Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
v70 r.v.2000
Typický italský levný auto (když někdo chce brát Itálii jako nevýhodu, má na mysli přesně tohle).
Jinak k MSA 15.8 vs 15.7 autům... můj názor je že na menší kouřivosti mají největší podíl jiný trysky 93P 838 s jiným úhlem rozstřiku 160°.
Jinak k MSA 15.8 vs 15.7 autům... můj názor je že na menší kouřivosti mají největší podíl jiný trysky 93P 838 s jiným úhlem rozstřiku 160°.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hlavní rozdíl je větší bezpečnost, proto V70IIKat píše:pozdravujem![]()
na buduci rok zvazujem kupu V70 s motorom 2.5 D (D5252T) 103kw.
zhanam vsetky dostupne info a rozhodujem sa medzi V70 a V70 II.
ku ktoremu modelu by ste sa priklonili a ake su hlavne rozdiely medzi nimi?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
v70 r.v.2000
Jak víte že je italské? to se to tak lehce pozná? - z čeho?dali píše:Typický italský levný auto (když někdo chce brát Itálii jako nevýhodu, má na mysli přesně tohle).
Jinak k MSA 15.8 vs 15.7 autům... můj názor je že na menší kouřivosti mají největší podíl jiný trysky 93P 838 s jiným úhlem rozstřiku 160°.
Jinak zdá se něco konkrétně "špatně" na tomto kusu? docela dost o tom uvažuju - díky za každou připomínku...
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
když pominu změnu designu, bezpečnost atd., tak ten nejzásadnější rozdíl mezi dieselovou V70 I a II je motor.. ( když pominu, že první ročníky 2000 a 2001 byly ještě klasické TDi motory od AUDI, pak dále už D5).
U V70 I bych v dieselu bral ročník 1999 a 2000 - méně hulí, mají novou elektroniku.
U V70 II bych bral motor D5 120 kw. (nikoliv 96kw a nikoliv 136kw)
U V70 II bude servis srovnatelných závad dražší.
U V70 I bych v dieselu bral ročník 1999 a 2000 - méně hulí, mají novou elektroniku.
U V70 II bych bral motor D5 120 kw. (nikoliv 96kw a nikoliv 136kw)
U V70 II bude servis srovnatelných závad dražší.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
v70 r.v.2000
IT Volvá nemajú na 90% tieto veci: relingy, vyhrievané sedačky a pri lacnejších býva interiér s látkovým poťahom a chýbajú hmlovky.Martin S. píše:Jak víte že je italské? to se to tak lehce pozná? - z čeho?
Na karosérii sú úžitkové stopy bežné na taliansku premávku a strieborná farba je v IT najfrekventovanejšia....
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
v70 r.v.2000
na italskych je dobre to, ze v drtive vetsine ty auta nejezdily po solenych silnicich, staci zvednout a srovnat s jinymi ojetinami podvozek...itala jsem mel V40T4 a po rzi na podvozku ani stopa, sice sedacky v mikroplysi nebo co to bylo a bez vyhrivani, kozeny volant odrbany od prstenu, tukanec se taky nasel, ale jinak technicky zachovale...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
v70 r.v.2000
Kombinace velurových sedaček a automatický klimatizace je taková typická italská výbava (kožený sedačky při stání na slunci pálí jako čert, a klimatizace se používá prakticky pořád, takže kombinace sociálních sedaček a většinou i zbytku auta (není tento případ) s příplatkovou verzí klimy je celkem spolehlivý poznávací znamení). Další věc.. různý drobný ťukance, často ještě v různých stádiích a kvalitách opravy většinou po celým autě ze všech stran. Vyvěšený výplně tapeců ve dveřích od stání venku ve vedru. Hlavně bych se taky zamyslel nad tím, že když si v Itálii někdo koupí ropu, tak to dělá proto aby s ní hodně jezdil, takže s těma poctivýma 210tkm to může (nerad bych někomu křivdil..) klidně být jako s tou kombinovanou spotřebou 5l/100kmMartin S. píše:Jak víte že je italské? to se to tak lehce pozná? - z čeho?
Jinak zdá se něco konkrétně "špatně" na tomto kusu? docela dost o tom uvažuju - díky za každou připomínku...
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Itálie je výbornej zdroj i na auta z opačný strany spektra, krásný a takřka nedotčený, jenže nestojí pár šupů a nedá se na nich vydělat. Díky český mentalitě kdy rok výroby a kilometry na tachu jsou jedinými faktory od nichž se odvíjí cena jsou takový auta na našem trhu prakticky neprodejný.
Naposledy upravil(a) dali dne 16 říj 2010 17:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
v70 r.v.2000
Kominované spotřebě 5l samozřejmě nevěřím, nejsem naivka - možná mu to tak žere ale jen podle palubáku
Kilometry jsou otázka, pošle mi servisku (i když to samo o sobě moc neznamená) ale třeba se té reálnosti dopátrám - vzhledem k tomu roku výroby je to teoreticky možné - ale dá se asi nějak ověřit na diagnostice, je to v praze a všichni tady chválí Marru tak by se tam třeba dalo zajet...
Každopádně díky moc všem za připomínky a vysvětlení...
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Každopádně díky moc všem za připomínky a vysvětlení...
_________________
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
Volvo V70 II 2,4T 147 kw, r.v 2000 LPG
bude brzy na díly Volvo V70 XC 2,4 T 142 kw LPG r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
U V70 I mám ve velkým techničáku 1586kg.
D5 jsou od 2001 (logicky by vyplývalo od 7/2001, což je modelovej rok 2002, ale ověřený to nemám)
D5 jsou od 2001 (logicky by vyplývalo od 7/2001, což je modelovej rok 2002, ale ověřený to nemám)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
spíš řekni, kolik na to máš peněz, at se hnemeKat píše:nuz je to velka dilema (V70 I versus V70 II)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
chceš srovnávat s golfem? myslím, že ne ![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/dirol.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to není moc. doporučil bych první generaci nějaký poslední ročníky v dobrém stavu, za tyhle prachy nekoupíš normální D5
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Peugeot 406 2.0 Hdi Break
- Bydliště: Pardubice CZ & worldwide
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
96 kw je asi slabe na toto auto, ale proc by jsi se vyhnul 136 kW ??doktor píše:
U V70 II bych bral motor D5 120 kw. (nikoliv 96kw a nikoliv 136kw)
.
_________________
Peugeot 406 HDi, Break, 80 KW, 1999
Teprve hledam tu pravou.... V70 II, D5, automat :-))
Peugeot 406 HDi, Break, 80 KW, 1999
Teprve hledam tu pravou.... V70 II, D5, automat :-))
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jednak 136kw mají novější ročníky to asi za 5000 eček nebude a je už složitější nevím jestli vždy ale většinou má DPF což je problém navíc. Když 96kw tak nechat upravit třeba u BSRrotorhead píše:96 kw je asi slabe na toto auto, ale proc by jsi se vyhnul 136 kW ??doktor píše:
U V70 II bych bral motor D5 120 kw. (nikoliv 96kw a nikoliv 136kw)
.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Peugeot 406 2.0 Hdi Break
- Bydliště: Pardubice CZ & worldwide
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
co se tyce automatu u V70 s motory 2,4D a D5, od ktereho rocniku se montuji ty soucasne tusim 6 stupnove ?
_________________
Peugeot 406 HDi, Break, 80 KW, 1999
Teprve hledam tu pravou.... V70 II, D5, automat :-))
Peugeot 406 HDi, Break, 80 KW, 1999
Teprve hledam tu pravou.... V70 II, D5, automat :-))
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No S80 je větší než S60.miroussm píše:Zdravím,
začal jsem se zajímat o Volva, jelikož bych si ho chtěl časem pořídit. Rád bych V70 AWD, ojeté max 6 let staré. Chtěl bych se zeptat na dvě veci. Jednak jak se to se spolehlivostí všeobecně a se spolehlivostí pohonu 4x4..
Druhý dotaz je mimo můj výber, ale nikde sem nezjistil jaký je rozdíl mezi Volvem S60 a S80?? Oba z roku 2002
Díky moc
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
Co se týče AWD, jednoduchá otázka, ale složitá odpověď.
![Pardon :pardon:](./images/smilies/pardon.gif)
Jinak pohledej tady na fóru, pár problémů se tu řešilo. Většinou úhlovka a kardan.
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Měl bych dotaz, nevíte někdo jestli se u V70, 2003, dávalo ovládání vyhřívání sedaček i někde jinde než na střed palubky ?
Díky moc.
Díky moc.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nn, vždycky je v pravo na klima paneluryba píše:Měl bych dotaz, nevíte někdo jestli se u V70, 2003, dávalo ovládání vyhřívání sedaček i někde jinde než na střed palubky ?
Díky moc.
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ok díky díval jsem se teď na jednu... tuhle= https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=cz&id=136379388&pageNumber=1&tabNumber=2
a tam píšou že má a ona nemá![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
a tam píšou že má a ona nemá
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No hlavně buď se majitel potil jako prase a na rukou měl tunu prstenů a nebo to má stočený kilometry.ryba píše:Ok díky díval jsem se teď na jednu... tuhle= https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=cz&id=136379388&pageNumber=1&tabNumber=2
a tam píšou že má a ona nemá
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ten volant je krutej...pravda je,že výše popsané věci opravdu dokáží hodně zkrátit životnost volantu...ale přeci jen za 140 tkm??
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Já mám momentálně podobnej nájezd a můj volant právě vypadá diametrálně odlišně, proto mě to tak zarazilo. Plus celkem malej nájezd na diesel, čímž mi to připadá podezřelý až ažLukaso píše:ten volant je krutej...pravda je,že výše popsané věci opravdu dokáží hodně zkrátit životnost volantu...ale přeci jen za 140 tkm??
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/spiteful.gif)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím všechny na tomto fóru.
Přemíšlím o koupi Volva V70 a narazil jsem na tohle.
http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-5-td-y-aut-klimatizace-759736.html
Co jsem si tu přečetl,tak tu má dost lidí přehled,tak se chci zeptat jestli tohle auto někdo nezná nebo by neporadil jestli brát nebo se mu raději vyhnout.Sám se v autech moc nevyznám tak budu rád za každou radu.
Informace co mám navíc a nejsou v inzerátu,tak auto bylo dovezeno do ČR 14.8.2008 s 171000km (v TP) a poté jeden majitel.
Díky![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
Přemíšlím o koupi Volva V70 a narazil jsem na tohle.
http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-5-td-y-aut-klimatizace-759736.html
Co jsem si tu přečetl,tak tu má dost lidí přehled,tak se chci zeptat jestli tohle auto někdo nezná nebo by neporadil jestli brát nebo se mu raději vyhnout.Sám se v autech moc nevyznám tak budu rád za každou radu.
Informace co mám navíc a nejsou v inzerátu,tak auto bylo dovezeno do ČR 14.8.2008 s 171000km (v TP) a poté jeden majitel.
Díky
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
Volvo V70II D5, 120kW, 04/2002, tmavě modrá, manuál, navi, bufik...
Suzuki DR750 BIG, r.1989, oranžovobílé kladivo
Jawa-ČZ 175/356, r.1959 červená
Volvo V70II D5, 120kW, 04/2002, tmavě modrá, manuál, navi, bufik...
Suzuki DR750 BIG, r.1989, oranžovobílé kladivo
Jawa-ČZ 175/356, r.1959 červená
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vypadá od pohledu hezky, upozorňuji, že to není motor D5 ale 2,5 TDi od audi (což je mimochodem skvělý motor)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Na fotkách vypadá slušně,ale stejně tam musíš sám a nejlíp zkus sebou někoho vzít sebou nebo se zeptej na fóru jestli by tam někdo místní s tebou nezašel.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé