zhodnotte a poradte prosim s60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
Zdravim vsechny a rad bych vas proprosil o zhodnoceni vseho, co se vam nezda na tomto:
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8464601
zaroven bych rad znal od majitelu s60/v70 s 2.4i 125kw idealne s AT jejich spotrebu. auto bude jezdit pouze mesto, liberec, couracky +-7km, rocni najezd 8000km..
jak je na tom tento motor s rozvody? vymena po 150kkm/5let?
trvanlivost vyfuku - liberec, zima, sul, kratke cesty - jak je tom vyfuk? bude to taky kazde 3roky novy jako ma predchozi auta nebo to zvladne dele (kamaradovo mitsubishi 10let original vyfuk).
ad AT - vycetl jsem zde, ze pokud nebyla provedena pravidelna vymena oleje v AT, tak pri takoveto porci km jiz radeji nechat byt, proplach by znamenal potencionalni pruser - plati to stale..?
posledni vec - doporuceni vyzkouseneho, slusneho volvo servisaka v libereckem kraji? vim ze ve cvikove je nekdo overeny, ale liberec/jablonec by byl lepsi.. overene servisaky mam pouze na fiat, mercedes.
diky vsem za pripadne rady
https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s60/8464601
zaroven bych rad znal od majitelu s60/v70 s 2.4i 125kw idealne s AT jejich spotrebu. auto bude jezdit pouze mesto, liberec, couracky +-7km, rocni najezd 8000km..
jak je na tom tento motor s rozvody? vymena po 150kkm/5let?
trvanlivost vyfuku - liberec, zima, sul, kratke cesty - jak je tom vyfuk? bude to taky kazde 3roky novy jako ma predchozi auta nebo to zvladne dele (kamaradovo mitsubishi 10let original vyfuk).
ad AT - vycetl jsem zde, ze pokud nebyla provedena pravidelna vymena oleje v AT, tak pri takoveto porci km jiz radeji nechat byt, proplach by znamenal potencionalni pruser - plati to stale..?
posledni vec - doporuceni vyzkouseneho, slusneho volvo servisaka v libereckem kraji? vim ze ve cvikove je nekdo overeny, ale liberec/jablonec by byl lepsi.. overene servisaky mam pouze na fiat, mercedes.
diky vsem za pripadne rady
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
zhodnotte a poradte prosim s60
Pokial dobre vidim nemá tempomat a vyhrievane sedačky.
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
jj, vyhrivane sedacky vim, to me trochu mrzi. tempomat jsem predpokladal ze je u techto aut standard..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1722
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
zhodnotte a poradte prosim s60
pokud dobře vidím tak nemá navigaci, xenony, sedačky v elektrice, four-c, dešťovej senzor...atd...ale co si nám tím chtěl říct?zorg1 píše:Pokial dobre vidim nemá tempomat a vyhrievane sedačky.
nějak tyto věci neshledávám jako vadu auta...mě se to auto zdá hezký, tak až nějak podezřele transparentně nafocený

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
zhodnotte a poradte prosim s60
na volante by mal byt vľavo, neviem nejako z tej fotky neviem... ale asi tam neni .. aj sedacky mohli byt lepsie.. apon polokoza...inak je pekne, predpokladám dovoz Italia, ....
Naposledy upravil(a) zorg1 dne 22 lis 2010 21:45, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
zhodnotte a poradte prosim s60
vybava mozno malinko skromnejsi nez byva zvykem ale moc hezky a za dobrou cenu..
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
ta cena se mi zda prave podezrela, cekal bych o cca 30k vice vzhledem k osekane vybave. tempomat v popise pise, ale vime co jsou bazarnici schopni nakecat..
navic podle servisky to melo projezd 40kkm/rok. posldni zaznam v 9/2008 s 140kkm, tj. dnes by to melo mit cca 220kkm coz uz je doba, kdy by se mohla blizit smrt AT v pripade ze to melo prase. na druhou stranu ma ten benzin mensi kroutak, takze AT tak netrpi kdyz se jede pod plynem. zatim nejvetsi dilema zda menit olej v AT po koupi nebo se na to vykaslat..
zkuste mi pls doporucit nejaky overeny servisaky v libereckym kraji a rict neco ke spotrebe pokud mate tuto motorizaci.
zitra se na nej asi zajedu podivat, tak bych potreboval co nejvic info na co kouknout..
predpokladam, ze benzinaky nemaji predehrev - ani elektricky?
navic podle servisky to melo projezd 40kkm/rok. posldni zaznam v 9/2008 s 140kkm, tj. dnes by to melo mit cca 220kkm coz uz je doba, kdy by se mohla blizit smrt AT v pripade ze to melo prase. na druhou stranu ma ten benzin mensi kroutak, takze AT tak netrpi kdyz se jede pod plynem. zatim nejvetsi dilema zda menit olej v AT po koupi nebo se na to vykaslat..
zkuste mi pls doporucit nejaky overeny servisaky v libereckym kraji a rict neco ke spotrebe pokud mate tuto motorizaci.
zitra se na nej asi zajedu podivat, tak bych potreboval co nejvic info na co kouknout..
predpokladam, ze benzinaky nemaji predehrev - ani elektricky?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
zhodnotte a poradte prosim s60
Zdá se to být ok,jestli někdo něco stáčel nevím,ale nezdá se,vyzkoušet jestli vše funguje a dobrý,Cena- je podzim a třeba potřebuje prodat,tak to nevydražuje.Tempomat nemá,a dovoz to taky není(pro ty co komentují bez toho aby něco četli).
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
zhodnotte a poradte prosim s60
zajed do Cvikova za panem Formánkem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 302
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
zhodnotte a poradte prosim s60
To že som si nevšimol že tam piše ze povod CR ( hoci nie prvy majitel ) , okukej pan **Dokonaly**, maš lepší postreh ako ja...snažil som sa reagovať na nového člena, a pokial by sa to nerozprúdilo nikto z tejto komunity na to reagovať nebude....začínam mať nejaký divný pocit...selap píše:Zdá se to být ok,jestli někdo něco stáčel nevím,ale nezdá se,vyzkoušet jestli vše funguje a dobrý,Cena- je podzim a třeba potřebuje prodat,tak to nevydražuje.Tempomat nemá,a dovoz to taky není(pro ty co komentují bez toho aby něco četli).
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
zhodnotte a poradte prosim s60
klud zorg,chce to trpezlivosť...
ináč autíčko pekné,čo nemá,to sa nemôže pokaziť,nevidel som origo koberčeky(keď tu hodnotíme,čo to nemá) a tak nablýskaný lak sa tiež len tak nevidí,len neviem,či je to dobre alebo zle,rozhodne je to zaujímavá ponuka...
ináč autíčko pekné,čo nemá,to sa nemôže pokaziť,nevidel som origo koberčeky(keď tu hodnotíme,čo to nemá) a tak nablýskaný lak sa tiež len tak nevidí,len neviem,či je to dobre alebo zle,rozhodne je to zaujímavá ponuka...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
zhodnotte a poradte prosim s60
Mě se líbí, pokud bude jezdit po městě tak bych tempomat neřešil, je tam Bt HF což se nejen ve městě hodí, akorá ten držák bych hodil z okna. Palubní PC je v češtině, to bych bral taky jako výhodu. Je tam psáno původ ČR, takže bych asi navštívil autorizák, třeba budou mít nějakej kilometrovej záznam.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
takze zpet z testovaci jizdy..
mensi bazar, dva mladi kluci, standardni "bazarovy chovani", zadny tlaceni na pilu, info o aute prakticky zadny.
z venku velmi zachovaly (bohuzel lehce prselo takze nebyly videt jemny vady laku), praskle sklicko praveho zrcatka, jinak auto ok, mozna lehce zasedly, zmatnely plexiskla na prednich lampach.
po nastartovani asi minutu nic moc zvuk, pak se to zklidnilo a sametovy volnobeh, ticho, zadne kolisani otacek.
vnitrek docela flekaty, evidentne to melo nejaky prase, par odrbanych plastu, neodborne vycisteny ale nic co by se nedalo v lete v teple doladit.. volant takovej nejakej ulepenej, ale zadny vetsi znamky pouzivani.
prevodovka radila docela pekne, mezi 1 a 2 sametove, mezi 2 a 3 trosku hrubeji ale nic drsnyho, i pod plynem, kick-down taky bez vetsiho razu..
auto nemelo meneny rozvody, ktery se maji delat pri 150kkm, namotano 188kkm bez jedinyho dokladu, sand jen stitek od oleje v motoru z 9/2009 s 180kkm. nalepka od rozvodu nikde nebyla, v dokladech nic..
predni kotouce mely tak 2mm hranu - je to na vymenu?
zarazila me spotreba pri test jizde.. nejdriv to slapalo tak 10min na volnobeh v bazaru, pak ridil bazarnik asi 5km, takze motor zahratej. pak jsem resetoval pocitadlo spotreby a ridila ja, lehka noha, motani po vesnici, 3 kickdowny, asi tak 7km. ukazovalo to 11.7l coz se mi zdalo pomerne dost. cekal jsem ze pri teplym motoru to bude s lehkou nohou kolem 10ti..
rekl jsem jim, ze jim dam 150k, zatim se nevyjadrili.. takze pokud by jste mel nekdo zajem, tady je osobni zazitek z tohoto auta
jeste dotaz - auto melo zrejme nosice na kolo, na strese to melo takovy jakoby plechy, ktery mi prisly jako domontovany do nejakejch drzaku ve strese, ale nebylo to nejak prikryty listama nebo necim jinym jako to maji jina auta. blbe napasny, ale snad to pochopite - nemate nekdo foto detailu strechy, jak te to reseny? mam pocit, ze tam chybi nejaky kryci listy ve strese.
potreboval bych vasi zkusenost - rozvody v neautorizaku ale u nekoho kdo to umi na 2.4 125kw motor - cena?
pokud by to melo rozvody ve 150ti, nevahal bych, takhle jsem na vazkach, ale spis nee. vypadalo to, ze druhy majitel (najezdil podle servisky 48tkm) na to totalne kaslal. jinak podle cebie by to tech 188tkm mohlo mit.
taky jsem volal do HASE, kde mi potvrdili, ze by se mel kazdych 80kkm menit olej v AT. jednu nalepku jsem v kufru nasel. takze zrejme 100tkm tam je nemeneny olej.
mensi bazar, dva mladi kluci, standardni "bazarovy chovani", zadny tlaceni na pilu, info o aute prakticky zadny.
z venku velmi zachovaly (bohuzel lehce prselo takze nebyly videt jemny vady laku), praskle sklicko praveho zrcatka, jinak auto ok, mozna lehce zasedly, zmatnely plexiskla na prednich lampach.
po nastartovani asi minutu nic moc zvuk, pak se to zklidnilo a sametovy volnobeh, ticho, zadne kolisani otacek.
vnitrek docela flekaty, evidentne to melo nejaky prase, par odrbanych plastu, neodborne vycisteny ale nic co by se nedalo v lete v teple doladit.. volant takovej nejakej ulepenej, ale zadny vetsi znamky pouzivani.
prevodovka radila docela pekne, mezi 1 a 2 sametove, mezi 2 a 3 trosku hrubeji ale nic drsnyho, i pod plynem, kick-down taky bez vetsiho razu..
auto nemelo meneny rozvody, ktery se maji delat pri 150kkm, namotano 188kkm bez jedinyho dokladu, sand jen stitek od oleje v motoru z 9/2009 s 180kkm. nalepka od rozvodu nikde nebyla, v dokladech nic..
predni kotouce mely tak 2mm hranu - je to na vymenu?
zarazila me spotreba pri test jizde.. nejdriv to slapalo tak 10min na volnobeh v bazaru, pak ridil bazarnik asi 5km, takze motor zahratej. pak jsem resetoval pocitadlo spotreby a ridila ja, lehka noha, motani po vesnici, 3 kickdowny, asi tak 7km. ukazovalo to 11.7l coz se mi zdalo pomerne dost. cekal jsem ze pri teplym motoru to bude s lehkou nohou kolem 10ti..
rekl jsem jim, ze jim dam 150k, zatim se nevyjadrili.. takze pokud by jste mel nekdo zajem, tady je osobni zazitek z tohoto auta

jeste dotaz - auto melo zrejme nosice na kolo, na strese to melo takovy jakoby plechy, ktery mi prisly jako domontovany do nejakejch drzaku ve strese, ale nebylo to nejak prikryty listama nebo necim jinym jako to maji jina auta. blbe napasny, ale snad to pochopite - nemate nekdo foto detailu strechy, jak te to reseny? mam pocit, ze tam chybi nejaky kryci listy ve strese.
potreboval bych vasi zkusenost - rozvody v neautorizaku ale u nekoho kdo to umi na 2.4 125kw motor - cena?
pokud by to melo rozvody ve 150ti, nevahal bych, takhle jsem na vazkach, ale spis nee. vypadalo to, ze druhy majitel (najezdil podle servisky 48tkm) na to totalne kaslal. jinak podle cebie by to tech 188tkm mohlo mit.
taky jsem volal do HASE, kde mi potvrdili, ze by se mel kazdych 80kkm menit olej v AT. jednu nalepku jsem v kufru nasel. takze zrejme 100tkm tam je nemeneny olej.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
zhodnotte a poradte prosim s60
kotouče ... nový mají 28mm, na výměnu jsou při 25mm. Takže pokud je tam rantl 2mm, tak je nutno počítat i s 2mm rantlem z druhý strany, takže teď má ten kotouč 24mm. Takže sjetý až na doraz. Pravděpodobně jsou ještě z výroby.
rozvody ... origo díly včetně pumpy vyjdou na cca 8000Kč(když víš kde), práce - záleží na tom koho seženeš. Mně je vyměnili v jednom bílinském servisu za 1100Kč. Jinak pokud to byl motor B5244S2 MY2004-5, tak se dělají po 180t km. Takže jsou 8t km přes. Nechal bych si dát od bazaru, resp. exmajitele potvrzení, že v případě prasknutí řemenu/zadření kladky do 500km od stavu v kupní smlouvě vezmou auto zpět a vyplatí celou kupní cenu. Jinak bych raději volil cestu podvalník a směr servis.
olej v AT ... ten bych vyměnil, 20t km nad není zas až taková tragédie, která by se musela významně podepsat na stavu automatu.
rachtání při startu ... to jsme na tom stejně, zatím bádám čím to.
spotřeba ... prvních cca 10km nejdu pod 12 (2.4T). Pak to padne klidně na půlku při stejný rychlosti a dynamice jízdy.
rozvody ... origo díly včetně pumpy vyjdou na cca 8000Kč(když víš kde), práce - záleží na tom koho seženeš. Mně je vyměnili v jednom bílinském servisu za 1100Kč. Jinak pokud to byl motor B5244S2 MY2004-5, tak se dělají po 180t km. Takže jsou 8t km přes. Nechal bych si dát od bazaru, resp. exmajitele potvrzení, že v případě prasknutí řemenu/zadření kladky do 500km od stavu v kupní smlouvě vezmou auto zpět a vyplatí celou kupní cenu. Jinak bych raději volil cestu podvalník a směr servis.
olej v AT ... ten bych vyměnil, 20t km nad není zas až taková tragédie, která by se musela významně podepsat na stavu automatu.
rachtání při startu ... to jsme na tom stejně, zatím bádám čím to.
spotřeba ... prvních cca 10km nejdu pod 12 (2.4T). Pak to padne klidně na půlku při stejný rychlosti a dynamice jízdy.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 23 lis 2010 16:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
diky za info, jen ta AT mela posledni vymenu v 80kkm.. dalsi mela mit ve 160kkm ale to uz mel druhej majitel, kterej na to kaslal.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
zhodnotte a poradte prosim s60
Mě ty dojmy z testovací jízdy připadaj pozitivní. Pokud ti nevadí chudší výbava a sedí ti tahle motorizace, tak bych neváhal.... za těch 150. Je pravda že hned po koupi budeš muset vyndat cca 20000,- za spotřebák a údržbu (rozvody, výměna oleje v AT, kotouče s deskama), ale zas budeš vědět že to tam opravdu je měněný a můžeš bez starostí jezdit.
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
zhodnotte a poradte prosim s60
V podstatě u každýho auta se musí počítat s investicí kolem 20t. Kč po koupi a to i u zachovalého kusu,jinak jak píše Dali.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
zhodnotte a poradte prosim s60
tak tak. Já kupoval mimořádně zachovalej kousek, přesto rozvody 9000Kč + olej a filtr 1000Kč + zimní gumy 8000Kč + TCV ventil 2000Kč + gumičky do stěračů 65Kč
A hned jsem přes 20t Kč a to ještě není konec. Říkal jsem si, že kabinový filtr není třeba měnit, protože se na něj "ještě nic nenajelo", nicméně je tam rok a díky němu se mi mlží čelní sklo. Na jaře musím rozchodit klimu (asi novej kompresor + náplň) a taky mě čeká oprava DSTC - po cca 25km vyskočí chybová hláška.

A hned jsem přes 20t Kč a to ještě není konec. Říkal jsem si, že kabinový filtr není třeba měnit, protože se na něj "ještě nic nenajelo", nicméně je tam rok a díky němu se mi mlží čelní sklo. Na jaře musím rozchodit klimu (asi novej kompresor + náplň) a taky mě čeká oprava DSTC - po cca 25km vyskočí chybová hláška.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
zhodnotte a poradte prosim s60
ten menim pri kazdem oleji... v ak je za 300eLzyx píše:Říkal jsem si, že kabinový filtr není třeba měnit, protože se na něj "ještě nic nenajelo", nicméně je tam rok a díky němu se mi mlží čelní sklo
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
tak jsem to spocital na cca 25k, pokud mi ho nechaji za 150, tak to vezmu. skonci to asi ve cvikove pokud nekdo nedoporuci nekoho znaleho v liberci/jbc.
jeste by me zajimaly vase spotreby se 125kw verzi, podle spritmonitor.de je prumer 9,5l pro AT.
a jeste ty lyziny ve strese - detail foto jedny strany by mi pomohl.
jinak diky vsem
jeste by me zajimaly vase spotreby se 125kw verzi, podle spritmonitor.de je prumer 9,5l pro AT.
a jeste ty lyziny ve strese - detail foto jedny strany by mi pomohl.
jinak diky vsem
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
zhodnotte a poradte prosim s60
dalsi vec - vedle DSTC je tlacitko se symbolem auticka a v nem carky - co to ma delat? mackal jsem to a nedelalo to nic 
a jeste - jak jsou na tom ty vyfuky s vydrzi? koukal jsem, ze posledni dil je za 7k coz se mi zda dost na to abych to menil kazdy 3 roky jako u predchozich aut (tam ale staly 3k).
omlouvam se, ze takhle spamuju, ale zitra je den D, takze potrebuju co nejvic info..

a jeste - jak jsou na tom ty vyfuky s vydrzi? koukal jsem, ze posledni dil je za 7k coz se mi zda dost na to abych to menil kazdy 3 roky jako u predchozich aut (tam ale staly 3k).
omlouvam se, ze takhle spamuju, ale zitra je den D, takze potrebuju co nejvic info..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
zhodnotte a poradte prosim s60
Jestli se nemýlím tak deaktivace vnitřního pohybového čidla.dan2 píše:dalsi vec - vedle DSTC je tlacitko se symbolem auticka a v nem carky - co to ma delat? mackal jsem to a nedelalo to nic
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
zhodnotte a poradte prosim s60
na autě mám originál, tj. skoro 10let. Začíná víc reznout okolo svárů tlumič-trubka. Ještě 2-3roky by vydržet mohl. Poměrně často praská vlnovec v přední části výfuku, je součástí katalyzátoru. Ale dá se to řešit odříznutím prasklého a navařením nějakého univerzálu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
zhodnotte a poradte prosim s60
Já bych to řešil takhle: 3" downpipeeLzyx píše:Poměrně často praská vlnovec v přední části výfuku, je součástí katalyzátoru. Ale dá se to řešit odříznutím prasklého a navařením nějakého univerzálu.
A máš hned 2 mouchy jednou ranou

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
zhodnotte a poradte prosim s60
[img]http://apps.volvocars.us/ownersdocs/2003/2003_S80/IMAGES/pg61a.jpg[/img]
pokud to má alarm (na DO je červené trojúhelníčkové tlačítko), tak je to psal jako dali (odpojí prostorové a náklonové čidlo + deadlock). Pokud ne, tak je to jen vypnutí funkce deadlock (neodpojí vnitřní táhla zámků dveří).
pokud to má alarm (na DO je červené trojúhelníčkové tlačítko), tak je to psal jako dali (odpojí prostorové a náklonové čidlo + deadlock). Pokud ne, tak je to jen vypnutí funkce deadlock (neodpojí vnitřní táhla zámků dveří).
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé