sedačka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
složitý to není...vyměnit to jde...jen pokud je třeba elektricky ovládaná tak asi nepůjde než se nechá sprogramovat ve volvu...s airbagy by takový problém být neměl...( mluvím z druhé ruky, nejsem si 100% jistej )
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
sedačka
Nemám ani el. ovládanou ani vyhřívanou,takže v tom problém není,já jen jestli to jde a není to náročný.Přesto že tam jako nic není,drátů je pod seslí dost.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
sedačka
To je jen příprava důležitý je kolik jich je napojenejch. Pokud nemáš vařič a hejble tak by tam neměli být nic.selap píše:Nemám ani el. ovládanou ani vyhřívanou,takže v tom problém není,já jen jestli to jde a není to náročný.Přesto že tam jako nic není,drátů je pod seslí dost.
Jen si dej bacha na pytel je tam pod bočním plastem pojistka kterou je třeba nasunout na spoušť.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
sedačka
Tady si to dohledej. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=16933 Když to otevřeš přes http://translate.google.com/ tak je to docela srozumitelný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
jestli nemáš výhřev a elektriku, tak tam budou dva konektory - airbag a senzor na pásy...o pojistce nic nevím...jen prostě až tu sesli budeš mít venku tak vůbec nestrkej klíčky do zapalování...drží snad na 4 šroubech takže složitý to fakt není...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
něco takovýho jsem našel ve V40 ale bylo to jen přidělaný na takovým plastíku ( jakoby náhradní ) tak jsem to vyhodil
k čemu to slouží?? to je u V70 II ???

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
sedačka
Ta fotka je z 850 a u 40 je něco podobnýho, je to zajištění úderníku SIPSLukaso píše:něco takovýho jsem našel ve V40 ale bylo to jen přidělaný na takovým plastíku ( jakoby náhradní ) tak jsem to vyhodilk čemu to slouží?? to je u V70 II ???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
díky! já bych snad řekl, že je to uplně stejný
bylo to přichycený na tom plastíku co kreje upevnění pásu...no vím, jsem asi desně natvrdlej, ale pořád mi to nějak nedochází...prostě nemůžu přijít na mechanickou úlohu oné plastové věci...krom toho nechápu že na sedačkách na V40 před facem tohle bylo, na těch sedačkách co jsem tam dával - po faceliftu - tam už to nebylo...a při tom obě měli na sobě nápis SIPS...jsem z toho jelen

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
sedačka
Kreje úderník rozbušky.Lukaso píše: ale pořád mi to nějak nedochází...prostě nemůžu přijít na mechanickou úlohu oné plastové věci...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
sedačka
Všechno výše napsaný je sice hezký a pravda, ale platí to jen pro Volva do modelovýho roku 98 aspoň co se týče těch větších, u S/V40 předpokládám, že se to měnilo až při faceliftu koncem 2000. S80/S/V70 od modelovýho roku 99 už má senzor SIPSbagu ve sloupku a jde to po drátech/CAN busu, kdežto do roku 98 je to čistě mechanický... něco praští do roznětky a ta nafoukne pytel. Takže u těch novějších jenom nesmíte nechat klíček v zapalování aby nezůstala svítit kontrolka. Jinak do sedačky můžete mlátit třeba železnou palicí, nebo jí přejet traktorem a nic to neudělá.
.
Touto konverzí si se připravil o funkční boční airbagy, protože těm CAN busovým cos tam dal nemá co dát povel k odpáleníLukaso píše:krom toho nechápu že na sedačkách na V40 před facem tohle bylo, na těch sedačkách co jsem tam dával - po faceliftu - tam už to nebylo...a při tom obě měli na sobě nápis SIPS...jsem z toho jelen

-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
jééé dali konečně si to vysvětlil
páč já to teda u těch novějších právě vůbec neviděl...
Co se týká mé V40...Buď naprosto v klidu, předchozí sedačky boční airbag neměly takže jsem se neměl o co připravit
Ikdyž teda nechápu na co tam byla ta pojistka....? Krom toho tam samo nebyl ani konektor na bagy takže mi jakákoliv pojistka může být putna 

Co se týká mé V40...Buď naprosto v klidu, předchozí sedačky boční airbag neměly takže jsem se neměl o co připravit


_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
sedačka
Počkej, dyť píšeš, že měly obě nápis SIPSLukaso píše:...předchozí sedačky boční airbag neměly takže jsem se neměl o co připravitIkdyž teda nechápu na co tam byla ta pojistka....? Krom toho tam samo nebyl ani konektor na bagy takže mi jakákoliv pojistka může být putna


U pracovního auta na ježdění po městě bych taky řešil spíš sedačku v který se dá sedět a neušpiníš si od ní kalhoty, než jestli to má pytel....
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
to by vysvětlovalo situacidali píše:U pracovního auta na ježdění po městě bych taky řešil spíš sedačku v který se dá sedět a neušpiníš si od ní kalhoty, než jestli to má pytel....

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
sedačka
Naopak, to neni ironie. Já taky jezdil dlouhou dobu v Recaru, co tam bylo už z německa, a boční bag v životě nevidělo... BTW s 10 a víc let starýma pytlema si myslím že je stejně celkem buřt, jestli jsou zapojený... aspoň výrobce by je rád po 10ti letech měnil....
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
sedačka
teď mi říkal brácha že dal jednomu známýmu přední sedačky z V70 I ( asi nějakej novější ročník ), dával si to do nějakýho starýho renaultu, a že tam viděl nějaký konektory, tak si myslel, že to je vyhřívání...zapojil řekl si, že si zahřeje zadek a vylít mu airbag




_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
sedačka
a když si ten pytel namontuješ pod sedak a otevřeš šíbrdach tak by jsi z toho mohl mit docela dobrej katapult 

_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
sedačka
nedělej si legraci, to bych viděl jako budoucnost na poli automobilové bezpečnosti ( s automatickou deaktivací v tunelu...marra píše:a když si ten pytel namontuješ pod sedak a otevřeš šíbrdach tak by jsi z toho mohl mit docela dobrej katapult

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé