Chcípá hajzlík.....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
Chcípá hajzlík.....
řeším stejný problém u 2,5tdi... Teď to vypadá, že na to přišli. Je to ovládání paliva přímo v čerpadle... Hned jak budu mít auto doma a bude to fungovat, dám vědět.
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
Chcípá hajzlík.....
Tak auto už týden jezdí bez problémů... A celý problém?? Palivové čerpadlo bylo tak zanesené, že museli kanálky brát vrtáčkem. Při tom bylo před rokem na GO a tankuji jen na Shell. Použil jsem dodatečně ještě čističe do motoru TEC 2000 a byl jsem překvapen s výsledkem. http://www.tec-2000.cz
PŘeji hodně šteští
PŘeji hodně šteští
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Chcípá hajzlík.....
No tak to asi budu muset taky rozebrat, akorát nevím jestli se do toho můžu pustit sám....
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo 850 2,5tdi r.v.96
Chcípá hajzlík.....
Sám určitě ne... Ale nemusí to být ten stejný problém. Každopádně se připrav na to, že to stojí peníze... Zvláště u motoru D5
_________________
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bylany
- Vůz: Volvo C70 cabrio
Chcípá hajzlík.....
Přišlo mi zbytečný zakládat nový vlákno,tak se přifařim sem.Poslední dobou mi začlo zlobit volvino, při dojezdu ke křižovatce mi poslední dobou začli houpat otáčky vždycky tak na 2 vteřiny se rozhoupou až k 500ot.nejhorší je že to dělá jen občas a jen když dobržďuju posledních pár metrů,v žadný jiný situaci nezazlobí,jinak šlape jak má,do teď nikdy nechcípnul jen se houpali ale včera už mi motor dokonce i chcípnul,fakt netušim co by to mohlo jen v tyhle jediný situaci způsobovat... 

_________________
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Chcípá hajzlík.....
volnoběžný ventil ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Valtice
Chcípá hajzlík.....
čus, hele mě se to stalo taky už 3x. Z toho 2x na dálnici (naštěstí na sjedzu) a 1x na parkovišti. Pokaždý ale při jízdě na plyn. Zatím jsem vážně nedošel na to, čím by to mohlo být. Diagnostiku mám úplně čistou. Rád bych to už taky nějak vyřešil, protože až mi zdechne motor ve 220 na dálnici v nějaký lehký zatáčce, tak už toho asi moc nevyřeším 

_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bylany
- Vůz: Volvo C70 cabrio
Chcípá hajzlík.....
Volnoběžný ventil?Není náhodou schovanej pod tímhle krytem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
Bmw 530i Touring - Volvo C70 2.0T cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Chcípá hajzlík.....
No tak jsem nechal vyměnit čerpadlo co je v nádrži, palivový filtr a co myslíte??? H.... , futr to samé! Odpoledne se zajedu podívat k marrovi, snad ho něco napadne. Pak dám vědět...
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Chcípá hajzlík.....
To není možný, že jsem tam nejel hned
Chvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to
Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce
(přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)



_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Chcípá hajzlík.....
Zase máš nové čerpadlo a filtr a to ti nikdo nevezme..Fanula píše:To není možný, že jsem tam nejel hnedChvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to
Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce
(přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Chcípá hajzlík.....
To ne, ale až pojedu kolem těch kokotů v Brně dám to staré dobré společně s filtrem a cihlou do pytle a omlátím jim to o hlavudoktor píše:Zase máš nové čerpadlo a filtr a to ti nikdo nevezme..Fanula píše:To není možný, že jsem tam nejel hnedChvíli se díval do notebooku, pak otevřel kapotu, sáhnul na drát a měl to
Prostě volnej konektor, zítra ho vyfotím a dám sem páč já nevím jak bych to popsal. Každopádně MARRA má zlaté ruce
(přitom je to jeden z těch co jsem prostříkával jako první... asi chybělo to odborné porýpání šroubovákem)

_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Znojmo
Chcípá hajzlík.....
Tak tady byla ta závada, úplná hovadina 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Fanda-V70 D5 2,4-120KW - 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]