nechapu co vsichni mate s tim, ze se diesel hur ohriva
S60 2.5T AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
S60 2.5T AWD
no prave.. po 7km mam take rucicku na provozni replote a ventilator na me fouka teply vzduch jiz 6,5km (bufik nemam)
nechapu co vsichni mate s tim, ze se diesel hur ohriva
nechapu co vsichni mate s tim, ze se diesel hur ohriva
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
no zrovna ten 1.6D má kolega ve Focusu a ten nazahřeje ani za 15km jízdy po Praze.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
mám doma 2.0D a moc dobře vím jak rychle se dokáže ohřát. Cca 10minut před odjezdem. To je pro mě jediné pozitivum "volvích" dieselů - seriově se k nim dává příhřev, který se dá přeprogramovat na nezávislé topení.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
S60 2.5T AWD
ja mam francouze bez naftoveho prihrevu
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
S60 2.5T AWD
kdybych byl prase tak mi fouka teply vzdduch už po 300 metrech ale turbine to nedela dobre

_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3070
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
asi tak. K mojí trase - skoro jen rovinka, plyn jen tak lehtám. Přeci jen tohle soft turbo se roztáčí dříve než u mojí dřívějí T5.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
S60 2.5T AWD
Bože to je zase keců.
Navrhuji založit v žumpě nekonečné téma benzín vs. nafta kde si můžou místní rozumbradové mastikovat nad svojí božkou spotřebou, ve vteřině vyhřátej interier, voňavý palivo a bůhví co ještě.
Neustále se jen prasí normální dotazy nováčkům takovýma žgryndama.
Navrhuji založit v žumpě nekonečné téma benzín vs. nafta kde si můžou místní rozumbradové mastikovat nad svojí božkou spotřebou, ve vteřině vyhřátej interier, voňavý palivo a bůhví co ještě.
Neustále se jen prasí normální dotazy nováčkům takovýma žgryndama.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
OK tedy, sice se tím dostáváme lehce do OT ale tedy:
Jezdím opravdu kombinovaně. Občas tomu naložím, občas jedu 100 na tempomat, jezdím normálně ale nejezdím na spotřebu, hodně jezdím dálky ( na prahu mam V40 ) ale zase občas do města taky zajedu a většinou to jsou ty nejzacpanější trasy...spotřeby uvádím podle palubáku, nikdy jsem neměl potřebu to měřit, ikdybych zjistil že to je o litr víc tak to auto neprodám
D5:
spotřeba kombinace 6,5 - 7, ale nemyslím si že třeba v praze by ta spotřeba byla nějaká větší.
Podle tacho najeto k 200tkm při prodeji, ale kolik byl reál bych nebyl optimista. Měnil jsem dvouhmotu, žhavičky, siletbloky motoru, spojku, čistění EGR ( pravidelné )
2.5T:
Spotřeba kombinace 11,6 . Praha je tak 12,5 , dálky jezdím kolem 10 - 11...dálnici ale jezdím kolem 150 , a mimo celkem v klidu, ale nebojím se předjet
Podle tacha i reál momentálně 135tkm...na motoru zatím ( ťuk ťuk ) žádná oprava, jen čištění škrtící klapky ( což se dělalo při 98tkm a doteď v pohodě, nicméně to může být stejně pravidelná údržba jako čištění EGR u D5)...
A to že se srovnávají rozdílné kilometry? Ano ona se T5 a 2.5T bude při 300tkm opravovat asi taky...jenže o to tak trochu jde...běžte a sežeňte 4 letou D5 s nájezdem do 100tkm, nebo do 150tkm...to je to proč jsem koupil benzín. 2.5T mě i po roce a půl baví a mam radost pokaždé když mam nějak jet, tohle mě u D5 opustilo cca po půl roce...ale narovinu v budoucnu se nebráním ani benzínu ani D5, oboje má něco do sebe
Jezdím opravdu kombinovaně. Občas tomu naložím, občas jedu 100 na tempomat, jezdím normálně ale nejezdím na spotřebu, hodně jezdím dálky ( na prahu mam V40 ) ale zase občas do města taky zajedu a většinou to jsou ty nejzacpanější trasy...spotřeby uvádím podle palubáku, nikdy jsem neměl potřebu to měřit, ikdybych zjistil že to je o litr víc tak to auto neprodám
D5:
spotřeba kombinace 6,5 - 7, ale nemyslím si že třeba v praze by ta spotřeba byla nějaká větší.
Podle tacho najeto k 200tkm při prodeji, ale kolik byl reál bych nebyl optimista. Měnil jsem dvouhmotu, žhavičky, siletbloky motoru, spojku, čistění EGR ( pravidelné )
2.5T:
Spotřeba kombinace 11,6 . Praha je tak 12,5 , dálky jezdím kolem 10 - 11...dálnici ale jezdím kolem 150 , a mimo celkem v klidu, ale nebojím se předjet
Podle tacha i reál momentálně 135tkm...na motoru zatím ( ťuk ťuk ) žádná oprava, jen čištění škrtící klapky ( což se dělalo při 98tkm a doteď v pohodě, nicméně to může být stejně pravidelná údržba jako čištění EGR u D5)...
A to že se srovnávají rozdílné kilometry? Ano ona se T5 a 2.5T bude při 300tkm opravovat asi taky...jenže o to tak trochu jde...běžte a sežeňte 4 letou D5 s nájezdem do 100tkm, nebo do 150tkm...to je to proč jsem koupil benzín. 2.5T mě i po roce a půl baví a mam radost pokaždé když mam nějak jet, tohle mě u D5 opustilo cca po půl roce...ale narovinu v budoucnu se nebráním ani benzínu ani D5, oboje má něco do sebe
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S60 2.5T AWD
to je spravny pristupLukaso píše:...dálnici ale jezdím kolem 150 , a mimo celkem v klidu, ale nebojím se předjet
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Dnes mezi 11:30 a 14:00. Palubák mi kecá maximálně o 0,3l. Jak já to jen dělám?
Trasa č.1 :
http://maps.google.cz/maps?f=d&source=s_d&saddr=Novodvorsk%C3%A1,+Praha-Praha+4+eltodo&daddr=pod%C4%9Bbradsk%C3%A1+omv&geocode=FcMz-wIdy37cACGhz2Cz467nXw%3BFUSF_AIdPILdACEjJTycO3Dd9Q&hl=cs&mra=ls&sll=50.10362,14.516796&sspn=0.007735,0.016222&brcurrent=5,0,0&ie=UTF8&ll=50.102263,14.518497&spn=0.007735,0.016222&z=16 Trasa č.2:
http://maps.google.cz/maps?f=d&source=s_d&saddr=Novodvorsk%C3%A1,+Praha-Praha+4+eltodo&daddr=50.022177,14.461632+to:pod%C4%9Bbradsk%C3%A1+omv+to:50.09914,14.49369+to:50.091795,14.46845+to:50.07773,14.43777+to:50.07983,14.433232+to:50.0484221,14.459027+to:50.02314,14.44031+to:Novodvorsk%C3%A1&geocode=FcMz-wIdy37cACGhz2Cz467nXw%3BFSFH-wIdwKrcACnV5yXeYZELRzEx0zpmD68AEw%3BFUSF_AIdPILdACEjJTycO3Dd9Q%3BFcRz_AId-ifdACk_gveZNZMLRzHA6SY-D68AEw%3BFRNX_AIdYsXcACnluKFgWZMLRzHQVBU-D68AEw%3BFSIg_AIdik3cACln1WPsj5QLRzFQKAk-D68AEw%3BFVYo_AId0DvcACmxdhIEkpQLRzFAWU8gE68AEw%3BFaat-wIdk6DcAClxJMazk5MLRzExQJ1GD68AEw%3BFeRK-wIddlfcACklh8F-V5ELRzHA4Sc-D68AEw%3BFZAh-wIdbYrcAA&hl=cs&mra=dpe&mrcr=1&mrsp=8&sz=14&via=1,3,4,5,6,7,8&sll=50.028255,14.454231&sspn=0.030988,0.064888&brcurrent=5,0,0&ie=UTF8&ll=50.0578,14.510193&spn=0.123875,0.259552&z=12
Trasa č.1 :
http://maps.google.cz/maps?f=d&source=s_d&saddr=Novodvorsk%C3%A1,+Praha-Praha+4+eltodo&daddr=pod%C4%9Bbradsk%C3%A1+omv&geocode=FcMz-wIdy37cACGhz2Cz467nXw%3BFUSF_AIdPILdACEjJTycO3Dd9Q&hl=cs&mra=ls&sll=50.10362,14.516796&sspn=0.007735,0.016222&brcurrent=5,0,0&ie=UTF8&ll=50.102263,14.518497&spn=0.007735,0.016222&z=16 Trasa č.2:
http://maps.google.cz/maps?f=d&source=s_d&saddr=Novodvorsk%C3%A1,+Praha-Praha+4+eltodo&daddr=50.022177,14.461632+to:pod%C4%9Bbradsk%C3%A1+omv+to:50.09914,14.49369+to:50.091795,14.46845+to:50.07773,14.43777+to:50.07983,14.433232+to:50.0484221,14.459027+to:50.02314,14.44031+to:Novodvorsk%C3%A1&geocode=FcMz-wIdy37cACGhz2Cz467nXw%3BFSFH-wIdwKrcACnV5yXeYZELRzEx0zpmD68AEw%3BFUSF_AIdPILdACEjJTycO3Dd9Q%3BFcRz_AId-ifdACk_gveZNZMLRzHA6SY-D68AEw%3BFRNX_AIdYsXcACnluKFgWZMLRzHQVBU-D68AEw%3BFSIg_AIdik3cACln1WPsj5QLRzFQKAk-D68AEw%3BFVYo_AId0DvcACmxdhIEkpQLRzFAWU8gE68AEw%3BFaat-wIdk6DcAClxJMazk5MLRzExQJ1GD68AEw%3BFeRK-wIddlfcACklh8F-V5ELRzHA4Sc-D68AEw%3BFZAh-wIdbYrcAA&hl=cs&mra=dpe&mrcr=1&mrsp=8&sz=14&via=1,3,4,5,6,7,8&sll=50.028255,14.454231&sspn=0.030988,0.064888&brcurrent=5,0,0&ie=UTF8&ll=50.0578,14.510193&spn=0.123875,0.259552&z=12
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
To by mě teda zajímalo, proč si předtím přemýšlel jestli to prodat nebo dát do plynu
při spotřebě řekněme 9,5 by mě to teda moc nepálilo 
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
To abych moh řikat, že mám náklady na PHM menší jak D5Lukaso píše:To by mě teda zajímalo, proč si předtím přemýšlel jestli to prodat nebo dát do plynupři spotřebě řekněme 9,5 by mě to teda moc nepálilo
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 2420
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
Ing. Magor:
no neblázni, takových fotek ti naflákám kolik budeš chtít.
Ale jinak - ty modrý budíky!!! to je nářez. To by stálo i za 15L/(na 300)

no neblázni, takových fotek ti naflákám kolik budeš chtít.
Ale jinak - ty modrý budíky!!! to je nářez. To by stálo i za 15L/(na 300)
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
S60 2.5T AWD
taka je pravda 3,6
(pri klesani z 250km/h..)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
Nechápu jak si někdo může koupit uchrochtanou D5 když kdejaký Rko jezdí od 3,6 po 8,8....

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10041
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
S60 2.5T AWD
vy ste fakt jak malý
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
proooč? já to beru s humoremhayney píše:vy ste fakt jak malý
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10041
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
S60 2.5T AWD
asi by se slušelo odstřihnout tenhle topic aby adrenalize mohl dál lovit svoje auto
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13257
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 2.5T AWD
Spotřebu nekomentuju, protože už jsem dávno zjistil, že je to o noze a schopnostech řidiče, nikoliv tolik o motoru. S dechtovou ochcáfkou rodičů umim jet s o litr menší spotřebou než majitel.
K topení mam dotaz:vy vlezete do studenýho auta a hendka zapínáte topení? Já mam teda motor rád a naopak topení vypínám a čekám, než se motor ohřeje na provoní teplotu a až potom zapínám topení. Pokud se mi okno mlží, tak zapnu studený ofuk dokud se neohřeje. Jsem úchyl co má přespříliš rád svuj motor?
K topení mam dotaz:vy vlezete do studenýho auta a hendka zapínáte topení? Já mam teda motor rád a naopak topení vypínám a čekám, než se motor ohřeje na provoní teplotu a až potom zapínám topení. Pokud se mi okno mlží, tak zapnu studený ofuk dokud se neohřeje. Jsem úchyl co má přespříliš rád svuj motor?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
S60 2.5T AWD
Jen to moc řešíšUrvanej píše:Spotřebu nekomentuju, protože už jsem dávno zjistil, že je to o noze a schopnostech řidiče, nikoliv tolik o motoru. S dechtovou ochcáfkou rodičů umim jet s o litr menší spotřebou než majitel.
K topení mam dotaz:vy vlezete do studenýho auta a hendka zapínáte topení? Já mam teda motor rád a naopak topení vypínám a čekám, než se motor ohřeje na provoní teplotu a až potom zapínám topení. Pokud se mi okno mlží, tak zapnu studený ofuk dokud se neohřeje. Jsem úchyl co má přespříliš rád svuj motor?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Nechápu co tím chceš říct? Jako že jsem si to vymyslel, spotřebu nafotil někde z kopce a pak si vymyslel na googlu nějakou trasu? V tom případě nemá smysl dál pokračovat diskuzimr1 píše:Ing. Magor:
no neblázni, takových fotek ti naflákám kolik budeš chtít.
Negovat umí každý, ale já jsem sem dal narozdíl od tebe a spol. důkaz místo pindání jak se dá nějaká konkrétní trasa zajet
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
A v tom je právě ten problém, tyhle pseudolaboratorní spotřeby jsou naprosto nevypovídající...člověk si kupuje 300koňový auto kvůli nějakýmu komfortu a zábavě a ne kvůli tomu aby se mu spotilo čelo pokaždé když uvidí kopec...ještě jednou: ano DÁ se to, ale není to odpověď na otázku Za kolik jezdí Rko...Ing.Magor píše:Negovat umí každý, ale já jsem sem dal narozdíl od tebe a spol. důkaz místo pindání jak se dá nějaká konkrétní trasa zajet
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
proč dělat práci kterou za nás už někdo udělal...
r.v. 2002-2007 , kw 145 - 160 , benzín, jakýkoliv model
https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2002&constyear_e=2007&power_s=147&power_e=160&minkm=500
r.v. 2002-2007 , kw 145 - 160 , benzín, jakýkoliv model
https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2002&constyear_e=2007&power_s=147&power_e=160&minkm=500
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Jasně v tomhle máš pravdu pokud se budem bavit o dálničním nebo mimo město režimu, ale tahle spotřeba je měřená ve městě kde 100koní udělá stejnou službu jako 300koní. Nebo mi chceš říct, že s D5 by si jel po vinohradský 50, ale s eRkem 150, protože je to prostě eRko?Lukaso píše:A v tom je právě ten problém, tyhle pseudolaboratorní spotřeby jsou naprosto nevypovídající...člověk si kupuje 300koňový auto kvůli nějakýmu komfortu a zábavě a ne kvůli tomu aby se mu spotilo čelo pokaždé když uvidí kopec...ještě jednou: ano DÁ se to, ale není to odpověď na otázku Za kolik jezdí Rko...Ing.Magor píše:Negovat umí každý, ale já jsem sem dal narozdíl od tebe a spol. důkaz místo pindání jak se dá nějaká konkrétní trasa zajet
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé