hodně začínám uvažovat o zástavbě LPG do auta. Mám Volvo S80 2,4l 125kW, najeto 220t km (doufám



Díky moc za vaše reakce

chápu, že špekuluješ, špekulovalo tady hodně lidí a většina nakonec vážila cestu do Brna. Co tady tak registruju, tak na vyladění se tam jede jen jednou po ujetí několika km.rutat píše:Do Greenfuel jsem napsal, uvidíme kdy odpoví. Jen se bojím že je až z brna. Kolikrát bylo nutný k němu zajet na vyladění? Auto budu mít, doufám, aspoň dalších 5 let. Nevidím důvod proč bych se ho měl zbavovat. Je to pohodlný a zatím spolehlivý auto. Akorát mě štve ta spotřeba, s tím musím něco dělat. Ročně najedu asi 35tkm, takže by se investice do LPG měla snadno vrátit.
Náhodu systém Stag s tímhle motorem nikdo nemá?
Toťhayney píše:chápu, že špekuluješ, špekulovalo tady hodně lidí a většina nakonec vážila cestu do Brna. Co tady tak registruju, tak na vyladění se tam jede jen jednou po ujetí několika km.
A proč jej nedoporučuješ?EcoPower píše:Za sebe (z vlastni zkusenosti) doporucuju BRC a Renzo Landi.
Naopak nedoporucuju Tartarini. Ten je vhodny do objemu motoru 1,6.
Zdravím,NuclearDave píše:Do své V70II jsem po pročtení diskuzí zvolil taky montáž u p. Outraty (greenfuel.cz).
Moje postřehy (mám najeto 5tis. km na plyn):
- Prins VSI jsem volil na základě zkušeností uživatelů a taky proto, že tento systém volvo montuje do bi-fuel verze
- montáž je provedena čistě
- seřízení po cca 1500 km (vlastně nebylo co seřizovat)
- spotřeba lehce přes 11l - jezdím 90% dálnice
- nádrž mám 70l místo rezervy
- dojezd něco přes 500km (podle kvality plynu - v CZ tankuji Vitogaz u Benziny)
Taky jsem se nechal u Vitogaz proškolit, ať si můžu tankovat sám (aniž by mě za to obsluha prudila). Školení na 15 minut. Co mě pobavilo, že v době školení byla cena LPG 13,50 místo obvyklých 14,90.
Myslim, že ani jeden z nás to tu veřejně nepřizná až se to rozsypeMaPiv píše:Možné to je.. Uvidíme, komu se to rozsype nejdříve
Rovnako aj ja. Chalani z MPGas su naozaj profici.Peťo píše:Mám rovnako precízne namontovaný systém Elpigaz a úplná skojnosť
http://www.mpgas.sk
hynek9 píše:Ale prd. Nejlepší je šoupnout u spolujezdce na zem dvacetikilovku co je na vaření, proseknout pod palubovkou díru skrz přepážku do motorového prostoru, prostrčit šlauch do sání, utěsnit trochu plastelínou a frčím. Když je potřeba, sehnu se za jízdy k bombě a kohoutem našteluju, kolik to potřebuje dát nažrat podle otáček a je to. Nechávat si namontovat do auta jakýkoliv originál plyn je pro jelita, co nejsou schopná vykutit tak jednoduchou věc. Fajn zahradní hadice mají v OBI a plastelínu v papírnictví.
To je právě to, PRINS žádný doseřizování nepotřebuje. Za výměnu filtrů jsem dal 700,- a udělají to i jinde než jen v brně a rozhodně to není věc podle které bych si vybíral lpg systém. Vstřik stojí 50 EURO, ale ještě jsem neslyšel, že by někomu odešel. Ono totiž u prinsu krom klasických filtrů, má ještě každý vstřik pro jistotu svůj vlastní hrubší filtr, který v případě nejhoršího vstřik ochránímichal_0077 píše:Chlapi po pravde jak casto musite s jakejma systemama na serizeni? nepocitam prvotni serizeni po montazi po 2 000km.
Takze za me Stag:
25 000km a bud jsem natankoval spatne LPG (ale filtry jsou uplne ciste) nebo potrebuju serizeni.
teda nejsem si jistej protoze ted to zase jezdi normalne, ale radsi se k plynarovi otocim
Ono fungujou vsechny systemy, jinak by je nemohly prodavat. Kdyz se poradne naladej tak jsou vykon i spotreba stejny. Spis je dulezitejsi mit nekoho kdo to umi poradne namontovat a naladit. Urcite mezi tyto lidi patri Greenfuel, ale za me bych si PRINS do auta nedal, kvalita ceskeho plynu a CS je podle meho a podle nazoru co tu mame docela nestala. Jak jsem psal vys nejaky problem (a ze ho bude mit nekdy kazde plynove auto) znamena cesta brna a draha oprava. No a kdyz jsem uvazoval o PRINS tak jsem pan Outara neodpovedel ani na jeden muj email. A nezvedl me ani jednou telefon. Mozna nahoda ale proste bylo jasne ze PRINS do auta nepujde, ikdyby byl zlatej.
Jo stag mam udajne poruchove strikovace a celkove je mechanicky poruchovejsi. Ale co jsem se bavil s lidma kolem tak je staci cas od casu vycistit, popripade vymenit gumicky za par korun nebo kdyz dojde na lamani chleba vetsinou najezdy pres 100 000km tak vymenit jadyrka celkem i s praci 2 000Kc. Staci aby u PRINS odesel jeden vstrikovac a clovek musi zaplatit nekolik tisic. U Stagu clovek pouziva filtry Certools kterej stoji 200Kc oproti filtrum PRINS co stojej 3-4x tolik.
Takze za sebe bych do Volva doporucil BRC nebo Landi namontovane Greenfuelem nebo nejakym jinym osvedcenym plynarem. Jako economy alternativu Stag s tim ze clovek bude muset mozna resit vic veci, ktere ale jsou jen zlomkem cen oprav a servisu u PRINS nebo BRC. Kdo najezdi 15tis rocne tak je stag uplne idealni vsechno se splachne s revizi...
100 lidi sto nazoru takze klido tech dalsich 99
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé