Teplota vyhřívání sedaček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
Říkal jsem si, že mi sedačky bůhvíjak moc netopí, např. oproti kamarádově Oktávce. Až jsem přišel na to, že s teplotou se hýbat - viz http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb/AccessoriesWeb.mvc/en-GB/UK/XC70/2006/all/all/all/ShowDocument/VCC-425316
FUNCTION FOR HIGH SEAT TEMPERATURE 36-43 °C (97-109 °F)¹
Part. No.
8651380
FUNCTION FOR MEDIUM SEAT TEMPERATURE 32-38 °C (90-100 °F)¹
Part. No.
8651383
FUNCTION FOR LOW SEAT TEMPERATURE 28-35 °C (82-95 °F)¹
Part. No.
8651386
Allows the seat heating in your car to be readjusted. The temperatures stated are approximate and specify low and high comfort levels. Cars built for northern Europe are normally delivered with 30-36 °C (86-97 °F) as low and high comfort levels.
Vzhledem k tomu, že mám Itala, tak se dá předpokládat, že mám 28-35 °C.
Dá se přenastavit teplota přes diagnostiku, nebo budu muset do Volva, aby mi to přehráli, jako např. NT? Má s tímto někdo nějaké zkušenosti? Na kolik si myslíte, že to máte vy?
FUNCTION FOR HIGH SEAT TEMPERATURE 36-43 °C (97-109 °F)¹
Part. No.
8651380
FUNCTION FOR MEDIUM SEAT TEMPERATURE 32-38 °C (90-100 °F)¹
Part. No.
8651383
FUNCTION FOR LOW SEAT TEMPERATURE 28-35 °C (82-95 °F)¹
Part. No.
8651386
Allows the seat heating in your car to be readjusted. The temperatures stated are approximate and specify low and high comfort levels. Cars built for northern Europe are normally delivered with 30-36 °C (86-97 °F) as low and high comfort levels.
Vzhledem k tomu, že mám Itala, tak se dá předpokládat, že mám 28-35 °C.
Dá se přenastavit teplota přes diagnostiku, nebo budu muset do Volva, aby mi to přehráli, jako např. NT? Má s tímto někdo nějaké zkušenosti? Na kolik si myslíte, že to máte vy?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Teplota vyhřívání sedaček
dobrá otázka. se někdy všichni sejdem k porovnání a poměřenílibor_m píše:Na kolik si myslíte, že to máte vy?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Teplota vyhřívání sedaček
Jde to přes diagnostiku, já to mám ted na max a je to o trochu lepší než předtím. Max co jde nastavit je 43 stupnů.libor_m píše:Říkal jsem si, že mi sedačky bůhvíjak moc netopí, např. oproti kamarádově Oktávce. Až jsem přišel na to, že s teplotou se hýbat - viz http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb/AccessoriesWeb.mvc/en-GB/UK/XC70/2006/all/all/all/ShowDocument/VCC-425316
FUNCTION FOR HIGH SEAT TEMPERATURE 36-43 °C (97-109 °F)¹
Part. No.
8651380
FUNCTION FOR MEDIUM SEAT TEMPERATURE 32-38 °C (90-100 °F)¹
Part. No.
8651383
FUNCTION FOR LOW SEAT TEMPERATURE 28-35 °C (82-95 °F)¹
Part. No.
8651386
Allows the seat heating in your car to be readjusted. The temperatures stated are approximate and specify low and high comfort levels. Cars built for northern Europe are normally delivered with 30-36 °C (86-97 °F) as low and high comfort levels.
Vzhledem k tomu, že mám Itala, tak se dá předpokládat, že mám 28-35 °C.
Dá se přenastavit teplota přes diagnostiku, nebo budu muset do Volva, aby mi to přehráli, jako např. NT? Má s tímto někdo nějaké zkušenosti? Na kolik si myslíte, že to máte vy?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Teplota vyhřívání sedaček
Podle manuálu pro ČR:
Vyšší stupeň ( svítí dvě čárky ) - 34 - 36°
Nižší stupeň ( svítí jedna čárka ) - 30 - 32°
mam auto z čr tak předpokládám, že to tak je
Vyšší stupeň ( svítí dvě čárky ) - 34 - 36°
Nižší stupeň ( svítí jedna čárka ) - 30 - 32°
mam auto z čr tak předpokládám, že to tak je

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Teplota vyhřívání sedaček
Ing.Magor píše:Jde to přes diagnostiku, já to mám ted na max a je to o trochu lepší než předtím. Max co jde nastavit je 43 stupnů.



_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
Hmm, tak to je to Cars built for northern Europe are normally delivered with 30-36 °C (86-97 °F) as low and high comfort levels.Lukaso píše:mam auto z čr tak předpokládám, že to tak je
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
Tsss, víš, jak to pálí ve Fabii II na dvojku?Lukaso píše:Ing.Magor píše:Jde to přes diagnostiku, já to mám ted na max a je to o trochu lepší než předtím. Max co jde nastavit je 43 stupnů.![]()
43°? Mazec ! tak to by si po nějaké chvilce hayney neměl co měřit

-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
Takže Marra by mi to udělal?Ing.Magor píše: Jde to přes diagnostiku...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Teplota vyhřívání sedaček
vim. tam je to dycky o šoureklibor_m píše:Tsss, víš, jak to pálí ve Fabii II na dvojku?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Teplota vyhřívání sedaček
volvo for live...a zřejmě myslí na všechny askpekty bezpečnostihayney píše:vim. tam je to dycky o šoureklibor_m píše:Tsss, víš, jak to pálí ve Fabii II na dvojku?

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Teplota vyhřívání sedaček
Jj, hádej kdo to dělal mělibor_m píše:Takže Marra by mi to udělal?Ing.Magor píše: Jde to přes diagnostiku...

Z mých zkušeností co se rychlosti vyhřívání jsou na tom nejlíp amíci

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Teplota vyhřívání sedaček
to už si nevzpomínám...ale ačkoliv se to tu nesmí říkat nahlas tak nové audi topí neskutečně rychle...oproti S60 uplně někde jindeIng.Magor píše:Z mých zkušeností co se rychlosti vyhřívání jsou na tom nejlíp amíci
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
A máš kůži? A nemá náhodou XC silnější kůži než V? Jako že se hůř prohřívá...?Ing.Magor píše: Jj, hádej kdo to dělal mě![]()
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
No Fábka je cítit už tak po 15 vteřinách...Lukaso píše:to už si nevzpomínám...ale ačkoliv se to tu nesmí říkat nahlas tak nové audi topí neskutečně rychle...oproti S60 uplně někde jinde
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Teplota vyhřívání sedaček
já nemám kůži a topí to pomalu, ale už si zase vymejšlíme....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Teplota vyhřívání sedaček
Já mám zkušenost u audi se sedačkama z alcantary a ve srovnání s volvem určitě topí líp, ale myslim si, že volvo je trochu znevýhodněný koženejma sedačkama, který se určitě hůř nahřívají. Ale dodnes právě vzpomínám na grand cherokeeho, kterej i přes kožený sesle topil prakticky hned.Lukaso píše:to už si nevzpomínám...ale ačkoliv se to tu nesmí říkat nahlas tak nové audi topí neskutečně rychle...oproti S60 uplně někde jindeIng.Magor píše:Z mých zkušeností co se rychlosti vyhřívání jsou na tom nejlíp amíci
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Teplota vyhřívání sedaček
libor_m píše:A máš kůži? A nemá náhodou XC silnější kůži než V? Jako že se hůř prohřívá...?Ing.Magor píše: Jj, hádej kdo to dělal mě![]()
Jasně že mám kůži a tloušťka bude plus minus stejná jako u XC

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
Teplota vyhřívání sedaček
Tak až si seženu ještě hadice a potrubí k NZ a pojedu k Marrovi, aby mi namontoval bufíka, tak už vím, co po něm ještě budu chtít 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé