Tak problém stále nevyřešen Vyměněn STOP ventil na vstřikovacím čerpadle a motor se za jízdy stále zastavuje. Závada se projevuje tak, že někdy motor začne nejdříve cukat, někdy si sám přidá plyn a potom se zastaví... Cca po pěti minutách můžu jet klidně dál. Závada se opakuje přibližně každých 30km. Čerpadlo bylo na repase před rokem. Vstřiky jsou nové a jinak auto jede úplně nádherně... Spotřeba i jízdní vlastnosti v pohodě.
Nikdo už neví co s tím, nějaké návrhy?
Zkoušel jsem i při zastavení motoru dát na STOP ventil i šťávu, bez efektu...
_________________ Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Presne takto isto to robilo na mojom predošlom aute,príčina bola v nečistotách v nádrži.Proste sa tam za tie roky usadil bordel,špina,ktorá upchala nasávací kôš v nádrži(bolo tam také plastové sitko) a čerpadlo,hoci vytvára dosť velký podtlak,nevládalo si potiahnuť naftu z nádrže.Po asi 5 min auto v pohode naštartovalo(lebo niečo nafty k čerpadlu dotieklo),prešlo pár km a znova zdochlo.Intervali sa postupne skracovali,najprv to bolo 50 km,potom 30,potom to robilo každú chvílu.Ďalší deň sa kolotoč začal odznova.Okamžitá pomoc je zhodiť z filtra prívodnú hadičku nafty z nádrže a prefúknuť ju.Potom by bolo vhodné vyčistiť nádrž aj prívodnú hadičku nafty.Dúfam,že to pomôže...
_________________ S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý galéria
Nečistota v nádrží mě taky napadla... Hned to vyzkouším a uvidíme... Ale je mi divné to, že si to samo přidá plyn... To by snad nedělalo, kdyby se jen ucpávalo palivo...
_________________ Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002
Tak jsem včera profouknul trubku a jezdí to super Najeto od včerejška už 250km a bez jediného zacukání... Takže jen jak bude v nádrži trochu méně nafty, vyčistím to tam komplet všechno...
_________________ Volvo 850 2,5 Tdi r.v 96 kombi 1300000km a kdo má víc? :D
Volvo V 70 II 2,4 D5 r.v.2002