Teď na horách jsem si při těch ranních startech všiml jednu věc - na mé V70R téměř vůbec nejde levý výfuk..
Podotýkám, že 2000ka má od výroby dva vývody a měl jsem doteď za to, že mě fachčí oba stejně. Teď jsem to odsledoval a opravdu - pravý výfuk fouká normálně a levý tak na 15% - kdy6 se přiloží ruka, je cítit, že není úplně mrtvej, ale je to velkej rozdíl. Nedělá to jen za studena ráno, ale pořád.
Brambor jsem vyloučil
Co myslíte, že to může způsobovat? Upadlá přepážka z katu, která přicpala jeden vývod? nebo ucpanej koncovej tlumič? co s tím? Zkusit ucpat ten, co funguje, jestli se to neprofoukne? Dík za každou kloudnou radu (ne stylem, uřízni to u rozdvojky woe )
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
ked vezmes ze do nich ide jedna trubka, najprv do laveho (ktory je mrtvy) a z neho potom dalsia do praveho ktory dymi tak sa nieco rozpadnuteho muselo sprajcnut len priamo v lavej koncovke? ..zeby zlozit a zahrkat?! (mozno staci iba odmontovat lavu koncovku a posvietit si tam na tu mandarinku )
v lavo: z jedneho tlmica je vyvod na obe strany: (pohlad na obrazok) auto dymilo o dost viacej z laveho tlmica kedze do praveho to plyny moc nepusta vzhladom na vnutornu strukturu tlmica - rozumej je tam vela zhybov cez ktore to uz tak lahko nepretlaci kedze to o par centi vychadza von lahsou cestou
v pravo: (pphlad na obrazok) potrubie delene na Y pred tlmicom (to bola tuning verzia) a tam prave viac dymilo z praveho a dokonca z laveho vychadzal iba studeny vanok a z praveho teply dym
obe auta fungovali bezproblemov a nemali ziadne motoricke zavady, teda ziadne neboli zjavne
_________________ Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
for je prave ale v tom, ze Wickey ma origoš vyfuk (to je ten lavy cierny na fotke, pravy je od IPD) a z prveho (laveho) tlmica, z ktoreho by to malo dymit viac, mu to praveze nedymi skoro vobec.
Suhlas v tom ze oba dymia porovnatelne rovnako iba pri plnom zahule, prvy po trubke kuri stale viac, najpozorovatelnejsie je to pri studenych startoch.
Ne, ne chlapci, Wickey to už ví, ale pro vás ostatní - je to tak v pořádku. Na rozdíl od tuningového výfuku třeba od IPD je ten origo od Volva spíš tuzing. Levej tlumič byl přidanej aby to líp vypadalo a hlavně líp znělo (pravej kouří a levej brumlá)