tak pritelkyne s autem jezdi kazdej den do prace tim stylem ze se vymota z mesta najede na dalnici da tempomat dle situace a jede. proto nic nepozna, ja kdyz se do auta dostanu jednou za cas tak spis ho poradne protahnu aby nezlenivelo, proto to poznam. Vcera odpoledne jsem jeste najel 350km tentokrat po CR kde sem to pri normalni jizde povolene limity + DPH taky nepoznal. Taky ze se s tim blikanim nesmirim protoze to nedelalo, a musim proto k plynarovi a verim ze bude dalsich 25 000 km zase bez problemu.
Myslim si ze tady sve zkusenosti pisu jak jsou a nic nezastiram.
Proste Stag 300+ u turbo motoru s vykonem 40kW na valec musi za 25 000km na serizeni. V mem pripade znamena ze k plynarovi se musim kouknout ne jednou za rok na revizi ale 2x do roka. Proste stag byl o 7tis levnejsi nez BRC a Landirenzoa o 10tis levnejsi nez PRINS. Navic stag ma muj plynar v maliku coz byl dalsi duvod proc jsem vybral co jsem vybral.
Takze razim nasledujici teorii...
Stag 300 vhodnej pro lidi co najedou malo, usetrej na porizovacich nakladech, ale behem provozu musej pocitat ze se bude serizovat nebo neco za par korun repasovat
BRC Landirenzo zlata stredni cesta, vytrhne trn z paty lidem co najezdej 40-50tis km
Prins- vymazlenej system pro vymazlena auta kde se neresi penize (takove auto nemam a dlouho mit nebudu)
navic kdo jezdi s vymenou filtru k plynarovi, tak mu na to rovnou muze kouknout na naladeni a nema zadne navstevy navic. Ja jsem ze stagem spokojenej jen me sere ze nenajede 50-60tis km bez serizeni. Ale to jsem vedel uz na zacatku, plynar me na to pripravil a ja to podstoupil...
Ted kdyz za nim musim tak jsem si rikal ze jsem mu mel priplatit aby me namontoval Landi renzo. Ale myslim ze dalsich 25 000 km budu rikat, ze jsem rad ze jsem usetril