nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
kolik asi bude papat v reálnym provozu?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
řekl bych, že nebude problém se na to dostat. S80 váží s 2.0l motorem cca 1520kg, což je jen o 70kg víc než C70 I.gen v T5. A s tou jsem schopen jezdit za 8litrů byť má kombinovanou 9.9
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Hmm, 4vál 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
už to visí tři neděle na webu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Koukám, že pětiválce budou zachvíli na vymření
Přitom co se týče motorů s jednociferným počtem válců, neznám uspořádání motoru s víc sexy zvukem.
Plechový svody/turbine housing
To bude rachot, až to praskne. Kdyby radši udělali variabilní geometrii turbíny.
Co ten blok? Je to aspoň Volvo, nebo zase Ford?

Plechový svody/turbine housing

Co ten blok? Je to aspoň Volvo, nebo zase Ford?
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
myslím, že fjord. Ale až "nás" budou mít Číňani, tak to bude stejně jedno - ford jim to nelicencuje.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
co nadelame...EURO5 na krku, tlak na nizsi objemy, atd.. 
pokud bude motor spolehlivy, je mi jedno kdo ho vyprojektoval. (viz. muj perfektne slouzici PSA)

pokud bude motor spolehlivy, je mi jedno kdo ho vyprojektoval. (viz. muj perfektne slouzici PSA)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Kolik bude životnost turbodmychadla a kolik cena nového??? 

Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 31 led 2010 12:17, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
od tebe takova otazka
vsichni prece vime jak to s zivostnosti je a cena bude dost podobna/stejna jako u dmychadla napr. pro Keina na 850 (koupil jsem ho pro nej na ebayi s postou za 12600,- + mozne clo a dph, cena v cr byla od 17000,- bez dph dle Keina)

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5141
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
OT - kombinace názvu benzinový turbomotor a označení GTDi mi příjde poměrně krkolomná...



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Zkratka je to krkolomná, dokonce jsem někde četl (myslím, že TN.czLachtan píše:OT - kombinace názvu benzinový turbomotor a označení GTDi mi příjde poměrně krkolomná...![]()



_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Vzhledem k tomu,jak je to s tepelnou setrvačností u litiny ,hliníkového odlitku a plechu si myslím,že životnost bude ještě nižší..::Philip::.. píše:od tebe takova otazkavsichni prece vime jak to s zivostnosti je a cena bude dost podobna/stejna jako u dmychadla napr. pro Keina na 850 (koupil jsem ho pro nej na ebayi s postou za 12600,- + mozne clo a dph, cena v cr byla od 17000,- bez dph dle Keina)
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Mno podle tohoto v tom clanku na tom asi nejakou praci, takze by o tom asi ciste ford nemohl rozhodovat:eLzyx píše:myslím, že fjord. Ale až "nás" budou mít Číňani, tak to bude stejně jedno - ford jim to nelicencuje.
Jo mimochodem, tadle integrovana jednotka turba se svody asi nebude zrovna nejlevnejsiNová integrovaná jednotka turbodmychadla vyrobená výhradně z ocelového plechu představuje nové řešení, kteŕe si Volvo nechalo patentovat.

Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Přesně to jsem taky slyšel o tom TSI, že když tomu šlapeš, tak se se spotřebou dostaneš ještě do jiných levelů, než s klasickým nepřímým vstřikem. Prostě když pojedeš klobouka, tak tý udávaný spotřeby dosáhneš, nicméně myslím, že se za přispění pana klobouka dostaneš na podobnou hodnotu i s tím nepřímým vstřikem....flaksy píše:Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
-
Offline
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
život je krutej...můj sen V8 se rozplývá...když je někdo mladej tak na to nemá...s přibývajícím věkem se šance zvyšuje...nicméně v mém případě až budu v produktivním věku tak nejsilnější S80 bude 3 vál 1,4 quadraturbo-bikompresor....nejspíš



_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
myslíš ♀ Geelvo S80 1,4 quadraturbo-bikompresor?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
..s rekuperací bioplynu uvolňovaného posádkouLukaso píše:nicméně v mém případě až budu v produktivním věku tak nejsilnější S80 bude 3 vál 1,4 quadraturbo-bikompresor....nejspíš![]()

-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
jezdil jsem s 1.8 TFSI v Octavii Combi a spotreba byla 6,8l na trase PHA-KV a zpet. Styl klobouk to fakt nebyl.dali píše:Přesně to jsem taky slyšel o tom TSI, že když tomu šlapeš, tak se se spotřebou dostaneš ještě do jiných levelů, než s klasickým nepřímým vstřikem. Prostě když pojedeš klobouka, tak tý udávaný spotřeby dosáhneš, nicméně myslím, že se za přispění pana klobouka dostaneš na podobnou hodnotu i s tím nepřímým vstřikem....flaksy píše:Vykon motoru vypada velmi zajimave. Spotreby bych se nebal, podle me nebude problem ji dodrzet. Ale jasne, ze kdyz to bude clovek hodne honit, tak neni problem mit skoro dvojnasobek. Stejne to totiz dopada u TSI motoru u VW a vzhledem ke stejne koncepci se da uvazovat o stejnem chovani.
Nad motorem take nejasam, 5-ti valec je klasika, ale jen proto bych 2.0 GTDI nezatracoval.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
nový benzinový turbomotor Volvo 2,0 GTDi
Me naopak v nynejsi nabidce preplnovany ctyrvalec chybi, tudiz vyse zminovany GTDi mi prijde jako zajimava volba. Bude maly, lehky a nebude to snecek.
U me
Spotreba bude opet zaviset na vaze nohy ridice, z te bych strach nemel.
Zivotnost turbiny, budu klukum ve Volvu verit, ze uz je nejaky patek delaji a nejsou snad uplny cinani
a tak neco vydrzi.
U me

Spotreba bude opet zaviset na vaze nohy ridice, z te bych strach nemel.
Zivotnost turbiny, budu klukum ve Volvu verit, ze uz je nejaky patek delaji a nejsou snad uplny cinani

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé