
Radši ani neuvažuju,že by bylo špatné těsnění pod hlavou a ztrácela se do válců...

Díky za radu..
Díky za odpovědi... na víčku nic není, ani emulze v oleji...No, kdyby ta voda unikala přes těsnění pod hlavou rovnou do válce, nad píst, tak se to ani nijak nepozná, myslím, tak jak výše píšete...nebo se pletu??Sarkasmic píše:přejít všechny hadicový spoje,topení,kohout topení... Občas to teče tak málo,že to na zahřátým motoru stíhá osychat,a pokud ti to teče na pár hadicovejch sponách,tak už je ten ubytek markantní. Často teče topení a není to moc vidět. Pokud by ti to žral motor,měl bys mastný fleky ve vodě nebo šlem na víčku oleje...
Díky moc za rady a ještě mám dotaz pro kolegy z Prahy a okolí, jestli by se mi na to někdo nepodíval???Sarkasmic píše:to je pravda,ale tuhle možnost bych řešil až jako poslední po přejítí celýho sytému chlazení. Nastartovat,pořádně utáhnout víčko od expanzky,nechat ohřát. Pokud by bylo jetý těsnění pod makovici,s velkou pravdepodobností budou hadice k chladiči tvrdý jako šutr. Rukou osahat všechny spoje hadic,jestli nejsou vlhký. Odplastovat topeni a zkouknout,zda to někde nekape,neteče. Opravdu je potřeba všude šáhnout. Oko sice vidí,ale v tomhle případě blbě...
Znovu zkontrolovat chladič,jestli někde neprosakuje,nejčastěji spoj žeber a bočnic...
Jo-nevím esi má i TD ale ta dochlazovací pumpa rádá protejká.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé