

Jenze, kdyz se ja nad tim tak prakticky zamyslim, to bych asik pak tu sympatickou mladou blond pumparku potkaval 3x míň...


To už jsem jednou dělal.st_Andy píše:Kdyby neco, nejakou tu pixlu Saffron Pearl Metallic bych jeste ve sklepe mel!![]()
Kluci, a nenapadlo jeste nekoho prodelat eRko na TDi??? Bych do toho i sel..
Jenze, kdyz se ja nad tim tak prakticky zamyslim, to bych asik pak tu sympatickou mladou blond pumparku potkaval 3x míň...![]()
Njn, apropo co by to obnášelo? Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.láďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
Trochu drahá sranda, i když se to dá zvládnout i v domácích podmínkách....Vypusť olej z motoru a jeď to projetst_Andy píše:Kdyby neco, nejakou tu pixlu Saffron Pearl Metallic bych jeste ve sklepe mel!![]()
Kluci, a nenapadlo jeste nekoho prodelat eRko na TDi???
To má docela dost benzínových aut kvůli vyšší teplotě výfukových plynů než u nafty, kde je to vodní chlazení spíš výjimkou. Podle mě to tvoje bude taky vodou chlazený.raolsa píše:Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.
Někdy se na to kouknu, ale nezdá se mi, že bych ho měl chlazený. Ale nevím.dali píše: To má docela dost benzínových aut kvůli vyšší teplotě výfukových plynů než u nafty, kde je to vodní chlazení spíš výjimkou. Podle mě to tvoje bude taky vodou chlazený.
Prave, ze to nejni zajimavy a jeste to i vychazi celkem gratisláďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
Je vodou chlazený, důkaz třeba tady:raolsa píše:Tak jsem koukal do Vadisu podle vinka a ukazuje mi to haldu různejch hadiček okolo turba, ale jestli je to chlazení to fakt nevím.Mohl by mi nějaký eRkař s chlazením poslat do SZ vin abych to porovnal? Díky
Tak výkokonově bys měl začít Chipem, dát silnější vstřiky, silnější turbo atd....vše se dá.Pak by jsi se měl břiblížit k 180Kw úplně v pohodě.raolsa píše:Njn, apropo co by to obnášelo? Teď mám výkon 147 kw a mám pocit, že R začínají někde okolo 180 kw. Myslím, že jsem někde četl, že to má vodou chlazené turbo, ale co dál to nevím.láďa píše:účelem je z ošklivého káčátka udělat hezkou labuď a né naopak....a co udělat z eRka T5??? Výkonově jsou natom skoro stejně....
pak jako láďa ujedeš 20tkm, přestane to táhnout, v servisu ti řeknou GO motoru+převodovky tak si půjdeš koupit novou káru a zase od znovaláďa píše:raolsa píše:Tak výkokonově bys měl začít Chipem, dát silnější vstřiky, silnější turbo atd....vše se dá.Pak by jsi se měl břiblížit k 180Kw úplně v pohodě.
To jo, ale třeba mě se líbí jak eRko vypadá, ale už se mi nelíbí, že to nejede....a o to jde.kapíšto??mates píše:Mě to přijde celý trochu postavený na hlavu. Když chci letadlo, tak si přece nebudu kupovat traktor, který pak horko-těžko budu předělávat aby se vznesl... Když chci eRko, tak si koupím eRko. A nemyslím, že by to byla otázka peněz (rozhodně nepatřím k těm, kteří by nevěděli co z penězi, spíš koncem měsíce vždycky netrpělivě vyhlížím výplatu..). Koupil sis myslím dobrou káru a když to budeš horko-těžko překopávat na "bastlpseudoeRko", tak do toho narveš mraky peněz, eRko to stejně nebude a pak se ti to vyse-e a prachy jako by jsi hodil do kanálu. Počty- nevím, za kolik jsi auto koupil, ale odhaduji tak za 150, když do toho 100 narveš, tak máš vysněné "pseudocosi". Když se mrkneš za kolik prodává Ing. Magor opravdové eRko (které je ještě o krapet mladší než tvoje autí), tak teda nevím, co se vyplatí víc.. Nechci aby to vyznělo, že jsem pracháč, který když něco chce, tak si to koupí. Chci ukázat pravý opak- že bastlení není vždycky nejlevnější varianta (která ve finále ani nemusí vést k očekávanému výsledku). Tož tak, Mates.
Dobrej odhad.mates píše:Mě to přijde celý trochu postavený na hlavu. Když chci letadlo, tak si přece nebudu kupovat traktor, který pak horko-těžko budu předělávat aby se vznesl... Když chci eRko, tak si koupím eRko. A nemyslím, že by to byla otázka peněz (rozhodně nepatřím k těm, kteří by nevěděli co z penězi, spíš koncem měsíce vždycky netrpělivě vyhlížím výplatu..). Koupil sis myslím dobrou káru a když to budeš horko-těžko překopávat na "bastlpseudoeRko", tak do toho narveš mraky peněz, eRko to stejně nebude a pak se ti to vyse-e a prachy jako by jsi hodil do kanálu. Počty- nevím, za kolik jsi auto koupil, ale odhaduji tak za 150, když do toho 100 narveš, tak máš vysněné "pseudocosi". Když se mrkneš za kolik prodává Ing. Magor opravdové eRko (které je ještě o krapet mladší než tvoje autí), tak teda nevím, co se vyplatí víc.. Nechci aby to vyznělo, že jsem pracháč, který když něco chce, tak si to koupí. Chci ukázat pravý opak- že bastlení není vždycky nejlevnější varianta (která ve finále ani nemusí vést k očekávanému výsledku). Tož tak, Mates.
tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...raolsa píše: Akorát ta spotřeba, ale když oni se ostatní tak plouží.
stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRkaLukaso píše:tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...raolsa píše: Akorát ta spotřeba, ale když oni se ostatní tak plouží.
Šááák ono mě to netrápí. Akorát ta nádrž by mohla být větší.Lukaso píše:Tak to by mě s plynem fakt hodně trápilo...
Asi budeš muset být první. Ale neboj se toho.st_Andy píše: stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRka
Vydrž Prťka vydržst_Andy píše: stale cekam jestli si da LPG uz nekdo konecne i do eRka
A když už ho uděláš aby jelo, tak mu praskne vložkaláďa píše:To jo, ale třeba mě se líbí jak eRko vypadá, ale už se mi nelíbí, že to nejede....a o to jde.kapíšto??
To pak může bejt v nejlepším případě druhej. Naftovou RRepliku už mám hodně dávno (skoro 6 let) já.Lukaso píše:No vidíte, tak teď už stačí aby si láďa koupil D5 a bude Rko v benzínu, plynu i dieslu
myslím, že i obyčejné FOUR-C je super věc, nicméně s touto větou z vlastní zkušenosti bohužel souhlasím v plném rozsahudali píše: a pokud původní majitel měl rozum a nepřiplatil si za four-C, ani se na něm nemá co posrat.
Uživatelé procházející toto fórum: Mirabilia