
Kdyby měl někdo podobný choutky, ke konverzi, tak je u multilinku potřeba:
- komplet dif ideálně z 960 3.0 sedan. Dával se sem typ Eaton G80, nejde o LSD ve smyslu omezeného přenosu síly, třecí elementy jsou zde využity jen v mechanismu spouštějícím kompletní uzamčení zadních kol. Tj narozdíl od LSD, s tímhle se v pohodě vyhrabete i ze situace kdy máte jedno hnané kolo ve vzduchu. Zamkne se automaticky při prokluzu kola, odemkne automaticky při rychlosti kolem 50km/h.
- olejová náplň. Do LSD !!JE!! jiný typ než do klasického diferenciálu, respektive Volvo tam původně dáválo stejný ale pak se přišlo na to že je problém s odemykáním a potom může docházet k "poskakování" zadku při zatáčení. Takže ve Volvo bulletinu je pak doporučena při těchto problémech výměna za olej pro LSD který má v sobě třecí aditiva.
- problém se snímačem rychlosti. Tenhle diferenciál má na těle snímací kroužek který má 48 okýnek, zatímco původní má 2x tolik tedy 96. To způsobuje že tachometr ukazuje poloviční rychlost, a dále není funkční ABS. Kroužky nejdou přehodit (na původním jsou vroubky přímo v tělě diferenciálu), dočasně je možno to řešit přepojením na senzor na jednom z předních kol - rychlost pak bude ukazovat správně a ABS bude fungova na přední kola. Jako trvalé řešení se nabízí buď sundat koužek a do těla vybrousit 96 okýnek nějakou minibruskou, nebo (co jsem volil já) použít na výstup ze senzoru digitální PWM zpracování a provést násobení dvěma. Když jsem zjistil že bych vymýšlením a realizací strávil aspoň měsíc, radši jsem rovnou objednal od výrobce >Dakota Digital jejich modul SGI-5<. Funkčnost je ověřená, výstup se použije jak pro tachometr tak pro ABS.