
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
tvrdi sef vyvoje motoru skoda 

-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
Hmm, tak to je divné. Ten môj motor od <> má už cez 240 000 a na odpis sa nechystá. To znamená, že mám nemoderný motor? 

_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: V70 II 125kW B5244S manuál 2004
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
Taky mi to přišlo dost málo.
Tady odkaz na článek:
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.asp?c=A100420_111826_automoto_fdv
Tady odkaz na článek:
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.asp?c=A100420_111826_automoto_fdv
_________________
teď je nevolvo bílý Citroen Berlingo II (J5FS), benzín, 1598/88 kW
bylo Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
teď je nevolvo bílý Citroen Berlingo II (J5FS), benzín, 1598/88 kW
bylo Volvo V70 II B5244S 125kW 2004 manuál tmavě modrá metalíza
bylo Volvo V70 I 2.5 TDI '97 manuál modrá metal "Dejmal"
ještě bylo Škoda Felicia 1.6 MPI kombi '97 tmavá zelená, Škoda 120 '86
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
pamatuju dobu, kdy mělo volvo slogan: volvo, the way of qallity. jejich motory byly konstruovány na 700 000km.ta doba je ale už pryč. 

_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
To znamena ze nemas motor znacky SKODA.jaffar píše:Hmm, tak to je divné. Ten môj motor od <> má už cez 240 000 a na odpis sa nechystá. To znamená, že mám nemoderný motor?

V clanku sa pise o modernych motoroch koncernu, nie o zastaralych motoroch BMW, volvo, mazda a podobnych aususoch

Inac ked tak rozmyslam, hypermoderny turbomotor skoda objemu 1,2 l vykon 63 kW ci kolko, vynasobim dvoma, dostavam objem 2,4 l, vykon 126 kW co zodpoveda uplne nemodernemu motoru volvo 2,4 20V v atmosfere, moj uplny shit co mam pod kapotou s nizkotlakym turbom trapnych 142 kW, o T5 a R nevraviac ... Aj pre skodu perfektny rozsah otacok s max. tocakom 1500-3900, hm 2,5T ma 1800 - 5000 ... Akurat ze tie nemoderne motory nie a nie sa rozpadnut ani po 500 tis. km ...hmmm, kam ten svet speje. Kde seriozne znacky skoncili pred15 rokmi, skoda objavila svet a sposobila svetovu revoluciu


Uz trepem, koncim, nekamenovat

_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1708
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
po kolikate uz?jaffar píše:Ten môj motor od <> má už cez 240 000

-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
jaffar píše:Hmm, tak to je divné. Ten môj motor od <> má už cez 240 000 a na odpis sa nechystá. To znamená, že mám nemoderný motor?


_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
Predpokladám, že prvýkrát, ale pravdupovediac mi je to u prdele, nech má kľudne aj milión. Beži ako hodinky, nebyť žabožrútskej prevodovky, ktorú musím vymeniť (na druhú stranu, náhradná stála 1000Kč...), tak je všetko v uplnom poriadkukoch píše:po kolikate uz?jaffar píše:Ten môj motor od <> má už cez 240 000

_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
Ale aj tak máš krásny vesmírny koráb. Škoda, že teraz riešim sám seba, lebo by som Ti s tým rád pomoholjaffar píše:Ten môj motor od <> má už cez 240 000
Predpokladám, že prvýkrát, ale pravdupovediac mi je to u prdele, nech má kľudne aj milión. Beži ako hodinky, nebyť žabožrútskej prevodovky, ktorú musím vymeniť (na druhú stranu, náhradná stála 1000Kč...), tak je všetko v uplnom poriadku![]()
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
Moderni motory vydrzi i 250.000 :D
No hlavne sa poriadne nalešti a vypucuj pred zrazom, snáď niekto bude mať čas na pomoc. Alebo aspoň rampu, videl som ako to ide von, tak snáď budem vedieť zopakovať postup obrátenePeťo píše:Ale aj tak máš krásny vesmírny koráb. Škoda, že teraz riešim sám seba, lebo by som Ti s tým rád pomohol

_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: yebat