru, kdo chce zachovat ovladani na volantu, tak pak i prevodnik dalky a vymenit alespon predni reproduktory za neco obecne dobreho a vyzkouseneho v cene nad 1500,-
Zvukove to pak bude nekde naprosto jinde a to myslim smrtelne vazne.
Nehlede na to, ze se da bazarove koupit 2DIN i s navigaci a pak je vyresena i nepritomnost RTI a co si budem povidat - i vetsina soucasnych navigaci je komfortem obsluhy na dotykaci a mnozstim informaci, co se z nich da dostat je taky nekde jinde. Nicmene zase pribude jiny problem (hlavne pri parkovani ve vetsich mestech ) ze to pak laka nenechavce. Jinak same pro.
A jak opakuji - zvukove je to nesrovnatelne.
Ja jsem nenormalni pripad, jelikoz mam v aute v audiu skutecne hodne moc penez, nicmene i za par tisic se da zvuk vylepsit skutecne radove...

Pokud jde o design, pak samozrejme origo vzhled HU tam pasuje nejlepe, nicmene z dnesnich slusnych 2DINu se da vybrat urcite stroj, ktery bude do palubky "sedet", pomoci redukce na OEM 2DIN tam i zapadne (u mne se tedy musela trosku zbrousit, nebot soudruzu asi z Ciny, ci kde se to lisuje nekde udelali chybu a na jedne strane ramecek precuhoval asi 7mm

Ohledne ovladani na volantu - je samozrejme potreba adapter, aby to fungovalo, ktery stoji skoro stejne pro vsechny obvykle OEM znacky (Pio, Alpine, Kenwood, JVC, Clarion, atd.) a to cca. 2400,- - pak fungujou i ty zakladni povely pres volant volume +/-, track/predvolba +- .
Problem je, pokud je v aute navigace RTI, ktera musi byt 8DIN konektorem spojena s HU aby vubec reagovala, pak je to dost obtizne resit, respktive ja to musel vyresit prodluzovakem kabelu a strcit odstojenou jednotku HU do prostoru jednoho z podbehu (presne tam pasne, ale je tam mista jak v hodinkach).
V tomhle pripade je to skutecne o zvazeni nejakeho jineho reseni (Xcarlink apod) nebot prace s tim byla hrozna, musely se najit audio vystupy z navigace a ty pak vyvezt do samostaneho repracku misto stredaku pro DPL atd atd, proste opruz.
Ohledne reproduktoru - co jsme vytahli ze dveri za stredobasy, nad tim jsem docela kroutil hlavou, ze tohle ma byt premium sound v aute s porizovaci cenou skoro mega a pul - 90% komponentnich reproduktoru v cene 1500.- a vyse v dnesnim prodeji bude hrat podstatne lepe a za tim si stojim. Jelikoz stredobas z papiru v celkove vaze asi 20 deka, 2cm magnetem a stejne dimenzovanym vynutim proste dobre uz z principu moc hrat nebude.
Pokud ma nekdo nejvyssi hudebni vybavu, kde ma bejt snad Dynaudio, pak by to mohlo byt lepsi, nicmene neslysel jsem a nemohu porovnavat.
Nicmene kdo nema RTI navigaci a chce nejaky slusny zvuk, pak nakup 2DINu a jeho namontovani nebude nic extra sloziteho, staci dokoupit ten plastovy ramecek pro 2DIN, lehce ho upravit, redukci Volvo - ISO konektoru, kdo chce zachovat ovladani na volantu, tak pak i prevodnik dalky a vymenit alespon predni reproduktory za neco obecne dobreho a vyzkouseneho v cene nad 1500,-
Zvukove to pak bude nekde naprosto jinde a to myslim smrtelne vazne.
Nehlede na to, ze se da bazarove koupit 2DIN i s navigaci a pak je vyresena i nepritomnost RTI a co si budem povidat - i vetsina soucasnych navigaci je komfortem obsluhy na dotykaci a mnozstim informaci, co se z nich da dostat je taky nekde jinde. Nicmene zase pribude jiny problem (hlavne pri parkovani ve vetsich mestech ) ze to pak laka nenechavce. Jinak same pro.
A jak opakuji - zvukove je to nesrovnatelne.
Ja jsem nenormalni pripad, jelikoz mam v aute v audiu skutecne hodne moc penez, nicmene i za par tisic se da zvuk vylepsit skutecne radove...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
ad rámeček redukce - podle mě jsi koupil redukci na předfaceliftovou verzi, tj. bez ozdobného lemu. Pak to opravdu přečuhuje o cca 7mm
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Neorigo rádio do V70tky
Tiktaku asi máš pravdu v tom co píšeš ale mě to prostě nedává smysl:
1. ano většina lidí je v tomto měřítku "hluchá jak poleno"
2. ikdyby nebyla, tak S60 přeci jen není luxusní limuzína, takže průjezdem našich silnic vytvoříš tolik hluku že ti je premiový sound uplně k ničemu
3. i pro dobře slyšícího člověka, pokud to není fajnšmekr je rozdíl poměrně malý, který dle mě nestojí za hnusnej pohled a bastlení, který vidí i slepý člověk...
jen můj názor
L
1. ano většina lidí je v tomto měřítku "hluchá jak poleno"
2. ikdyby nebyla, tak S60 přeci jen není luxusní limuzína, takže průjezdem našich silnic vytvoříš tolik hluku že ti je premiový sound uplně k ničemu
3. i pro dobře slyšícího člověka, pokud to není fajnšmekr je rozdíl poměrně malý, který dle mě nestojí za hnusnej pohled a bastlení, který vidí i slepý člověk...
jen můj názor
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
to's neměl Premium sound, ale jen High Performance sound system. A v tom je dost podstatný rozdíl. Tím samozřejmě neříkám, že neexistují lepší repro.tiktak píše:
Ohledne reproduktoru - co jsme vytahli ze dveri za stredobasy, nad tim jsem docela kroutil hlavou, ze tohle ma byt premium sound v aute s porizovaci cenou skoro mega a pul - 90% komponentnich reproduktoru v cene 1500.- a vyse v dnesnim prodeji bude hrat podstatne lepe a za tim si stojim. Jelikoz stredobas z papiru v celkove vaze asi 20 deka, 2cm magnetem a stejne dimenzovanym vynutim proste dobre uz z principu moc hrat nebude.
Pokud ma nekdo nejvyssi hudebni vybavu, kde ma bejt snad Dynaudio, pak by to mohlo byt lepsi, nicmene neslysel jsem a nemohu porovnavat.
Každopádně asi pak někdy budu potřebovat tvůj help. Rádio + zesilovač bude origo (HU803+300W), ale origo repro z Premuim soundu se mi asi nepodaří sehnat a tak bych potřeboval vymyslet cenově dostupnou náhradu do originálních pozic a rámečků.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Asi ano, je mozne, ze je to High Performance system, nicmene i to mi nejak z nazvu napovida, ze by to melo hrat slusne a to podle mne nehraloeLzyx píše:to's neměl Premium sound, ale jen High Performance sound system. A v tom je dost podstatný rozdíl. Tím samozřejmě neříkám, že neexistují lepší repro.tiktak píše:
Ohledne reproduktoru - co jsme vytahli ze dveri za stredobasy, nad tim jsem docela kroutil hlavou, ze tohle ma byt premium sound v aute s porizovaci cenou skoro mega a pul - 90% komponentnich reproduktoru v cene 1500.- a vyse v dnesnim prodeji bude hrat podstatne lepe a za tim si stojim. Jelikoz stredobas z papiru v celkove vaze asi 20 deka, 2cm magnetem a stejne dimenzovanym vynutim proste dobre uz z principu moc hrat nebude.
Pokud ma nekdo nejvyssi hudebni vybavu, kde ma bejt snad Dynaudio, pak by to mohlo byt lepsi, nicmene neslysel jsem a nemohu porovnavat.
Nicmene za nazorem, ze vymenou repro za lepsi a vymenou radia za lepsi zvuk podstatne vylepsis v ramci par tisic investic. Ze se to nekomu nelibi designove, to je samozrejme jasne a nikomu to neberu.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
no nevim, jestli se vyplatí měnit i rádio. Nějakou čínskou jebku byť třeba od Pioneeru bych v autě nesnesl. Radši si nechám Volvo japončíka.
nicméně můj dotaz na help s výběrem repro jsi nějak přeskočil - co bys mi doporučil aby to hrálo a málo stálo?
nicméně můj dotaz na help s výběrem repro jsi nějak přeskočil - co bys mi doporučil aby to hrálo a málo stálo?
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 29 bře 2011 21:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Neorigo rádio do V70tky
Pokud by mu šlo o čistotu a kvalitu zvuku, nechtěl by MP3. Prostě kvalita je pouze v origo formátu a pokud možno početně minimální kopie v pořadí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
1) pokud je vetsina lidi v tomto smeru "hlucha" pak at samozrejme proboha nic nemeni, nebylo by proc. Ale pokud nekdo slysi, ze zvuk mu nevyhovuje, protoze se mu proste nelibi a (equalizerem ve skrytem menu se toho skutecne moc nedozene) tak pak ma samozrejme moznost zmeny.Lukaso píše:Tiktaku asi máš pravdu v tom co píšeš ale mě to prostě nedává smysl:
1. ano většina lidí je v tomto měřítku "hluchá jak poleno"
2. ikdyby nebyla, tak S60 přeci jen není luxusní limuzína, takže průjezdem našich silnic vytvoříš tolik hluku že ti je premiový sound uplně k ničemu
3. i pro dobře slyšícího člověka, pokud to není fajnšmekr je rozdíl poměrně malý, který dle mě nestojí za hnusnej pohled a bastlení, který vidí i slepý člověk...
jen můj názor
L
2.3) hodne by ses divil, kolik pomuze vytlumeni auta materialy na to urcenymi (samozrejme - je to dalsi investice), ale je prinosna i tem, kdo muziku v aute neposlouchaj, nebot auto se ztisilo radove o 10 dB a pri vyssi rychlosti jeste o dost vic, a to je Volvo od vyroby pomerne dobre odhlucnene. A je to fakt hodne znat. A pokud mam v aute ticho i pri jizde na dalnici ve 130, pak samozrejme poznam rozdil skutecne kvalitniho zvuku a prumerneho zvuku audioapartury.
A protoze jsem kazdy jinej, kazdy vnimame neco jinak a mame jine priority, pak nevidim problem v tom, co pisu - tedy ze kdo chce lepsi zvuk a pozna rozdil, MUZE nahradit originalni HU i repro za jine a zvukove to hodne pozvednout.
A ohledne hnusneho pohledu a bastleni - ja a moje prestavba je trosku specificka, ze jsem chtel 1DIN, protoze proste mam tohle radio rad, zvukove je vytecny a hlavne se umi samo "schovat", zatimco kdo muze pouzit 2DIN, urcite muze vybirat z modelu, ktere tam hodne dobre zapadnou (bude mit proste misto puvodniho radia velkou dotykovou obrazovku), prepne si podsvetleni na zelenou (jsou modely, kter maji treba 512 barev na vyber pro hlavni knofliky), takze mu bude ladit s podsvicenim interieru a nevidim v tom vubec zadny problem.
Takze komu proste kvalita a vykon puvodniho audia ve Volvu s oddelenym HU, nevyhovuje, pak ma moznost to zmenit, pokud uprednostni kvalitu zvuku pred mozna narusenym designem palubky, pak s tim ja osobne nemam problem.
A pokud je u mne prakticky jedina moznost si poslechnout svoji oblibenou muziku v dobre kvalite jen v aute (domam mam sice take aparaturu, ale diky 4 mesicni dcerce si ji moc poustet nemohu), pak jine reseni pro mne neexistuje. A sluchatkovej poslech neni to idelani, opet proto, ze bych neslysel pripadne rvouciho prcka atd.
Takze muj nazor je proste jinej a budu si za nim stat

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Neorigo rádio do V70tky
to aby sis koupil do auta gramofonjarek.krizan píše:Pokud by mu šlo o čistotu a kvalitu zvuku, nechtěl by MP3. Prostě kvalita je pouze v origo formátu a pokud možno početně minimální kopie v pořadí.

_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Koupil, nicmene nikde "pofaceliftovou" redukci nemaj, jelo se do Stualarmu a do nekolika dalsich webu, kde to prodavaj se volalo a maj vsude jen tyhle (ikdyz je v popisu na webu napsano treba primo pro V70 2005 a vyse)eLzyx píše:ad rámeček redukce - podle mě jsi koupil redukci na předfaceliftovou verzi, tj. bez ozdobného lemu. Pak to opravdu přečuhuje o cca 7mm
Takze pokud mne odkazes ci sezenes pofaceliftovou, pak sem s ni, hned ji koupim.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
jarek má pravdu. Když kvalita, tak to nedegradovat již na vstupu a používat CD, ne nějaký pseudoaudio formáty
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
tak já neříkám, že pofaceliftová existuje, jen jsem na to upozornil, aby to někoho nemátlo. Každého nenapadne se podívat do tvého podpisu a hned z toho určit, že jde o pofacelift a proto jsi měl problém, který u někoho vůbec nemusí nastat.tiktak píše:Koupil, nicmene nikde "pofaceliftovou" redukci nemaj, jelo se do Stualarmu a do nekolika dalsich webu, kde to prodavaj se volalo a maj vsude jen tyhle (ikdyz je v popisu na webu napsano treba primo pro V70 2005 a vyse)eLzyx píše:ad rámeček redukce - podle mě jsi koupil redukci na předfaceliftovou verzi, tj. bez ozdobného lemu. Pak to opravdu přečuhuje o cca 7mm
Takze pokud mne odkazes ci sezenes pofaceliftovou, pak sem s ni, hned ji koupim.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
Mp3 o kvalite 320kbps bych se rozhodne nebal, kopii muze byt nekonecno, dyt jde o prehravani v aute za jizdyjarek.krizan píše:Pokud by mu šlo o čistotu a kvalitu zvuku, nechtěl by MP3. Prostě kvalita je pouze v origo formátu a pokud možno početně minimální kopie v pořadí.


-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
MP3 je dost zatracovany format zvuku a "pseudoaudiofilum" z nej naskakuje husi kuze.jarek.krizan píše:Pokud by mu šlo o čistotu a kvalitu zvuku, nechtěl by MP3. Prostě kvalita je pouze v origo formátu a pokud možno početně minimální kopie v pořadí.
Problemy, ktere to zapricinuji a delaji tohle povedomi mezi lidmy jsou hlavni dva :
1) ze to, co si lidi stahnou z webu v bitrate 128kbps se skutecne moc poslouchat neda, nebo ze si neco stahnou v 320kbps a je to nagrabovany nekym, kdo to moc neumel a pouzil k tomu blby kodery ci je blbe nastavil
2) ze dekodery v audio zarizenich nejsou nijak kvalitni a vysledny zvuk pak neni idealni
Jinak dost lidi, co prave obecne kodek MP3 zatracuje o nem mnoho nema nastudovano.
Respektive jinak - pokud si ja nagrabuju v plne kvalite pres Lame kodek svoje originalni CD a pustim ho nekomu v MP3 na hodne kvalitni aparature s kvalitnim dekoderem MP3, pak 98% tech, co rvou, jak je MP3 spatny, rozdil proti originalnimu disku vubec nepozna.
Nerikam, ze to vycviceny "netopyr" na superaparature nepozna, ale s prehledem to nepozna ten, co si pousti doma na MP3jce na sluchatkach za stovku 128kbps nahravky stazeny z webu a alespon 3 x prekomprimovany

Ja v aiute i doma na 95% pouzivam jen origo CD (v aute mam sve originalky prepaleny, abych si je zbytecne nenicil, uz parkrat mi pri prehazovani v aute nejake origo CD upadlo, nez jsem ho nasel, tak jsem ho stihl pekne povalet a zbytecne se poskrabalo)
Tolik obecne k MP3


_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
eLzyx: Jasny, chapu, jen ze proste jinak to vyresit neslo, nebot pofaceliftovou redukci jsem nidke nenasel a nesehnal a i ty, co jsou uvadene jako do novejsich, tak proste jsou stejne jako do predfaceliftem, bohuzel...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
k tomu repru - vůbec v tom nemám přehled, ale dá se za řekněme 5000Kč(ideálně spíš méně) nějak podstatně vylepšit jejich přednes? Nebo kvalitka začíná až na nějakém vyšším levelu.
Náhrada by měla být za origo
přední dveře - 8" bas, 3" středový, 1" výškový
zadní dveře - 6,5" bas
zadní plato - 8" ?
+ jakou tlumící hmotu do dveří
Náhrada by měla být za origo
přední dveře - 8" bas, 3" středový, 1" výškový
zadní dveře - 6,5" bas
zadní plato - 8" ?
+ jakou tlumící hmotu do dveří
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé