
Trubky k IC budu asi u obou aut řešit z nerezu, protože je levnější a víc lidí ho umí vařit.
Nejspíš to svěřím člověku kterej se zabývá úpravama ropáků a tahání vedení k IC je jeho běžnou činností.
Ručička tlaku doleze tak 2 mm za konec. Předtím dolezla tak 2 mm před konec, ale montáží výfuku se to u mě nezměnilo. A omezovač jsem ještě nezkoušel, takže to fakt nevím.dali píše:2 Ray Doyle: můžu se zeptat kam až doleze ručička tlaku turba na vyšší kvalty (počínaje trojkou)? respektive, kam dolezla před úpravou? Mě po montáži vejfuku a jiných svodů začala lézt až cca 1-2mm za konec "stupnice" respektive tý vyznačený výseče, čímž jsem byl mile překvapen....
Druhá věc, která by mě zajímala je jestli se posunul omezovač otáček a na kolik. Já teď v sérii mám omezovač na 6500 přesně.
Nejlepší řešení je tam dát patici, pak je výměna čipu otázka 3 minut. Jediné riziko vídím ve správném odpájení původního čipu(PCB bude mít tak 4 vrstvy a čip má 32 nožiček), to bych určitě doma nedělal, pokud to vidím poprvé. Nicméně mám odzkoušeno, že se to dá v pohodě zvládnout s obyčejnou odsávačkou a mikropájkou do 450 stupňů. Plechový kryt kazety se dá snadno odejmout šroubovákem, je to opravdu easy.berzerker píše:skus prosim aj zistit, ci je ta uprava vratná, tj ci sa da ten cip potom vybrat a pouzivat znova povodny
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé