Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zakládám tento topic, který se od teď stane jedinou univerzální nekonečnou dotazovnou na rady při koupi uvedených modelů. Můžete se ptát na cokoliv, přes motor, převodovky, spolehlivost, můžete vkládat linky s dotazy na prodávané vozy na internetu, atd.
Každý další topic s podobnou tématikou budu nekompromisně přesouvat, mazat, zamykat, atd.
Předtím, než se něco zeptáte, zkuste prohledat starší témata, zdali-se o vašem dotazu už nediskutovalo.
Vzhledem k tomu, že zde očekávám spoustu tazatelů a dotazů, pokuste se odpovídat k věci, budu přísně kontrolovat a mazat OT, na vykecání máme lampárnu.
doktor
Každý další topic s podobnou tématikou budu nekompromisně přesouvat, mazat, zamykat, atd.
Předtím, než se něco zeptáte, zkuste prohledat starší témata, zdali-se o vašem dotazu už nediskutovalo.
Vzhledem k tomu, že zde očekávám spoustu tazatelů a dotazů, pokuste se odpovídat k věci, budu přísně kontrolovat a mazat OT, na vykecání máme lampárnu.
doktor
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Říčany
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj všem, uvažuji o koupi nové S80 (výměnou za mou S60). Rád bych se tedy zeptal na co si dát pozor. Na auto jsem se byl dnes podívat a vypadá v rámci možností velmi slušně - S80 3.2 Summum, 8/2006, FWD, automat, dovoz Švédsko, najeto 59 200 km. Zatím jsem s tím nejel, jen jsem to nastartoval a všechno prolezl. Protože nemám s automatem žádné zkušenosti (ale chci ho), zeptám se možná hloupě, na D polohu motor zařazení vůbec nezaregistruje, když zařadím R, tak motor jakoby trošku zabral (přidal) - nevím jak to jinak popsat, ale je to podobné jako když zapnu třeba klimatizaci... Vím, že vše se ukáže až po projetí. Jediná věc, která nefunguje, je cd měnič - nejdou vyndavat zaseklá CD, když zmáčknu eject, tak to vrčí, ale médium nevyleze - setkal se s tím už někdo na novém modelu? Jinak je výbava hodně slušná - BLIS, DynAudio, střešní okno, dětská sedačka, odvětrávané sedačky, ovládání audia i u spolujezdců, navigace i s DVD, bezklíčový vstup do auta, xenony, indikátory parkování vpředu i vzadu, 18'' elektrony, tmavá okna, tažné zařízení aj. Cena je cca 470.000,- z UniCredit leasingu. Jinak je k tomu kompletní dokumentace a servisní knížka. Uvítám jakékoliv podněty a připomínky.
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Říčany
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky za reakci, každý den najezdím minimálně 90 km z toho 1/2 po dálnici. Nějaký problém se někdy vyskytl (motor, převodovka, řízení)?stereox píše:Čaf,
na takejto 80 som obehol pol EU, neni to zlé podla toho čo jazdíš, ak od štartu po koniec spravíš min 60 km denne dajme tomu.Okrem toho že po zapnutí motoru posunieš do D, iba pribrzďuješ. Akcelerácia je otázna, oproti mojmu som nikdy nevedel presne odhadnúť či môžem, alebo nie..keď som bol na križovatke, ktorá križuje rýchlejšiu cestu. Naopak po dialnici je ti komfort s full servisom - dosť sily a aj spotreba padla. Na mesto je to pre "volváka" muka..
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Říčany
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Díky, s vyššími náklady počítám a máš pravdu, ta konzole není nejšťastnější. Jen bych nerad byl moc často v servisu (u Marry ).stereox píše:To nie, len ak si nemal automat, tak si chvilu budeš zvykať, ale je veeelmi chytlavy(len ta spotreba potom..)Mne osobne trochu vadil stredny stĺpik - je posunuty viac k tebe a ja s mojimi dlhými nohami mám problém - hranu stĺpika mám presne na boku kolena a po 1000 km to pekelne páli až bolí..na 60 je miesta a miesta..To čo neviem sú pravidelné prehliadky - asi prevodovka bude chcieť olej častejšie ako normálne a bude asi stáť viac. Posledná závada asi po 180tis padla ručná brzda a začal sa hriať disk, ale v servise by to mali zmaknuť lavou zadnou - že vraj sa to pri týchto stáva..
Ještě mě napadlo, pokud bych S80 koupil, potřeboval bych opravit odřené hrany elektronů, nemáte někdo referenci na nějakou šikovnou a spolehlivou firmu (Praha a okolí)?
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Na co si dát pozor při koupi V70 2,5 TDi...?
např. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=3161landstof píše:Ahoj,
rád bych se zeptal na co si dát pozor při koupi V70 II, 2,5 TDi?
Jsem uplný laik co se týče aut a známého technika nemám.
Jedu se podívat na pár vyhlídnutejch, ale je mi jasný, že vybírat pocitem je to nejhorší.
Díky.
plus je tu toho o tom opravdu mnoho stačí trochu pohledat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
čaute lidi.
neviděli jste někdo tohle auto na živo, nebo nemáte s ním někdo nějakou jinou zkušenost? co si o tom myslíte a hlavně co si myslíte o těch dveřích?
http://www.autobazar.cz/inzerat/376941/volvo-s80-2-8/
díky
neviděli jste někdo tohle auto na živo, nebo nemáte s ním někdo nějakou jinou zkušenost? co si o tom myslíte a hlavně co si myslíte o těch dveřích?
http://www.autobazar.cz/inzerat/376941/volvo-s80-2-8/
díky
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dveře buď zkusit nechat vytáhnout zpět, nebo vyměnit za kus ve stejný barvě. Samože jdou i vykitovat a nastříkat, ale původní lak je původní lak a při troše štěstí to může vyjít i levnějc, jak koupě dílu, tak to vytažení zpět.
Zkus si o motorizaci T6 něco tady na fóru přečíst, určitě se najdou i motory s nižšíma nákladama na provoz a servis.
Jo a o roku výroby 2005 si tenhle kousek může nechat zdát. Tipoval bych tak 98/99 za tuhle cenu. Jestli ti jde o ten rok výroby tak jakýkoli Volvo rok výroby 2005 za 85 tisíc bych nechtěl vidět v jakým by bylo stavu.
Zkus si o motorizaci T6 něco tady na fóru přečíst, určitě se najdou i motory s nižšíma nákladama na provoz a servis.
Jo a o roku výroby 2005 si tenhle kousek může nechat zdát. Tipoval bych tak 98/99 za tuhle cenu. Jestli ti jde o ten rok výroby tak jakýkoli Volvo rok výroby 2005 za 85 tisíc bych nechtěl vidět v jakým by bylo stavu.
Naposledy upravil(a) dali dne 28 led 2010 00:23, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
není to moc levný na rok 2005? já vím, dveře, turbo benzin atd. měl jsem tu čest v obdobnym autě ject a je to bomba těch 200kW. ale opartně, dvě turba vs. geartronic může být smrtící kombinace. geartronic údajně dělal problemy do roku 2001.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Viz můj edit.. Maximálně to může bejt 2002 se starým logem na volantu... a jak píšu, za tu cenu bych to viděl na 98/99.
-
Offline
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
stare zadni svetla pred FL, tudiz stary 4 stupnovy GT - nebrat.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
díky za poznámky, už mě pomalu začínaly unášet myšlenky do prahy s pár kačkama v kapse
_________________
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
Volvo S80, 2.4i 125kw, automat, 2001, tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: xc 70, striBrnozeleny, D5, automat , 06
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
cus, mozna hloupa pripominka, ale pokud to auto je ze Svedska, tak jne pro jistotu cekni, jetsli najety km nejsou nahodou svedsky mile..tam je pomer tusim 1 ku 4. hodne stesti
_________________
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
xc 70, stribrnozeleny, D5, automat , 06
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
1 švédská míle = 10 km
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Říčany
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Akorát jsem to chtěl odeslat, ano je to tak. V mílích se prý udávají nájezdy jen v inzerátech, ale auta mají na budících km. Prostě to vydělí 10-ti.dali píše:1 švédská míle = 10 km
_________________
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
S80/3.2/Summum/238k/MY2007
bylo: S60/2.4i/Summum/170k/MY2001
bylo: S40/99
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Svitavy
- Vůz: Volvo V70, 2,5TDI rv.98
- Bydliště: Svitavy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
AHoj... dnes jsem se byl podivat na volvo V70 https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/7843172 . KLuka co to vozí s Itálie znám. Zítra to Volvo budu mít celý den na zkoušku... vypadá nádherně... co vy na něj? Jen upřesním že servisku má vyplněnou do roku 2008 do 190tis a na motoru štítek s výměnou rozvodů při 187 tis.... ted má na tachometru 238tis.... hmm?
_________________
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ale jo, je pěkné. Akorát svítí kontrolka motoru, chybí rádio.Hany12 píše:AHoj... dnes jsem se byl podivat na volvo V70 https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/7843172 . KLuka co to vozí s Itálie znám. Zítra to Volvo budu mít celý den na zkoušku... vypadá nádherně... co vy na něj? Jen upřesním že servisku má vyplněnou do roku 2008 do 190tis a na motoru štítek s výměnou rozvodů při 187 tis.... ted má na tachometru 238tis.... hmm?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Svitavy
- Vůz: Volvo V70, 2,5TDI rv.98
- Bydliště: Svitavy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ano kontrolka motoru... dnes jsem snim jel a vsiml jsem si toho hned.... ten co to dovezl me rikal ze v Italii to bylo OK... a ze to dovazi na kamionu... a jak bylo ve stredu tech -25stupnu tak kdyz prijel k baraku a chtel nastartovat aby s kamionu sjel tak mu to nechtelo chytit a rozsvitila se mu ta kontrolka.... mysli si ze zamrzla nafta... zitra si to vezmu na diagnostiku tak uvidim co me to napise.... no a rádio.... njn. neni ale tak to byse doplnilo...
_________________
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jestli mě někdo řekne, že něco do teď bylo v pořádku a zrovna ! dneska se rozsvítila kontrolka, tak mu to nežeru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Svitavy
- Vůz: Volvo V70, 2,5TDI rv.98
- Bydliště: Svitavy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
no ja kdybych ho neznal tak bych to taky nesezral.... ale vysel me vstric.... celej den jsem si auto mohl vzit a komplet si ho projit.... a to vcetne diagnostiky... Diagnostika me napsala toto "nízký tlak paliva / čerpadlo" což by skutečně odpovídalo tomu zamrznutí nafty co mě tvrdil on.... po vymazání chyby jsem stim celý den jezdil a bez problému.. kontrolka se již nerožnula....
_________________
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
diagnostika Volvo(Vida) Svitavy + okolí
Volvo XC90 D5 136kw r.v.2008
Volvo V70II D5 120kw r.v.2005
Volvo S60 2,0T 132kw r.v.2001
Volvo V70 2,5 TDI 103kw r.v.98
Volvo V40 2,0 103kw r.v.98 PRODANO
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak to bych rovnou doporučil V70, i když ani ty S modely nejsou úplně malé ( kromě nejnovější S40, tam je nakladaci otvor fakt malý)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1658
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to hajas: pokud zvažuješ V70 II, tak bych se do jara možná někde kolem vyskytnout mohl. ale pokud jde o rozměry, klidně si založ nový topic s dotazem na míry požadovaných vozidel a myslím, že je tady dostatek dobrých duší, které vstupy změří
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nie som si isty, ako je to u novsich T5, ale u T5 z 850/S/V/C 70 bol zmenseny priemer vloziek valcov koli vacsiemu objemu vody v motore (okolo vloziek), mozno aj koli tomu co spominas - tepelna roztaznost. Motor 2,5 T sa od 2,5 20V 125kW v podstate lisi iba olejom chladenymi piestami a turbom - objem vody je maly, vlozky su blizko seba a teda podla mna nema taku rezervu pre navysovanie vykonu. Co sa tyka kluky, ojnic ... to neviem ci je to seriova 2,5 20V alebo su silnejsie, skor odpovie marra.
Co sa tyka rozdielu v jazde 2,5T oproti T5, softturbo (2,5T) je prijemne pruzne od nizkych otacok, na ktorych bezne jazdis povedzme na cestach 1. triedy mimo mesto (90 az 110 km/h), T5 bude v nizsich otackach asi flegmatickejsia, az kym sa nechytia sadze (cca okolo 2500 - 2700 ot/min) a potom pride peklo. Je to prioritach - ci chces auto s charakterom dizlu v nizkych otackach a vykonom slusneho benzinu v strednych a vysokych ot. (2,5T) alebo ti viac vyhovuje dvojstavovy charakter motora: ide slusne (do otacok cca 2700) a potom rakeeeeta.
Co sa servisu tyka, myslim ze v tom rozdiel nebude, spotreba pri slusnom jazdeni bude dost podobna.
Co sa tyka rozdielu v jazde 2,5T oproti T5, softturbo (2,5T) je prijemne pruzne od nizkych otacok, na ktorych bezne jazdis povedzme na cestach 1. triedy mimo mesto (90 az 110 km/h), T5 bude v nizsich otackach asi flegmatickejsia, az kym sa nechytia sadze (cca okolo 2500 - 2700 ot/min) a potom pride peklo. Je to prioritach - ci chces auto s charakterom dizlu v nizkych otackach a vykonom slusneho benzinu v strednych a vysokych ot. (2,5T) alebo ti viac vyhovuje dvojstavovy charakter motora: ide slusne (do otacok cca 2700) a potom rakeeeeta.
Co sa servisu tyka, myslim ze v tom rozdiel nebude, spotreba pri slusnom jazdeni bude dost podobna.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
T5 má stejné díly jako všechna ostatní V70. vyjímkou je to R.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
T5 191kW má větší brzdy, což bych si spolu s 6q převodovkou připsal jako plusový body oproti načipovaný 2,5T. Brzdy T5 jsou větší než u všech ostatních motorizací, ale menší než u R. Ta 2,5 T má stejnej objem jako ten R motor, ale 250 koní by mělo bejt co se týče tepelný roztažnosti snad v suchu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jestli půjdeš po AWD tak to je slabé místo
mění se to, co se pokazí...v tomhle nemám přehled
mění se to, co se pokazí...v tomhle nemám přehled
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé