Tak tak dělám v servisu VOLVA sice nákladní a volvo osobáky mám tři a to jsem za čtyřletou V70 dával 280tkčeLzyx píše:no vždyť ... koukni třeba na Jarka Křižana. Má 22let starou sedmu. Kdyby jí prodal, tak si může koupit třeba "jen" 8mi letýho Opela (ne martina). A proč to neudělá? Protože má Volva rád (asi).ksw píše:Elzyxi ,servisák jezdí v tom , na co má,takže to mne ponechává v klidu takže stay tuned.
Mi neříkej, že takovej technik u Hase se nevzmůže na blbou S60 nebo V70 první generace, zvlášť když bude mít přístup k zajímavým nabídkám díky odkupu od zákazníků. Předpokládám tedy, že dělají aspoň za průměrnou vejplatu, takže jim po zaplacení nájmu v Praze něco zůstane. Jestli ne, pak nechápu, kde končí těch 1260Kč/hodina který necháváme servisu.
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Naposledy upravil(a) karelvolvo dne 15 lis 2010 22:02, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
mě by zajímalo jestli existuje nějakej servisní úkon, který zabrání výměně tlumičů těsně po 100tkm?
popravdě moje další auto bude volvo, ale o spolehlivosti tak nějak začínám ztrácet iluze
popravdě moje další auto bude volvo, ale o spolehlivosti tak nějak začínám ztrácet iluze

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
to Vulva:
takže s tou E 320kou máš pravdu,ta doufám vydrží větší kilometrický nájezd bez větších oprav. též jsem o tom přemýšlel,
nicméně auto víc láká závistivce k "podpisu".
takže s tou E 320kou máš pravdu,ta doufám vydrží větší kilometrický nájezd bez větších oprav. též jsem o tom přemýšlel,
nicméně auto víc láká závistivce k "podpisu".
Naposledy upravil(a) ksw dne 15 lis 2010 22:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
jj existuje, jmenuje se to laserová operace očí. To abys dřív viděl ty díry na silnici a včas se jim vyhnulLukaso píše:mě by zajímalo jestli existuje nějakej servisní úkon, který zabrání výměně tlumičů těsně po 100tkm?
popravdě moje další auto bude volvo, ale o spolehlivosti tak nějak začínám ztrácet iluze

Jinak moje další auto bude taky Volvo. Jen nevím jestli se posunu vpřed, nebo raději vzad. S C70 nebyl jediný problém, S60 mám chviličku a to je furt něco (DSTC, TCV, klima ...)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
elzyx: čistě statisticky se teda dá říci že většina řidičů co je slepá si kupuje auta s 4C...to by mě zajímalo kde je zakopanej pes 

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Statisticky asi je nejporuchovější AWD a pak automat. Z toho plyne, že pokud Volvo, pak manuál a FWD. 

-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
tak na tom Volvo zas není tak špatně. Vezmeme-li to z místního vzorku. Takovej láďa (s bastl eRkem) měl na automatu natočeno přes 420t km, než automat odešel. A to měl zvednutej výkon motoru a nejezdíval s tím moc šetrně. Na mojí S80 s 230t km řadil automat jak kdyby byl čerstvej z fabriky.
X-tuner měl najeto 555555km když tu hlásil, že vše funguje.
btw ... stejný převodovky(AW50-55) se dávají i do Saabů a když si přečtete některý recenze, tak se automat doporučuje před manuálem, s poznámkou, že automat přežije auto.
X-tuner měl najeto 555555km když tu hlásil, že vše funguje.
btw ... stejný převodovky(AW50-55) se dávají i do Saabů a když si přečtete některý recenze, tak se automat doporučuje před manuálem, s poznámkou, že automat přežije auto.
njn, když ani neviděli v ceníku jakej baťoh za to dají, to se pak nelze divit, že přehlédnou díru v silniciLukaso píše:elzyx: čistě statisticky se teda dá říci že většina řidičů co je slepá si kupuje auta s 4C...to by mě zajímalo kde je zakopanej pes

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
také to tak vidím, a kdo potřebuje auto na lyžovačku nebo do terénu tak asi subaruVulva píše:Statisticky asi je nejporuchovější AWD a pak automat. Z toho plyne, že pokud Volvo, pak manuál a FWD.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
radeji budu resit poruchy AWD nez abych sedel v interieru Subaruksw píše:také to tak vidím, a kdo potřebuje auto na lyžovačku nebo do terénu tak asi subaruVulva píše:Statisticky asi je nejporuchovější AWD a pak automat. Z toho plyne, že pokud Volvo, pak manuál a FWD.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Hele ještě mě napadlo jestli třeba nemáš na každý nápravě výrazně jinak sjetý gumy, popřípadě na každý nápravě gumy od jinýho výrobce?
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Ne, kvalitní obutí je základ, u každého auta, na léto i na zimu vždy nové pneu, co jsou právě top v testech... Osobně vůbec nechápu lidi, co si koupí drahé auto a pak jezdí na ojetých Barumkách. Pneu je to, co člověka drží na vozovce, až pak je podvozek a další..
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Kvalitu jsem na mysli neměl, jde spíš o to, že AWD blbě snáší když máš na každý nápravě pneu o jiném průměru. Ono právě ikdyž máš na obou nápravách stejný rozměr, ale od jiného výrobce, tak se ty pneumatiky můžou ve velikosti průměru celkem dost lišit.Vulva píše:Ne, kvalitní obutí je základ, u každého auta, na léto i na zimu vždy nové pneu, co jsou právě top v testech... Osobně vůbec nechápu lidi, co si koupí drahé auto a pak jezdí na ojetých Barumkách. Pneu je to, co člověka drží na vozovce, až pak je podvozek a další..
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: S80 D5 MY2010
- Bydliště: Praha
V70 MY06 - AWD po smrti v 117t km
Stejné pneu, stejný výrobce, samozřejmě 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé