Na kvalitní chiptunnig mi ta cena taky přijde dost nízko a hlavně nechápu, proč za chip V70R chtějí 5990,- a az S60R 6990,-? že by sleva pro rodinně založené řidiče?dan2 píše:
uvazoval jsem o tomhle: http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/volvo/s60/5186-volvo-s60-24i/ nicmene ty parametry se mi zdaji az moc pozitivni a cena nestandardne nizka.
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
to je prave otazka, ja do toho moc nevidim, ale jsem presvedcenej ze skutecnych ladicu SW RJ motoru v komercnim sektoru moc nebude, mozna cimbu pro vw group.. ostatni chiptuningovy firmy budou v lepsim pripade preprodavaci produktu treba od BSR (i kdyz savleho zkusenost s chipem BSR nic moc, cekal bych od tyhle firmy lepsi praci), v horsim garaznici slibujici modry z nebe bez jakekoli zaruky ze dostanes co si zaplatis, pouzivajici SW pochybneho puvodu. za to je i tech 5990,- dost penez. tenhle odkaz mi pripada prave na tu posledni kategorii. navic je to snad nejaka moravska firma ktera ma v praze nasmlouvanyho nekoho, kdo to pro ne dela. pokud by to ale nabizeli s brzdou a nejakou garanci minimalniho procenta narustu vykonu/momentu, tak proc ne.Ing.Magor píše:Na kvalitní chiptunnig mi ta cena taky přijde dost nízko a hlavně nechápu, proč za chip V70R chtějí 5990,- a az S60R 6990,-? že by sleva pro rodinně založené řidiče?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
takemu chipu by som sa vyhol , inak moze auto skoncit na vrakaci .
preco si firmy ako heico a ini profi tuneri volva pytaju za remap cez 1000 eur ? je v tom zaruka , ze ti to skutocne a citelne zvysi vykon a neovplyvni zivotnost motora . napr. Rica ma program presne pre tvoje auto (vyzera to skor ako OEM 170hp verzia) http://www.rica.nl/viewcar.aspx?vehicle=145
preco si firmy ako heico a ini profi tuneri volva pytaju za remap cez 1000 eur ? je v tom zaruka , ze ti to skutocne a citelne zvysi vykon a neovplyvni zivotnost motora . napr. Rica ma program presne pre tvoje auto (vyzera to skor ako OEM 170hp verzia) http://www.rica.nl/viewcar.aspx?vehicle=145
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
na tu RICU jsem narazil na zahranicnich volvoforech, kde jsem neco hledal, jako na overenou pro chiptuning B5244S2 motoru. toho bych se nebal, jen ta cena.. na druhou stranu jsem nekde cetl ze snad dokonce samo volvo nabizi oficialne upgrade motoru 2.4D 96kw na 120kw - ale to je info nekde vycteny z netu, takze bez zaruky, mozna ze by se dal poptat i upgrade B5244S2 na 125kw prehranim SW v RJ.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
volvo ponuka chipovanie samo, nam zvysovali S 80 II D5 vykonovo na tu najnovsiu verziu 151 KW. samozrejme novy soft dostal aj automat. spotreba nizsia, vykon badatelne lepsi a dost sa prevodovka zacala inak spravat(lepsie). ale samozrejme cena okolo 800 ecka...
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
To jako fakt?Matoji píše:volvo ponuka chipovanie samo, nam zvysovali S 80 II D5 vykonovo na tu najnovsiu verziu 151 KW. samozrejme novy soft dostal aj automat. spotreba nizsia, vykon badatelne lepsi a dost sa prevodovka zacala inak spravat(lepsie). ale samozrejme cena okolo 800 ecka...

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
asi to bola 2.4D a ta sa od D5 lisi iba SW . ale da sa z toho v pohode dostat viac ako len 150kw
v anglicku maju dobre skusenosti s rica a mte , mnoho rokov , bez poruch , takze setrim na upgrade 198hp/430nm , to bude mazec

v anglicku maju dobre skusenosti s rica a mte , mnoho rokov , bez poruch , takze setrim na upgrade 198hp/430nm , to bude mazec

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
Nová D5 151kw se právě mimo jiné liší třeba tím že je Bi-turbo, ale podle volva ten motor předělali z gruntu. Proto se mi nechce věřit tomu že by vovlo ofiko zvyšovalo výkon slabších naftáků, které jsou starší koncepce.Drak3n píše:asi to bola 2.4D a ta sa od D5 lisi iba SW . ale da sa z toho v pohode dostat viac ako len 150kw![]()
v anglicku maju dobre skusenosti s rica a mte , mnoho rokov , bez poruch , takze setrim na upgrade 198hp/430nm , to bude mazec
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
tu je mala historia D5 motorov , snad to vysvetluje vsetky nejasnosti
D5 Euro 3 (163 hp / 340 Nm)
- Available MY 2001 - 2005
- VIN Code YV1xx79
- Tunes up to 198 hp / 435 Nm
2.4D Euro 4 (163 hp / 340 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx69
- Tunes to 253 hp / 548 Nm
- Same engine as the D5 Euro 4 185 hp
2.5D Audi Engine (140 hp / 290 Nm)
- Available MY 1997 - 2000
- VIN Code YV1xx72
- Tunes to 174 hp / 330 Nm
- Found in 850, early V70 and early S80
D5 Euro 5 (205 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx70
- D5244T10
- Twin turbo engine
- Tunes to 245 hp / 500 Nm
- Found in S80, V70, XC70, XC60
2.4D Euro 5 (175 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx72
- D5244T14
- Single turbo engine
- Tunes to 240 hp / 475 Nm
- Found in S80, V70, XC70, XC60
- Not to be confused with the older 72 engine code for the 2.5D Audi engine
D5 Euro 4 (180 hp / 350 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx77
- Found in early C30, V50, S40 and C70
- Tunes to 215 hp / 420 Nm
D5 Euro 4 (185 hp / 400 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx71
- Tunes up to 253 hp / 548 Nm
D Euro 4 (126 hp / 300 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN code YV1xx81
- Tunes to 185 hp / 400 Nm
- Same engine as the D5 Euro 4 185 hp
- Model not available in the UK
2.4D Euro 3 (130 hp / 280 Nm)
- Available MY 2001 - 2005
- VIN Code YV1xx74
- Tunes to 198 hp / 435 Nm
- Same engine as the D5 Euro 3 163 hp
2.4D Euro 5 (163 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx80
- D5244T16
- Twin turbo engine
- Tunes to 245 hp / 500 Nm
- Found in XC70, XC60
- Same engine as the D5 Euro 5 205 hp
- Only available for the certain markets
2.4D Euro 5 (163 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx53
- D5244T19
- Single turbo engine
- Tunes to 240 hp / 480 Nm
- Found in S80, V70
- Same engine as the 2.4D Euro 5 175 hp
- Only available for certain markets
- Not to be confused with the older 53 engine code for the T5
D5 Euro 4 (180 hp / 400 Nm)
- Available MY 2008 onwards
- VIN Code YV1xx86
- Found in C30, V50, S40 and C70
- Tunes up to 253 hp / 548 Nm
D5 Euro 3 (163 hp / 340 Nm)
- Available MY 2001 - 2005
- VIN Code YV1xx79
- Tunes up to 198 hp / 435 Nm
2.4D Euro 4 (163 hp / 340 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx69
- Tunes to 253 hp / 548 Nm
- Same engine as the D5 Euro 4 185 hp
2.5D Audi Engine (140 hp / 290 Nm)
- Available MY 1997 - 2000
- VIN Code YV1xx72
- Tunes to 174 hp / 330 Nm
- Found in 850, early V70 and early S80
D5 Euro 5 (205 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx70
- D5244T10
- Twin turbo engine
- Tunes to 245 hp / 500 Nm
- Found in S80, V70, XC70, XC60
2.4D Euro 5 (175 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx72
- D5244T14
- Single turbo engine
- Tunes to 240 hp / 475 Nm
- Found in S80, V70, XC70, XC60
- Not to be confused with the older 72 engine code for the 2.5D Audi engine
D5 Euro 4 (180 hp / 350 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx77
- Found in early C30, V50, S40 and C70
- Tunes to 215 hp / 420 Nm
D5 Euro 4 (185 hp / 400 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN Code YV1xx71
- Tunes up to 253 hp / 548 Nm
D Euro 4 (126 hp / 300 Nm)
- Available MY 2006 onwards
- VIN code YV1xx81
- Tunes to 185 hp / 400 Nm
- Same engine as the D5 Euro 4 185 hp
- Model not available in the UK
2.4D Euro 3 (130 hp / 280 Nm)
- Available MY 2001 - 2005
- VIN Code YV1xx74
- Tunes to 198 hp / 435 Nm
- Same engine as the D5 Euro 3 163 hp
2.4D Euro 5 (163 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx80
- D5244T16
- Twin turbo engine
- Tunes to 245 hp / 500 Nm
- Found in XC70, XC60
- Same engine as the D5 Euro 5 205 hp
- Only available for the certain markets
2.4D Euro 5 (163 hp / 420 Nm)
- Available MY 2010 onwards
- VIN Code YV1xx53
- D5244T19
- Single turbo engine
- Tunes to 240 hp / 480 Nm
- Found in S80, V70
- Same engine as the 2.4D Euro 5 175 hp
- Only available for certain markets
- Not to be confused with the older 53 engine code for the T5
D5 Euro 4 (180 hp / 400 Nm)
- Available MY 2008 onwards
- VIN Code YV1xx86
- Found in C30, V50, S40 and C70
- Tunes up to 253 hp / 548 Nm
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
Az tak sa zasa nelisi. bola to klasicka D5 185 hp. cipnutim sa vykon zdvihol minimalne na 151 kw verziu. normalne nam to ponukli vo volve.no problem.Ing.Magor píše:To jako fakt?Dyť tahle nová D5 151kW se od té předchozí poměrně dost liší a nechce se mi věřit, že by volvo něco takovýho ofciálně nabízelo....
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
no medzi tromi generaciami D5 su dost slusne rozdiely 

_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 2177
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
Vo volve tomu nevěřím!Matoji píše:Az tak sa zasa nelisi. bola to klasicka D5 185 hp. cipnutim sa vykon zdvihol minimalne na 151 kw verziu. normalne nam to ponukli vo volve.no problem.Ing.Magor píše:To jako fakt?Dyť tahle nová D5 151kW se od té předchozí poměrně dost liší a nechce se mi věřit, že by volvo něco takovýho ofciálně nabízelo....
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
ja sa nehadam ze nie. ale my sa bavime o poslednych 2. rozdiely tam samozrejme su. ale najvacsi rozdiel je ze ta posledna je biturbo a mozno nejake marketingove kecy a tak ale inak su velmi podobne.Drak3n píše:no medzi tromi generaciami D5 su dost slusne rozdiely
Tak never, co ti na to mam povedatkarelvolvo píše:Vo volve tomu nevěřím!

pred istou dobou ked chcel foter kupovat outlandera mali akciu na starsiu motorizaciu oproti tej novsej co ma silnejsi psa agregat, po tom co reagoval ze ten wv agregat co je akciovy je slaby povedali ze ho nacipuju na taky isty vykon ze neni najmensi problem (nakoniec kupil S80 ).. cize ono to nejaky problem asi nebude pre dost servisov....
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
co ma vw spolocne s volvom , teda az na ten stary audi 5 valec ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
Libovka! a nejaky souhrn pro benzin by nebyl??Drak3n píše:tu je mala historia D5 motorov , snad to vysvetluje vsetky nejasnosti
- Tunes up to 253 hp / 548 Nm

Uplny zuzo by pak byl byl prehled ktere vsechny motory v jakych modelech a rocich jsou volvo a ketere uz ne a tim padem tudiz nebrat..

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
cisto len prikladDrak3n píše:co ma vw spolocne s volvom , teda az na ten stary audi 5 valec ?
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Identita benzínových S60 2.435 103kw vs. 125kw
firmna profi-chiptuning je osvěčená a mužu jí doporučit... znám 4 auta od nich a vždy maximální spokojenost... ... Sám zrovna přemýšlim o chipu..
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé