kájynka píše:lukaso: dobrej příměr, zapůsobilo to takže asi nejlepší varianta pro mě je XC90 předohrab? 4x4 je v mojí situaci asi fakt zbytečná, navíc, když mě to pak vypeče, tak se asi za ty prachy vzteknu krom toho, posezení v xc90 bude asi fakt komfortnější, taky mě zaujaly integrovaný autosedačky ještě se zeptám, co myslíte tenhle inzerát: https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/xc90/8068615 konkrétě ta malá závada, že to občas při dobrždění kopne? je to něco zásadního nebo je to fakt malá závada?
"malé závady" na automatu bych se hodně bál. Více než nefunkčního AWD.
Pravda je,že těch FWD na českém trhu ojetin je pomálu.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
karelvolvo píše:Jestli píšeš o XC90 tak je toho docela dost špatně. Třeba nevím o jen předním náhonu, první D5 byli klasika 120kw bez DPF, facelift lehký byl někdy v r. 07,
Reagoval jsem na to , že chce rok výroby 2004-2005 a tam by už filtry měli být. Ten předohrab se podle katalogu taky dělá, i když asi všichni mají spíš AWD.
doktor píše:pokud vím, tak u XC90 zatím žádný facelift není, diesel jsou 2 typy 120kw a 136 kw, oba mají filtr pevných částic (systém kontroly emisí), co může přinášet jisté problémy s naftou v oleji. Motor 120kw je označován D3 a dodává se s předním pohonem - FWD. Motor D5 136kw má pohon všech kol - AWD
Ale prd velebnosti! D3 je novej 120kW pětiválcovej dvoulitr, kterej se montuje od modelovýho roku 2011 (v prodeji cca ode dneška ), to znamená třetí typ motoru, šance sehnat ho v jetým autě se limitně blíží nule. Diesel v XC90 byl až do roku 2010 pouze a jenom D5, protože používat pro takovýho mastodonta jakejkoli jinej diesel než nejsilnější kterej byl momentálně k dispozici nemělo cenu. Takže do modelu 2005 byl v nabídce pouze D5 120 kW (samozřejmě v té době neměl filtr pevných částic), od modelu 2006 pouze D5 136kW (měl filtr pevných částic). D5 FWD se pokud vím prodávalo pouze ve státech, v Evropě se neprodávalo.
Facelift samozřejmě existuje a jak napsal karelvolvo, nejsnáze je rozpoznatelnej podle zadních lamp... rozdílů tam je samozřejmě víc...
hayney píše:jsou to jiná auta. Land Cruiser je pravej offroad. XC 90 je víc do města, navíc bezpečnější. Jestli chceš fakt bezpečný auto tak bych rozhodně upřednostnil XC90. Ale zase bacha na ty problémy s AWD. a myslím si, že XC90 bud i pohodlnější
Land Cruiser se s XC90 nedá srovnávat, je to ještě o milion dražší a co do kvality výš. Ne nadarmo s tím jezděj v Emirátech šejkové Mě by se moc líbil, protože to dokáže neskutečný věci i na silnici, ale i hodně jetej je stále za 400tis.
Crash testy Land Cruiseru jsem neviděl, ale že by byla konstrukčně starší XC90 bezpečnější a o půl tuny lehčí nevím.
honza_S60 píše:Ne nadarmo s tím jezděj v Emirátech šejkové
To si čéče zřejmě pleteš s RANGE Roverem...( a možná bych ještě přidal Sport ) nemyslím si že by šejkové jezdili s Land Cruiserem
Ne, ne, určitě se nepletu. RANGE Sport je gay auto, a nedosahuje kvalit Land Cruiseru co do kvality tak do výbavy. Land Cruiser se dělá v několika velikostech a to největší hovado u nás ani moc nejezdí. https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/toyota/land-cruiser/7846450
Mno právě...zrovna jsem to upravil,ale nebyl jsem dost rychlej...
Jako normální Land Cruiser je sice docela povedený, ale naprosto obyčejný auto, který se teda s XC90 fakt srovnávat nedá!! V8 už je jiná záležitost, ale o tý tady asi řeč při výběru nebyla
A myslím si že s kvalitou Range je to trochu jinak než píšeš
Copak XC90 není úplně obyčejný auto?
Rover obecně v kvalitě nijak neexceluje. Na Toyotu nedám dopustit, ale je to hlavně osobníma sympatiema. Po Land Cruiseru ve všech 5 dveřových velikostech už dlouho pošilhávám.
Já teď nevím jestli si někdy jel Land Cruiserem ( ne V8 ) potažmo XC, ale měl jsem možnost vyzkoušet oboje a to v plných výbavách...Land Cruiser si umím představit pro boháče do lesa NE vážně je to pěkný auto, ale pořád je to teréňák, ve vnitř až příliš volného prostoru, dle mě nijak zajímavý interiér, ani mi nepřišel moc pohodlný...já ani nevím jak to vyjádřit, mě se to auto opravdu moc líbí, ale slovo luxus mi to opravdu nepřipomíná. Oproti ergonomickému a dle mě kvalitnímu zpracování XC se to fakt srovnat nedá. Stále mluvíme ale o "obyčejné verzi". Co do techniky věřím že Toyota má navrch, protože z tohoto pohledu alespoň první XC nebyly zrovna zázrak.
Srovnávat Range Rover ( a ještě k tomu sport ) s jakýmkoliv jiným Roverem je asi jako srovnávat Land a Land V8. Dle mého Toyota Prius taky kvalitou zrovna neoplývá..
s tím priusem jsi mě teda setřel. To auto je hanba
Kromě něj si ale stále myslím, že Toyota se nemá za co stydět ve všechz svých kategoriích. V Range Sport jsem nikdy nejel, ale Jeremy Clarkson mi v tom udělal jasno
Ray Doyle píše:S kvalitou Range a zajména Range sport je to bohužel opravdu slabý. Vůbec to neodpovídá image a ceně auta.
Tak ono to s kvalitou těchto velkých přeelektrizovaných, těžkých a silných aut obecně není moc valné. Já s tímhle vrzením docela souhlasím, jenže já se tu zrovna moc nebavím o technické kvalitě, jako spíš kvalitě zpracování...Když Sport tak novej Ale spíš bych řekl, že technická kvalita neodpovídá ceně a image než že by to bylo tak strašný v globálním měřítku
U těch Land Cruiserů je dost podstatnej rozdíl jestli se jedná o LC90 nebo 100/200. 90 je obyč offroad. 100/200 je luxusní pouštní koráb kterej si oblíbily turbanový hlavy. Ty V8 verze jsou právě 100/200. V minulosti byl analogickej rozdíl mezi 70 a 80. Pak tu je ještě pracovní řada.
LC 100 V8 je naozaj o triedu vyssie ako xc90. To ale plati aj o cene, spotrebe, komforte ... Tiez by som si dal povedat, ale urcite by som to auto financne neutiahol ... (myslim Toyotu)
_________________ Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Tak především jeden den byla za 19500,- pak zmizla a o týden později vystřelila o pár km dál na 55000,- (jediná viditelná úprava a změna bylo zmizení nápisu marlboro classic z víka kufru) a odtud pozvolna klesá..takže kdoví co v tom je..
Kamarat nad nou seriozne uvazoval, dnes som tam volal a uz je predana, tak neviem ci ju teda zobral zakladatel temy alebo dakto iny no v kazdom pripade to uz nieje aktualne.
marrek píše:Ta rura trcala vzadu za motorom (pripohlade od svetiel). +- v mieste kde ma TDi turbo. Priemer odhadom 50mm. obycajna 20cm dlha ocelova rurka.
ak je to to co si myslim, tak je to "pomocka" k zohriatiu motoru v zime, mala by ist odtial taka hlinikova "teleskopicka" rurka spat do airboxu. zenie to tak teply vzduch vzniknuti v oblasti motora spat do sania.
_________________ teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
drewid píše:Zdravím ! Kolega z práce by měl zájem o tohle - nevíte čí bylo původně a co s ním je? Protože vypadá že je od někoho z klubu
Auťak vypadá pěkně, ale ja nevim není to moc ta cena, já teda kupoval skoro za tu samou cenu V70, i když teda poškrabaného itala:) A za pět litru to asi jezdit nebude, co uváděj. A ty čtyři airbagy? Když je airbag u spolujezdce tak je to v te kůži na palubce vytlačené. Nějaká zkratka písmen ne? Ale fakt nevím 850 jsem nikdy neměl, tak jen střílim
_________________ LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
Davidian píše:
Auťak vypadá pěkně, ale ja nevim není to moc ta cena, já teda kupoval skoro za tu samou cenu V70, i když teda poškrabaného itala:) A za pět litru to asi jezdit nebude, co uváděj. A ty čtyři airbagy? Když je airbag u spolujezdce tak je to v te kůži na palubce vytlačené. Nějaká zkratka písmen ne? Ale fakt nevím 850 jsem nikdy neměl, tak jen střílim
Napravo na palubní desce zboku je nálepka přeškrtlé autosedačky - výstraha na airbag spolujezdce.
Jinak počet airbagů je napsán na nálepce na B sloupku u řidiče, ale není z fotek čitelný. Když se vymontuje kastlík spolujezdce ( za 5 minut), tak uvidíš na 100% , jestli tam ten airbag je.
btw. Auto je pěkné na pohled, ale už dlouho jsem nenarazil na 850 se švihadlama vepředu.
Taky si myslím, že ta tyhle prachy by šla sehnat V70 a s lepší výbavou. Při těchto autech je každý rok rýroby k plusu dobrej. Protože jak jsem zjistil, tak po těch 10 a více letech začínají na autě postupně odcházet různé ptákoviny, které by člověka ani nenapadly - čidla, kolečka, servomotorky, trysky, plasty, trubky, hadičky a další nesmysly - úměrně věku vozidla.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Zdarec, zase rada od člověka co C70 v životě nedržel v ruce ale kdybych tam šel já tak se určitě poinformuji na ty skratky EDS, ESP. U V70 první řady se to vůbec ještě nemontovalo, co vím. Mě tak chtěli natáhnou v bazaru v Olomouci a jak jsme mu udělali takovou malou STK:) stažené kiláky, popraskané silentbloky, na dvou blatnícich úplně jiný lak, nemělo to ani ASR natož ESP co uváděl tak s něho vylezlo že inzerát zadával jeho syn, přepisoval prý jejích starý inzerát, dal fotky auta ale už prý zapomněl přepsal tech. údaje. HAHA A asi bych si dal bacha jestli není popraskaná střecha neteče do ní.
Jinak krasavec.
Snad poradí někdo kompetentnější:) Zdar
_________________ LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290