B5254S - Stav pístů

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Tom85 »

Tak jsem sundal hlavu (po tom co fouklo těsnění a motor jel na vodu) a shledal jsem, že některé písty jeví známky opotřebení. Viz přiložené fotky. Motor chodil do poslední chvíle pěkně. Zajímají mě vaše komentáře k pístům 1-3).

Motor má nachozeno přes 500 000.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

GDPR_user

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od GDPR_user »

Motor můžeš zahodit.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od tomasss »

od ceho maj ty pisty tak okousany ty okraje?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od jarek.krizan »

Myslím, že finančně se to nevyplatí opravit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Tom85 »

Kadopádně mě zajímá, co je příčinou toho poškození. Předpokládám že, to "okousání" na pístech je způsobeno "utavením" materiálu. Takže asi spíše dlouhodobá záležitost někde v historii tohohle motoru.

Je tenhle motor v tomhle stavu provozuschopnej?

Asi to hodim ze skály.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od tomasss »

Tom85 píše:Je tenhle motor v tomhle stavu provozuschopnej?
A nez fouklo tesneni tak to jezdilo normalne? Mam na mysli spotrebu oleje nebo palivo v oleji? Bejt tebou tak dam novy tesneni a jezdim dokud to neklekne...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Tom85 »

tomasss píše:
Tom85 píše:Je tenhle motor v tomhle stavu provozuschopnej?
A nez fouklo tesneni tak to jezdilo normalne? Mam na mysli spotrebu oleje nebo palivo v oleji? Bejt tebou tak dam novy tesneni a jezdim dokud to neklekne...
Právě že to chodilo krásně a motor výkon rozhodně měl. Olej nemizel, akorát to drobet žralo vodu. Až při návratu z dovolený definitivně umřelo těsnění a skrze oblaky páry jsem konstatoval, že jsme dojeli.

Asi bouchnu jen nový těsnění a motor prostě dochodim.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14422
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od raolsa »

Tom85 píše:Asi bouchnu jen nový těsnění a motor prostě dochodim.
Souhlas, sice ten motor je před smrtí, ale jestli to do poslední chvíle fungovalo tak to ještě chvilku pochodí. Možná ne moc dlouho. :crazy: Hlavně to pořádně vyčisti než tam dáš hlavu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od tomasss »

A co je teda pricinou tech der na okrajich?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Ortový
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Ortový »

kúsok piestneho krúžku alebo deformácia piestu vplyvom vysokej teploty ?
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Drtic »

Spis se mi zda, jako by to vzniklo tou demontazi. Kdyby to bylo predtim, ty drobne strepiny uz by tam davno nebyly
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3070
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od eLzyx »

jestli to není tou vodou ... jestli tam naráz natekly kvanta vody, tak vzhledem k tomu, že voda je nestlačitelná, mohlo dojít ke zvýšenému namáhání pístu, který pak v nejslabším místě povolil.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od lucki »

Tom85 píše: Asi bouchnu jen nový těsnění a motor prostě dochodim.
hlavne s tym uz na dovolenou nechod.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od jogin3 »

A kdyz to zralo vodu, tak emulze na vicku od olejovyho uzaveru nebyla?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Tom85 »

Ne, voda v oleji ani olej ve vode dle mne nebyl.

Ten drobnej bordel co tam je v tech valcich je spis produktem demontaze, tomu neprikladam zadnou vahu. Mel jsem co delat, abych tu hlavu od bloku "oddelil".

Dnes jsem si dal par piv a vnitrne se rozhodl, ze motor bude resuscitovan tesnenim pod hlavou. Co prijde, ukaze cas. 8)

Johnny55
Offline
Příspěvky: 244
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Johnny55 »

Podla mna sa prehrial motor, nasledkom uniku vody. Ved kamos kupil 2.4 motor za 1000€ aj s RJ a vsetko co bolo k tomu nutne a co este potreboval.
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Tom85 »

Jo, ale to je pro mě dost peněz. To už si můžu sehnat z fleku jinou káru. Kdyby jste někdo náhodou vědel o 2.5 20V za rozumný prachy, dejte vědět.

Johnny55
Offline
Příspěvky: 244
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: S80 2.0 T 120 Kw

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od Johnny55 »

Joj pardon - ja som myslel motor z S80. sorry. Ale podla mna sa to uz da zohnat dost lacno z nejakej buracky, pripadne kupit nejaky burany vrak alebo anglicaka
_________________
Volvo S80 2,0T 1999
B5204T4 120 kW
Manual

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3070
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

B5254S - Stav pístů

Příspěvek od eLzyx »

zkus http://auto.bazos.cz/inzerat/7051186/Volvo-850.php
Ale řešit něco podobnýho, vyprdl bych se na to. Bouchnul bych tam těsnění a jezdil dokud to nechcípne zase. Pak bych si koupil jiný a tohle rozebral na díly.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Dopi