Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

Ahoj, chtel bych se zeptat jestli u auta 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km problematicky z hldiska najetyvh kilometru. Hrozi nejaka draha zasadni vymena jako: hlava, vacka krouzky, spojka? Diky, J.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

GDPR_user

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od GDPR_user »

ziza2 píše:Ahoj, chtel bych se zeptat jestli u auta 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km problematicky z hldiska najetyvh kilometru. Hrozi nejaka draha zasadni vymena jako: hlava, vacka krouzky, spojka? Diky, J.
Vím o motoru,který je death a má 150000km a vím o motoru,který má 1.750.000km a stále jezdí
Prakticky záleží na danném kuse,jak se s ním nakládalo.Obecně lze říci,že pokud se k němu člověk chová slušně,tak je motor nesmrtelný.Pokud bys měl zájem nahoď více informací o tom autě,nebo mi zavolej na 775148152

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1723
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od Lukaso »

a druhá věc že 18 let staré dieslové auta mají všechny najeto 300 a víc, akorát některý to nemaj na tacháči :wink:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

GDPR_user

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od GDPR_user »

Lukaso píše:a druhá věc že 18 let staré dieslové auta mají všechny najeto 300 a víc, akorát některý to nemaj na tacháči :wink:
Ne všechny.

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5722
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od neuman zdenek »

já taky néééééééé 8)
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

deanoli
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 260
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Kostelec

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od deanoli »

jen pro info: v r.95 jsem koupil 740 s D24 - rok výroby 90. Měla najeto 220 000 km a hodně jsem ohrnoval nos :D
Najel jsem za 3 roky 80 000 bez jakýchkoliv problémů, čistě jen běžná údržba.
V mém případě tak mělo auto po 8 letech najeto přes 300000.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

p.truck
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Křenovice

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od p.truck »

Hele je to otom, jak se stim autem jezdi [rozumne]?? Martin ma pravdu vtom,ze jsou diesely, co kleknou po par letech, ale znam nezmary, co naklapou milion. nejvic dulezity je ten "meziclanek" mezi volantem a pedaly, ataky pravidelny service. :oops:
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od selap »

Je to kus od kusu,tenhle motor dokáže být při slušném zacházení téměř nesmrtelný,ovšem trotl řidič ho dokáže odrovnat během chvilky.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

Auto vypada zvenku takhle
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21188398
(kliknout na obr.)
Auto je v dennim provozu, no nejak zaspal STK a ted by se to melo dohnat.

Kluk rika, ze pro STK je potreba na tom necjake drobnosti udelat:
(preklad je googlem)

Brzdové destičky zadní L / R, montážní držák na brzdu ?
baterie, žárovky

a neco se rizenim - Únik oleje v bedynce hřebenového rizeni - melo by byt jen vickem ??
manžeta řídících tyčí
... to mysli nejaky hydraulicky posilovac rizeni? Da se to u nas sehnat cele?

Trochu se rozpakuju, protoze je to cca 18h cesty a pkud by apk s tim byly problemy, tak tady v norsku jsou vsechny opravy 3x drazssi jak u nas. Navic oni to spravuji stylem, ze rovnou objednaji celej nvej kus.
Tomu bych se rad vyhnul a vzal to auto kdyztak na vetsi prohlidku do CR.
Vite kde by se dala udelat nejaka GO prohlidka, popr preventivne neco vymenit?
Jasne, poridit si "veterana" a nebyt automechanikem je trochu nerozum.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

jo, jeste poznaka vic obecna
tady v norsku de fakto nejsou autobazary a 90% ojetin si prodavaji lidi mezi sebou
rikaji si, naco zivit nekoho dalsiho
kilometry se tady nestaci takze co se 940 tyce davam link pro informaci
http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMODEL=1476&sort=5

prave si rikam, ze uz neni moc rozdil mezi cca 250.000km na benzinu, kterych je tady nejvic a 300.000 na D24
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od selap »

Myslím,že se dá něco podobného koupit i u nás,stačí jen počkat.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

p.truck
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Křenovice

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od p.truck »

Hele nevim, jak ses na tom, vzhledem k situaci, ale doporucil bych Ti, abys koupil auto u sousedu, mam omrknute ceny z minulosti ze SWE a vim,ze v NOR je vseobecne draho! tyka se to vseho,ale musis pocitat /clo,prevody sek-nok,atd. musis vedet sam coje lepsi.
_________________
Volvo 945, D24TIC, manual 5q,96 white polar locker webasto
sen: hnuujdaj i10 uz dost bylo krabic!!!

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

No, za nabidku dekuju a s timhle smerem bych normalne souhlasil.

Problem je v tom, ze jsem v norsku ted 4 roky sem tam pracoval a ac momentalne na pracaku, verim, ze se situace zmeni a hodlam se tady jeste tak rok spis dva byt.

Nori maji jeden blbej predpis, ze cizinec tu muze mit svoje auto maximalne 2 roky. je to vazano na osobu nikoli na auto. Takze privezt si jiny mi nepomuze.
Mozny to samozrejme je ale napr. za moje V40-2.0-1997-103 kW bych zaplatil dovozni prirazku cca 40.000Nkr coz je cca 120.000kc. Ano davaji 100% "trzni" ceny auta navic. Pocitano dle r.v. kubatury, hmotnosti a vykonu.

Takze ja bych spis potreboval koupit norsky auto tady a po navratu ho asi legalizovat u nas.
Hm :(
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

K dovozu ze Svedska do Norska
tak jsem zadal konkretni data na
http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no
a vyslo mi ze za tohle auto bych pri dovozu dal 23.000Nkr plus DPH

Jinak uz se asi rok divam na dovoz ze Svedska a sice bych byval mou ceskou V40 vymenil za V40-T4. :)
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od LukyKolin »

Já jsem zastánce a příznivec nafty....ale být v cizí zemi a ještě k tomu s chladnějším podnebím rozhodně nekoukám po D24T....a to hned z několika důvodů....

- ten motor má i když vše chodí jak má relativně drahý náklady na provoz... třeba udělat rozvody není zrovna levná záležitost - dost práce a dost materiálu oproti volvu v benzínu. a to nemluvě o tom když se pak na něm něco po.ere
- věčina těch motorů co jsem viděl nebo měl byly polozdechliny který maj problémy se starty při mrazu a hulí
- i přesto že je to diesel budeš jezdit cca kolem 8 litrů

nevím kolik km najezdíš ročně, ale já osobně bych sáhnul bych po nějakým obyč 2.3 benzín.....spotřeba se dá taky udržet kolem 10-ti litrů a riziko případných problémů s motorem je nižší.
Navíc náklady na provoz D24 ( už jen třeba interval výměny oleje - diesel má předepsáno 7500 benzín 15000 ) výhodu menší spotřeby nafty vynulují.....

Toť jen můj názor
Naposledy upravil(a) LukyKolin dne 04 bře 2010 20:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4958
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od Ondra. »

Pokud je to TIC tak bych se 300 000 nebál, do TD bez IC bych ale asi nešel. Ovšem je rozdíl D24 u který je umazaná číslice na sedmý pozici a diesel s 300 000 skutečnýma...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od GDPR_user »

LukyKolin píše:Já jsem zastánce a příznivec nafty....ale být v cizí zemi a ještě k tomu s chladnějším podnebím rozhodně nekoukám po D24T....a to hned z několika důvodů....

- ten motor má i když vše chodí jak má relativně drahý náklady na provoz... třeba udělat rozvody není zrovna levná záležitost - dost práce a dost materiálu oproti volvu v benzínu. a to nemluvě o tom když se pak na něm něco po.ere
- věčina těch motorů co jsem viděl nebo měl byly polozdechliny který maj problémy se starty při mrazu a hulí
- i přesto že je to diesel budeš jezdit cca kolem 8 litrů

nevím kolik km najezdíš ročně, ale já osobně bych sáhnul bych po nějakým obyč 2.3 benzín.....spotřeba se dá taky udržet kolem 10-ti litrů a riziko případných problémů s motorem je nižší.
Navíc náklady na provoz D24 ( už jen třeba interval výměny oleje - diesel má předepsáno 7500 benzín 15000 ) výhodu menší spotřeby nafty vynulují.....

Toť jen můj názor
No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od LukyKolin »

martinopel píše: No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.
Za dvatisíce možná Ty ano, Martine

Ale když to budeš chtít udělat pořádně včetně vodní pumpy a kladky tak jsi v tom cca za 4 tis kč (beru hrubé ceny pro člověka - zákazníka z ulice)

navíc počítej s tím že si to spousta lidí samo neudělá....takže k tomu připočti cca 3 -4 hoďky práce

(ale to je můj velice hrubej odhad -neznám přesný ceny dílů - už je to 5 let co jsem měl D24T)

samozřemě ve srovnání s moderními motory je provoz D24 asi za pakatel.....

ale zase dle mé zkušenosti narazit na D24 která není po smrti je skoro zázrak
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

GDPR_user

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od GDPR_user »

LukyKolin píše:
martinopel píše: No jestli ti přijde 2000Kč za rozvody hodně,tak potěš koště.
Na druhou stranu je to proti 300Kč na B230 fakt ranec.
Za dvatisíce možná Ty ano, Martine

Ale když to budeš chtít udělat pořádně včetně vodní pumpy a kladky tak jsi v tom cca za 4 tis kč (beru hrubé ceny pro člověka - zákazníka z ulice)

navíc počítej s tím že si to spousta lidí samo neudělá....takže k tomu připočti cca 3 -4 hoďky práce

(ale to je můj velice hrubej odhad -neznám přesný ceny dílů - už je to 5 let co jsem měl D24T)

samozřemě ve srovnání s moderními motory je provoz D24 asi za pakatel.....

ale zase dle mé zkušenosti narazit na D24 která není po smrti je skoro zázrak
Všechny kladky i s vodní pumpou běžná cena cca 3000Kč

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od LukyKolin »

martinopel píše: Všechny kladky i s vodní pumpou běžná cena cca 3000Kč
Tak to není mnoho..... to jsem teda přestřelil
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od Tom85 »

ziza2 píše:K dovozu ze Svedska do Norska
tak jsem zadal konkretni data na
http://www.toll.no/templates_TAD/RegistrationTax.aspx?id=79&epslanguage=no
a vyslo mi ze za tohle auto bych pri dovozu dal 23.000Nkr plus DPH

Jinak uz se asi rok divam na dovoz ze Svedska a sice bych byval mou ceskou V40 vymenil za V40-T4. :)
Proč to člověče komplikovat? Kup první benzinový Fko, který se ti bude pozdávat. Redbloky choděj (atmosféry kort) - tohle nikdo nikdy neokecá. Naftu si šetři do kamen. Až se divim, že i zoufalci na severu sedlaj LTčkový agregáty. To jim v tom borcům není zima, když jedou těch 10km do hakny? :no:

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

OK, tak ted stejne nevim na cem jsem. Zelenac... :-)
Auto na dojizdeni do prace 10km tu mam. Bezva malou Toyotu Starlet 1,3 na 750kg.
Pro delsi cesty je tenhle bobeh docela nepohodlnej. Absolvoval jsem v nem cestu do Brna a zpet zadnej ohar na dvoudeni jizdu to neni. Proto ho prodavam a chtel bych kombika.
Bud 900 nebo 700.
Vezmu si ho pak asi do CR jako veterana pro radost.

Kdyz uz to kupuju se zamerem na delsi cesty - ctu tady ze pry jsou sedadla fakt pohodlny ? :-) - tak jsem si rikal ze je lepsi diezel kvuli spotrebe. No a taku je to 6ti valec takze cekam kultivovanejsi chod. TDI (TD) tu moc velka hustota neni. tak 2 auta na 50 benzinu.

Ted mi piseste, ze benzin je jistejsi.
Urcite bych oteviral 100x omlety tema.
1) Nemate odkaz na tema kde jste tohle pretrasali? Benzin x TDI?

2) Kdyz uz benzin, tak proc ne s Turbem?

Tady je celkem moda, ze si 700/900 kupuji mladsi kluci a realizujou se na nich.
Turba tu celkem pridavaji ale auto je pak drazssi.

3) Je nejak poznat rozdil v jizde s 7X0 x 940?
Sedmistovky jsou tu o pulku lacinejsi.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1305
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od LUBOŠ »

ziza2 píše:

3) Je nejak poznat rozdil v jizde s 7X0 x 940?
Sedmistovky jsou tu o pulku lacinejsi.
rozdíl v jízdě mezi 700kou a 900kou neni. Motorizace většinou stejná, interiér u combíků až na pár drobností stejný. Sedan 900 má lepší posez na zadních sedácích oproti 700.
Na rozdíl můžeš narazit, pokud koupíš modely označené 760 po r.v. 1988, popřípadě 960. Jedná se o sedany, ty mají konstrukci zadní nápravy víceprvkovou, tzv. multilink, oproti modelům 760 do r.v. 1988 a všem 740 a 940. Mluvím o sedanech. Combi má vždy nápravu tuhou, bez rozdílu modelu do r.v. 1994.
U modelu 960, od r.v. 1994 výrobce začal montovat multilink i do kombíků.
Multilink má výhodu většího komfortu při jízdě, narozdíl od tuhé nápravy. Tuhá náprava je zase skoro bez údržbová.
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od selap »

Pokud nevíš co, tak zkus porovnat 10l benzínu oproti 7l nafty,když už nic jinýho.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

ziza2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 12
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: 945 Salinelli B200FT 1998
Bydliště: Babice nad Svitavou 275

Koupit 1992 Volvo 945 GLE Turbo Diesel s 306.000 km?

Příspěvek od ziza2 »

No, pro tuhle jednoduchou uvahu jsem si vybral toto konkretni auto v dieslu a pak se tu zeptal co kdo na to.
O par radku nahore pise LukyKolin par pripominek ktere jsou z jineho soudku.
Cili zrejme ma vse plus a minus.
Ptam se protoze primou zkusenost jako lidi tady nemam a prece jen auto nejsou ponozky.

Jinak vidim, ze jsi z Brna a mas autoelektriku.
Prehodil bys mi na V40 svetla H4 x H7? Mam je koupeny (Depa myslim) nejakej patek ale zatim nebylo u koho to udelat.
_________________
je: V40 - 2.0 - 1997
bylo: 740 - 2.0 - 1990 G. Bush

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé