Zdravím pány odborníky,
mám jeden neobvyklý dotaz. Vezmu to trochu zeširoka. Mám potenciálního kupce na své VOLVO V70 II. Ovšem je to francouz. Při objednávce nového vozu jsem si nechal aktivovat stále zapnutá světla, jak to dnes v ČR potřeba. Ovšem ve Francii takto potřeba není a frantíkovi se to nelíbí.
Otázka zní, lze nějakým jednoduchým způsobem deaktivovat denní svícení, tzn. že v poloze 0 nebudou světla svítit?
Nebo s tím musím do servisu. (Umí to jakýkoliv servis, nebo musím přímo do VOLVA) Kolik to asi zhruba v ČR stojí?
Tady ve Francii za to chtějí u VOLVA cca 120-130 eur. Což se mi zdá příliš.
Lze to vyřešit nějakou výměnou jednoduché součástky?
Děkuji za odpovědi.
Našel jsem tuto diskuzi: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=18058&p=209859&hilit=denn%C3%AD+sv%C3%ADcen%C3%AD#p209859
Myslíte, že to lze použít?
Deaktivace denního svícení-dotaz
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: V70 2.4 D
- Bydliště: Příbramsko
Deaktivace denního svícení-dotaz
Naposledy upravil(a) l_uki dne 04 bře 2010 22:11, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: VOLVO V60 2 D
bylo: VOLVO V70 2.4 D Barents Blue, 93 kW, 126k
bylo: VOLVO V70 2.4 D III Barents Blue, 120 kW, 163k
je: VOLVO V60 2 D
bylo: VOLVO V70 2.4 D Barents Blue, 93 kW, 126k
bylo: VOLVO V70 2.4 D III Barents Blue, 120 kW, 163k
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Deaktivace denního svícení-dotaz
Na V70 I. gen. Je vpravo dole vedle vypínače světel malý šroubek. Dá se otočit šrubováčkem.
Když otočíš šroubek rýhou vertikálně, máš denní svícení i v poloze 0, když otočíš šroubkem o 45°doleva tak denní svícení je v poloze 0 vypnuté.
Akorát nevím, jestli se to dá aplikovat i na nové V70-tky.
Když otočíš šroubek rýhou vertikálně, máš denní svícení i v poloze 0, když otočíš šroubkem o 45°doleva tak denní svícení je v poloze 0 vypnuté.
Akorát nevím, jestli se to dá aplikovat i na nové V70-tky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: V70 2.4 D
- Bydliště: Příbramsko
Deaktivace denního svícení-dotaz
Díky,
podívám se podrobně, třeba jej najdu i u II generace.
podívám se podrobně, třeba jej najdu i u II generace.
_________________
je: VOLVO V60 2 D
bylo: VOLVO V70 2.4 D Barents Blue, 93 kW, 126k
bylo: VOLVO V70 2.4 D III Barents Blue, 120 kW, 163k
je: VOLVO V60 2 D
bylo: VOLVO V70 2.4 D Barents Blue, 93 kW, 126k
bylo: VOLVO V70 2.4 D III Barents Blue, 120 kW, 163k
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Deaktivace denního svícení-dotaz
ano jde ale přes diagnostiku modely po faceliftu to maj tuším přes SW, nikoli jako na starym modelu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé