
S60 2.5T AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
S60 2.5T AWD
Auto Ambo Kobylnice - lepší než v Brně 

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Online
- Příspěvky: 1721
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
Vůbec se tu nehodlám s nikým hádat nebo snad někomu dokazovat že mam pravdu, ale dvě věci:
1) S 2,5T prostě za 9 jezdit nebudeš, maximálně tak pokud si budeš hlídat každý přidání plynu a rozmýšlet se kdy zabrzdíš...to si ale nemusíš kupovat takový auto...nejezdím žádnou kudlu, ale zase nejezdím na spotřebu, dlouhodobá spotřeba = 11,6...dálky umím tak za 10,5 , město tak za 12 - 12,5
2) čtu toto forum 3 roky, a 2,4T se spotřebou vždy vycházela mnohem lépe
1) S 2,5T prostě za 9 jezdit nebudeš, maximálně tak pokud si budeš hlídat každý přidání plynu a rozmýšlet se kdy zabrzdíš...to si ale nemusíš kupovat takový auto...nejezdím žádnou kudlu, ale zase nejezdím na spotřebu, dlouhodobá spotřeba = 11,6...dálky umím tak za 10,5 , město tak za 12 - 12,5
2) čtu toto forum 3 roky, a 2,4T se spotřebou vždy vycházela mnohem lépe
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
spotřebu nemá smysl nějak srovnávat. Každý z nás má jinou představu o lehké noze. S obouma jsem si zkusil jízdu lehkou nohou a oba motory papkali to samé (pod 8l). Navíc ta 2.5t byla v nevýhodě díky AWD. Nevýhoda automatu se trošku smazala díky nižším otáčkám při stejné rychlosti.
Bohužel jsem neměl tu možnost srovnat co to papá při řekněme sportovnější jízdě. Ta 2.5T se dřív zadřela.
Bohužel jsem neměl tu možnost srovnat co to papá při řekněme sportovnější jízdě. Ta 2.5T se dřív zadřela.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
óóó děkuji, že to konečně někdo napsal, tak jak to opravdu je.Lukaso píše:2,5T prostě za 9 jezdit nebudeš
Někdy mě to tady připomíná pohádky z Tipcarsu, kde majitelé vochcávek i jiných vychytaných nadvozl dokážou jezdit za 3.26L/200km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 2.5T AWD
u auta bez vyhřívaných sedaček je předpoklad, že nemusí mít bufík, tak na to bachaadrenalize píše: A navíc to vyhřívání sedaček a bufík bych chtěl... .
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 1721
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
elzyxi...ty víš, že proti tobě nic nemám, proti tomuhle egohoničství fakt ale jo...s S80 2,5T v automatu a AWD pod 8 litrů, to byl žertík nebo to myslíš vážně?eLzyx píše:spotřebu nemá smysl nějak srovnávat. Každý z nás má jinou představu o lehké noze. S obouma jsem si zkusil jízdu lehkou nohou a oba motory papkali to samé (pod 8l). Navíc ta 2.5t byla v nevýhodě díky AWD. Nevýhoda automatu se trošku smazala díky nižším otáčkám při stejné rychlosti.
Bohužel jsem neměl tu možnost srovnat co to papá při řekněme sportovnější jízdě. Ta 2.5T se dřív zadřela.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
škoda, že to nemám vyfocený. Na palubáku fakt svítilo 7,8L/100km 

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
S60 2.5T AWD
Sem tam jazdím na kamošovej s 60 2,4 AWD , priemernu spotrebu má v palubaku 11,5 l, real je vyšši...aj o liter...možno viac..jazdene po okresných cestách
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
jinak s S60 2.4T jsem teď na rovných 9ti litrech. Ale to je hlavně kvůli tomu, že teď jezdím často po Praze (hlavně Bulvoka-Štěrboholy) a mám lehounce rozsypaný ložisko na předním kole
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Příspěvky: 1721
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
na palubáku ti může svítit co chcešeLzyx píše:škoda, že to nemám vyfocený. Na palubáku fakt svítilo 7,8L/100km



_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
i tak je to na hony vzdálené tvým devíti
šoda, že to na zpáteční cestě žralo 25litrů nafty na sto.

Naposledy upravil(a) eLzyx dne 22 led 2011 21:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Příspěvky: 1721
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60 2.5T AWD
co je můj cíl. Ať si každej v hospodě mudruje a chválí svoje auto jak chce...ale když sem někdo přijde pro radu a dozví se, že jeho 1.7 tunové auto s 2,5 litrovým turbomotorem, AWD a v automatu žere pod 8 litrů...tak si říká jak je to uplně super a pak zjistí že realita je o 3 - 4 litry jinde tak bych byl pěkně nasranej
to je moje realita, realita mých kamarádů co nemají problém si přiznat, že mají rozežranou svini a zkušenost mého bratra, který má poměrně velký statistický vzorek...tím moje sdělení končí
to je moje realita, realita mých kamarádů co nemají problém si přiznat, že mají rozežranou svini a zkušenost mého bratra, který má poměrně velký statistický vzorek...tím moje sdělení končí

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
S60 2.5T AWD
Přesně tak. To že palubák kecá je věc u Volva bohužel úplně normální. Nevím jak to měří, ale orientovat se podle toho VŮBEC nedá. Nekecám, ale někdy mám na displeji třeba 5.3 ale realita je 6.5.
Takže pokud to někomu ukazovalo 7.8 tak to bude spíš tak deset
Takže pokud to někomu ukazovalo 7.8 tak to bude spíš tak deset

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
záleží na každém ... na profilu trasy, na provozu, na citu, na zkušenostech. Já mám momentálně po řadě finančních průserů dost hluboko do kapsy a tak jezdím za co nejmíň to jde. A dost pod 9 to prostě jde, ani se nemusíš moc snažit. Je to nuda. Je to plýtvání výkonem, ale Volvo komfort v supr úsporné Fábii nenajdu. A nikoho tím nezdržuju.
btw ... řekl bych, že ty jezdíš převážně město. Já dálnice. Ty (třeba) bezstarostně, já momentálně s finančním limitem. Ty najezdíš pár set kilometrů za měsíc, já pár tisíc. To je celé. (v případě S80 jsem prachy ještě měl, jen jsem ji šetřil, protože byla čerstvě koupená a nebyl jsem si jistý stavem oleje)
ad palubák. V C70 kecal na druhou stranu. Přihoršoval si o dvě desetiny litru. V S60 kecá taky, bohužel si přilepšuje o půl litr(a nefunguje kus plováku v nádrži, takže nikdy neukáže, že dochází benzin). Že by S80 kecala rozdílem 3litrů?
btw ... řekl bych, že ty jezdíš převážně město. Já dálnice. Ty (třeba) bezstarostně, já momentálně s finančním limitem. Ty najezdíš pár set kilometrů za měsíc, já pár tisíc. To je celé. (v případě S80 jsem prachy ještě měl, jen jsem ji šetřil, protože byla čerstvě koupená a nebyl jsem si jistý stavem oleje)
ad palubák. V C70 kecal na druhou stranu. Přihoršoval si o dvě desetiny litru. V S60 kecá taky, bohužel si přilepšuje o půl litr(a nefunguje kus plováku v nádrži, takže nikdy neukáže, že dochází benzin). Že by S80 kecala rozdílem 3litrů?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
Nevím čím to je Jou, ale mě to tak moc nekecá. Ukazuje mě to třeba 6.2, realita je max. 6,5. No a teď v té zimě je to asi o litr jinde. Máme miminko, takže nechávám auto pořádně předehřát, potom jedu 10 kiláků z kopce, takže bufík jede v podstatě tahem... mrkni na moje spotřeby. A to to opravdu někdy dost honím. Moje dálniční rychlosti jsou někdy dost na hraně 

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
a ještě k těm spotřebám. Lukaso ty třeba tvrdíš, že s 2.5T bude jezdit za 11/100km. Co když ten někdo bude "závodník" a bude jezdit za 15? Že to 2.5T umí, to víme oba.
Navíc já netvrdil, že s tím bude za 8 jezdit. Jen tvrdím, že rozdíl ve spotřebě bude oproti 2.4T nepatrný či dokonce žádný. S oběma se dá jet za 8, 9, 10, 11, 12 ... 20.
Navíc já netvrdil, že s tím bude za 8 jezdit. Jen tvrdím, že rozdíl ve spotřebě bude oproti 2.4T nepatrný či dokonce žádný. S oběma se dá jet za 8, 9, 10, 11, 12 ... 20.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
S60 2.5T AWD
A tak jak kdy, občas se to trefí, záleží na jízdě. Pokud jedu třeba půl nádrže úsporně, třeba 600km po dálnici 120km/h, ukáže třeba 5,2 - zbytek dojedu po městě a podobně a zvedne se to jen o desetinku. Naopak když to ženu, je to docela přesný.mr1 píše:Nevím čím to je Jou, ale mě to tak moc nekecá...
Nějak jsem se s tím smířil a už to neřeším, po natankování resetuju počítadlo a až nedojedu nad 800km tak mi to bude divný. A ten bufík, ani mi nemluv, občas jedu do města, mám několik zastávek a pokaždé jen nastupuju do vyhřítého auta


_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Tak abych vás trochu přinasral, teď v zimě (pneu 225/45 17) když jedu předpisovku 50% dálnice a 50% okresky tak mi to papká okolo 9l (a to myslim reál, protože vim kolik mi cca kecá palubák) a to mám AWD a 221kW 

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
S60 2.5T AWD
Jo, 9 benzinu a k tomu dalsich 12 LPGIng.Magor píše:Tak abych vás trochu přinasral, teď v zimě (pneu 225/45 17) když jedu předpisovku 50% dálnice a 50% okresky tak mi to papká okolo 9l (a to myslim reál, protože vim kolik mi cca kecá palubák) a to mám AWD a 221kW

Ze vas to este bavi. V principe zeru vsetky patvalcove dvaapolitre rovnako, +-1 l, akurat kazdy jazdime inde a inak...
k prapovodnej otazke adrenalize-ho by povedal iba tolko, ze bud D5 alebo 2,5T+LPG. Treba odviezt a uvidi co ho viac bude oslovovat. Pri jeho najazde by som benzin bez LPG asi uz nebral.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
S60 2.5T AWD
Závodník nejsem, to se asi dalo poznat z mých předešlých příspěvků, moc se mě líbí, že se tady většinou dozvím kvalitní informace. Dokonce nabídku bezištné pomoci. Nejsem na to moc zvyklý a děkuji za to.
eLzyx: Budu určitě plýtvat výkonem, jezdím tak, jak jsem psal už dřív.
Lukaso: Díky za to, že máš zastání pro začátečníka, já počítám se spotřebou 10l, 80% po dálnici, 140km/h. Když to bude víc, tak budu hledat důvod. 2.5T a S60 nebude jezdit za 5 litrů....
Napadlo mě, že jsem se na tom nejsprávnějším místě vůbec nezeptal na to nejpřirozenější - nemá někdo z Vás na prodej S60?
eLzyx: Budu určitě plýtvat výkonem, jezdím tak, jak jsem psal už dřív.
Lukaso: Díky za to, že máš zastání pro začátečníka, já počítám se spotřebou 10l, 80% po dálnici, 140km/h. Když to bude víc, tak budu hledat důvod. 2.5T a S60 nebude jezdit za 5 litrů....
Napadlo mě, že jsem se na tom nejsprávnějším místě vůbec nezeptal na to nejpřirozenější - nemá někdo z Vás na prodej S60?
_________________
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
Volvo S60 T6 AWD Polestar, Vibrant copper, MY 11
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Nemám důvod si vymýšlet....ale ruku na srdce, jak často tou přepisovou jízdou jezdíme žeTomas BB, SK píše:Jo, 9 benzinu a k tomu dalsich 12 LPGIng.Magor píše:Tak abych vás trochu přinasral, teď v zimě (pneu 225/45 17) když jedu předpisovku 50% dálnice a 50% okresky tak mi to papká okolo 9l (a to myslim reál, protože vim kolik mi cca kecá palubák) a to mám AWD a 221kW![]()
Ze vas to este bavi. V principe zeru vsetky patvalcove dvaapolitre rovnako, +-1 l, akurat kazdy jazdime inde a inak...
k prapovodnej otazke adrenalize-ho by povedal iba tolko, ze bud D5 alebo 2,5T+LPG. Treba odviezt a uvidi co ho viac bude oslovovat. Pri jeho najazde by som benzin bez LPG asi uz nebral.

Jinak spotřeba lpg je o cca 20% vyšší.
Při vyšším nájezdu jak 25 tis. ročně si taky myslim, že je elpší lpg nebo nafta. Ale přijde mi, že tazatel je víc nakloněn benzínu, tak nevim proč mu nutit naftu?

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Jinak myslim, že se snad všichni (nebo aspon většina) shodnem, že při stejným jízdním režimu bude mezi naftou a benzinem rozdíl okolo 3l, tzn. rozdíl cca 1Kč na kilometr a podle toho by se měl tazatel rozhodnout, jestli mu to vadí nebo nevadí 

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60 2.5T AWD
No, a je to tady zas. Já sem jezdil s T5 v C70, 9litrů je naprosto z říše snů. A ano - výkon tam je, je tam výkonu jako prase. Ale pro mě osobně úplně na ho.no, a v nesmyslných otáčkách. A když sem s tím jel tak, aby se mě to líbilo (a že to T5 umíIng.Magor píše:Tak abych vás trochu přinasral, teď v zimě (pneu 225/45 17) když jedu předpisovku 50% dálnice a 50% okresky tak mi to papká okolo 9l (a to myslim reál, protože vim kolik mi cca kecá palubák) a to mám AWD a 221kW


-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60 2.5T AWD
to je právě to jádro pudla. Aby se mi jízda s turbobenzinem líbila, jedu za 15. S dieselem nikdy 
Nejlepší by bylo vlastnit dvě auta. Jedno s dieselem na denodenní ježdění a druhý se silným benzinem - pro zábavu. A nebo jezdit ve sporáku jako Ing. Magor

Nejlepší by bylo vlastnit dvě auta. Jedno s dieselem na denodenní ježdění a druhý se silným benzinem - pro zábavu. A nebo jezdit ve sporáku jako Ing. Magor
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
S60 2.5T AWD
Tady je to fakt jak u blbejch na dvorku......člověk tu napíše svoji zkušenost a hned to tu všichni musí zpochybňovat
Fakt poslední věc na světě co mě zajímá je to abych si honil triko a vymýšlel si jak málo mi to žere
Prostě moje zkušenost je taková jak jsem napsal, ale vy to asi všichni víte líp že.....


_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI