utržení ojnice

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user
Ověřený

utržení ojnice

Příspěvek od GDPR_user »

lucki píše:5W40
Mobil 1 je 0W40 nebo 5W50 pro novější auta splňuje specifikaci 0W40 i když se osobně domnívám,že 5W50 nijak neublíží.

jerguš
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Bechyně

utržení ojnice

Příspěvek od jerguš »

jerguš píše:Kdysi jsem na nějakých odborných olejářských stránkách četl (ale teď to nemůžu najít...), že kastról je bohužel firma, která rozlišuje východní (to jsme i my) a ostatní Evropu. Tj., že olej koupený u nás a např. v Německu se dost liší i když je ve stejném obalu. Ten u nás koupený přirovnávali k předraženému a v některých ukazatelích i horšímu Mogulu.... Snad to najdu a dám sem odkaz.
Zkuste přečíst třeba http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=406, nebo diskusi na http://www.oleje.cz. Je to na pár hodin čtení, ale stejně je venku zima, tak co... :). Zjednodušeně mi z toho vychází, že minimálně některé druhy kastrólu jsou předraženej podprůměr a některý oleje uměj i dobrý. Bohužel se nedá laicky poznat které jsou které.
No a olej od firmy s touhle politikou v mém autě nikdy nebude už kvůli té nejistotě. (i když vím, že můj pramotor namaže i rozehřátá slanina, ale to sem nepatří :) ). Je taky fakt, že kastról má spousty zastánců.
Každopádně počet zadřených motorů jen na těch uvedených fórech je zajímavý a třeba na zde oslavovaný Mobil 1 tam lidi nijak nenadávají a motory se jim nezadírají a ojnice blokem nelítají.... Neberte to jako reklamu, já jezdím ještě na úplně jiný (a výrazně obyčejnější) olej.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1013
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

utržení ojnice

Příspěvek od David Patočka »

Já mám taky svou trošku do mlýna.
Pohybuji se kolem motocyklů,a je pravdou,že pokud nějaká japonská motorka měla sežraný
vačky až na bláto,tak používaly bohužel" Kastról ",olej všech,co milují své motory. 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

GDPR_user
Ověřený

utržení ojnice

Příspěvek od GDPR_user »

David Patočka píše:Já mám taky svou trošku do mlýna.
Pohybuji se kolem motocyklů,a je pravdou,že pokud nějaká japonská motorka měla sežraný
vačky až na bláto,tak používaly bohužel" Kastról ",olej všech,co milují své motory. 8)
ale Ing.Černý a další specialisté tohle vyvracejí,takže jsi jen další,kdo nedostal provize od Hrncolu a tak na něj plive špínu. :wink:

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12096
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

utržení ojnice

Příspěvek od Urvanej »

David Patočka píše:Já mám taky svou trošku do mlýna.
Pohybuji se kolem motocyklů,a je pravdou,že pokud nějaká japonská motorka měla sežraný
vačky až na bláto,tak používaly bohužel" Kastról ",olej všech,co milují své motory. 8)
Japonskej stroj co mam má na kastrol najeto 70tis a vačky jsou jak nový (v 66ti sem je vočumoval kuli ventilum). Takže neni všechno hovno co je hnědý... (ten muj je teda růžovoučkej)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user
Ověřený

utržení ojnice

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:
David Patočka píše:Já mám taky svou trošku do mlýna.
Pohybuji se kolem motocyklů,a je pravdou,že pokud nějaká japonská motorka měla sežraný
vačky až na bláto,tak používaly bohužel" Kastról ",olej všech,co milují své motory. 8)
Japonskej stroj co mam má na kastrol najeto 70tis a vačky jsou jak nový (v 66ti sem je vočumoval kuli ventilum). Takže neni všechno hovno co je hnědý... (ten muj je teda růžovoučkej)
jen jestli je v tom Hrncol

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12096
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

utržení ojnice

Příspěvek od Urvanej »

Zelená pixla od kastrolu, růzovoučkej dovnitř, hněděj ven, aneb jediný čim si na vozidle můžeš bejt jistej je to, co si uděláš sám. Tam neni diagnostika, nejvyšší elektronika co tam je jsou vyhřejvaný hefty, tak se toho nebojim.

Ale neboj, ve volvišti mam od Márry mobil 10w40. (aspoň myslim)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé