zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#51 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

u me to maji taktez v ty tabulce spatne ale neni to o tolik. Misto 250Hp tam je tusim 260Hp a lepsi kroutacek o neco. Ale tak je to individualni. Pokud to merili u zajetyho auta tak by jsem to i bral, u tech nasich korenu, co maji neco uz za sebou, tak to spis bude urcite mensi vykon.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#52 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

Drak3n píše:to myslis vazne ? ze auto nema teda 120kw , ale viac ? ved to znie absurdne . nema 163hp ale takmer 180hp ? ved za taketo vykonove rozdiely by si bol ochotny aj vyrobca nechat priplatit . skor by som povedal , ze auto bude mat menej ako udavanych 120kw , nie sice o moc , ale taka odychlka smerom nadol .
Tak jim napiš, že to tam mají už minimálně 2 roky špatně :twisted: To si vážně myslíš, že neumí opsat 2 čísla z prospektu? :fool: A od někoho, kdo nezvládne opsat trojciferný číslo by sis nechal přepisovat mapu v tvý řídící jednotce? :oops: Mimochodem, maj to špatně téměř u všech aut :wink: .
Někdy si třeba najdi kolik naměřili třeba 105PS oktávce TDI, většina z nich měla 116-118PS a tuším žádná pod 112.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#53 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

myslim , ze najlepsi sposob ako sa dozvediet pravdu , je ist na zatazovu brzdu a nechat sa odmerat .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#54 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

To každopádně. Zase bych ale nečekal že každý auto bude tak dobrej kus jako ten co se jim zrovna dostal do rukou. A je jasný, že auto třeba s 300tkm takový hodnoty mít nebude.
Jel jsem s D5 120kW euro 3 jednoho známýho, a byl jsem překvapenej. Oproti 136kW s kterou jsem si taky párkrát sjel, prakticky nebyl poznat rozdíl.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#55 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

pravdu povediac , som trochu sklamany z toho , pretoze uz takto je teda auto vykonne a pripadny chip by nestal za tie peniaze , nejakych 10-15 hp ?
ine by bolo dostat napr. z vyrobcom udavaneho krutiaceho momentu 340nm --> 470nm ako z nameranych 426 nm --> len 470 , tie rozdiely su takto podla mna dost slabe na tu sumu . no neviem , uvidim v lete . ale verim ,ze svedsky 5 valec ma pri 0-100 na lepsi cas ako 9.5 s

trosku som to preskumal a najlepsie vychadza http://www.rica-uk.com/
ponukaju vyrazne zvysenie vykonu , az 210hp pri D5 euro 3, pretoze sa v ich SW vypina aj obmedzovac krutiaceho momentu alebo rychlosti .
v kombinacii s filtrom a vyfukom je to podla uzivatelov pecka a auto je ako utrhnute z retazi . dokonca sa porovnavali aj rozne druhy firiem , vratane bsr .
co je nevyhoda ,zatial som nikde nenasiel nieco ako PPC na predaj . takze ostavaju iba okolite staty a fyzicka navsteva.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#56 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Problem je v tom, ze cim vetsi vykon, tim vic pri neuprave motoru riskujes jeho poskozeni. Kor kdyz ti vypnou omezovac kroutaku a otacek , rychlost cert vem, ale rozhodne by jsem si nenechal odstranit omezovace otacek a kroutaku.

Prave ze ta cena neni jenom o zvyseni, ale taky o bezpecnosti. Soft je udelat tak aby originalni komponenty motoru nebyli predimenzovany a tudiz neohrozeny na zivotnosti. Pokud to nekdo udela do maxima co ten motor umi pri standartnich original ich soucastkach, tak se muze stat , ze se ten motor proste zadre, nedomaze, rozseka apod. Praskne palice a mas to v iriti, takze porovnavat kdo z toho dokaze vic udelat, neni u me na prvnim miste, na prvnim miste u me je za jakych podminek a pri jake garanci bezpecnosti, ze se me motor nezadre nebo neznici, pak se teprve ptam kolik z toho co dokazou vymacknout.


Co se me u RICA libi, je ze na jejich grafu nabizi docela rovnomerny kroutak az do nakych 5500rmp, ale stim grafem od BSR ten originalni kroutak a vykon je uplne odlisny, takze nevim :D jakoby merili uplne jiny motorizace. BSR: http://produkty.bsrczech.cz/t1553/chart/ RICA:http://www.rica-uk.com/viewcar.aspx?vehicle=153


Kdyz srovnate originalni vykon a kroutak maji uplne jiny hodnoty.
A co beru jako prednost, tak RICA nabizi pri stage 2 a 3 upgrade jak turba tak intercoleru, coz je urcite potreba potreba.
taky u RICA sem si vsiml, ze ten kroutak jejich pada docela rychleji nez pri originalnim softu, kde je krasne konstantni az do nakych 5000rpm.

jinak pokud sem to dobre pochopil, ta RICA ma taky obdobu PPC od BSR a to je zde: http://www.rica-uk.com/softloader.aspx

Ale musim rici ze RICA se me zamlouva, procetl jsem to, a maji to delane tak aby to bylo v tolerancich pro dany motor a prenosove soucasti. Maji TUV schvaleno a ISO 9001. Takze kdyz vemu v potaz ze upgrade stoji 440Liber prepoctu 13200Kc tak je to o 2000Kc levnejsi. Zase ale musime pocitat, ze je to az v Britanii, tudiz jaka kolik porucha nebo podpora, reklamace je opet trochu komplikovanejsi.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#57 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Ted trochu jeste k JR filtrum. Tady na jejich strankach maji TUV hodnoceni

KOMPLETNI JRfiltres ZISKANE CERTIFIKAT VCETNE TESTU JSOU ZDE: http://www.jrfilters.com/entreprise/index.php?lng=en

Moc tomu nerozumi, ale pokusim se to prelouskat tak aby sem pochopil, co jak je testovano a kolik toho zachyti.

Ale kazdopadne, TUV a ISO znaci, ze rozhodne nepropusti nic co by melo za nasledek zadreni nebo zniceni motoru. Takze si myslim, ze v klidecku to lze za papirak vymenit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#58 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Drak3n »

anglicania su s Rica spokojni . mne by stacil aj sport tune , s vyfukom od bsr a filtrom a auto by slo ako hodinky .
inac uz aj ja teda premyslam nad tym filtrom , ak to ma teda schvalenia tak to bude zrejme v pohode , moj filter ma uz 12 000 km , takze bude uz dost zaneseny a bude na case ho vymenit . ale rozmyslam aj nad BMC , pretoze tuto znacku zas doporucuje heico .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#59 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Tak BMC by melo mit vetsi propustnost , ale stoji o 1000Kc vic nevim zda se to vubec vyplati, ten JR jsem nasel komplet v PDF ofoceny originaly, ze to ma atesty a ze je to schvaleny, nikde od KN nebo MBC jsem tohle nevidel, krom tabulek na netu co si muze vytvorit naprosto kazdy. I kdyz vim, ze jsou to samozrejme kvalitni znacky jak Kn tak BMC rozhodne to nebudou zadny shity, ale proc davat 1000Kc navic jenom za to ze se to menuje KN nebo BMC, nevim , ja sem po telefonu to diskutoval proc to BMC stoji vic a on me rikal, ze je to jakoby vic performance, ze to ma malinko vetsi propustnost vzduchu, ale ze davaji do vetsiny aut stejne JR pac jsou levnejsi a pak minil ty testy TUV a ISO, tak sem vzal ten.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#60 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dali »

K&N že je drahej? Já je teda kupuju okolo 50 euro na eBayi a nějak mě nenapadá, co by na nich mělo bejt drahýho. Klasický BMC stojí taky podobný peníze, a příplatek za performance verzi pokud vím taky neni tolik, jak by to vypadalo z ceny od BSR. Než dávat 2500,- za ten BMC Performance, to už radši připlatit a dát 3200,- za ten opti-flow kit. Co se týče výkonu, měl by být poznat nejvíc.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#61 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

U BSR je rozdil mezi BMC a JR cca 1000Kc tusim. Na ebay me to nenapadlo, ale tak co nemrzi me to mam filtr dobrej za 1400Kc , kazdopadne kit by jsem si rozhodne nemontoval. Tam uz stou filtraci nevim jak je, kazdopadne vysledek bude asi obdobny jako u toho filtru do origo boxu, pac nic krom toho ze tam das konus a jeste ho musis kolem usadit necim tak aby tam neslo teplo se nic nemeni.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 45
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Děčín

#62 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Zuny »

jogin3 -> nechal si již tedy chipovat? (BSR)
_________________
S60R - manuál 2003
V 70 2.5T - manuál 2005
XC60 3.2 - automat
Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5 - bylo

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#63 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Chtel, ale nenechal, v autorizaku me to nedoporucovali. Kdyz jsem jim rekl BSR, tak si hned vybavili par aut, co u nich bylo, ze jim to asi spatne spocitali ci co a motor mel nepravidelny prubeh, rozli se kontrolky na rizeni emisi, vykon byl naopak menis , po zahrati motoru kolisali otacky apod. Takze me to nedoporucovali, ale co me ceka je asi cele vyfukove potrubi, nevim kdy se rozhodnu to udelat, jeste pry to neni uplne akutni, ale pokud by jsem to menil, tak by jsem si nechal udelat asi potrubi cely komplet od svodu od BSR, protoze me uplne rozciluje, ze z toho auta nevychazi klovny zvuk , co maji od vyroby, nemusi to byt extra tunakcy hnusny ramus, ale decentni hlubsi brublani by neuskodilo od auta co ma 250PS.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Bohouš

#64 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Bohouš »

Hele s těmi problémy u BSR mě to přjide přinejmenším divné.
Nechci je nějak hájit, ale mě se také rozsvicela kontrolka po jejich zásahu, takže si mě pozvali, auto napíchli, bezplatně zjistili a odstranili problém (snímač nadmořského tlaku), takže já si na jejich přístup nemohu stěžovat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#65 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Ivo108 »

No já nevím, školy na to nemám, ale kdyby to bylo tak jednoduché (zvýšení výkonu, snížení spotřeby atd. za pár drobných), neudělal by to výrobce už rovnou ? Takhle to vypadá dost partyzánsky a riskantně ...

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#66 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od yoby »

vatak píše:
Ivo108 píše:No já nevím, školy na to nemám, ale kdyby to bylo tak jednoduché (zvýšení výkonu, snížení spotřeby atd. za pár drobných), neudělal by to výrobce už rovnou ? Takhle to vypadá dost partyzánsky a riskantně ...
ale prosímtě, vše je to o cenové válce a kategorizací výrobků do určitých segmentů.
Funguje to tak u automobilů i počítačů...
Spíš bych viděl důvod v tom, že čím více naladí výkon k maximu, tím je je motor háklivější na správné zacházení, palivo atd. vzhledem k životnosti. Proto si nechávají "bezpečnostní" rezervu. A většina uživatelů nějaké správné zacházení neřeší.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#67 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od jogin3 »

Presne tak me to rekli ve Volvu, ten motor muze byt pak vic na hrane,ale samozrejme ze to nebude zadny shit, musej to mit necim podlozeny, z eten motor zusane furt v nejaky norme, kde muze pracovat, ale jak se znam, vytacim to , sportuju stim a mit to jeste vic na hrane diky cipu a pak aby me to odeslo na Go motoru, se me ted nechce riskovat
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 564
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Volvo

#68 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Ivo108 »

Já nevím, já bych do toho asi nešel :) Připadá mi že to jezdí dost svižně :wink: a do toho originál systému bych vůbec neměl chut nechat hrabat. Asi ve Volvu vědí dobře co dělají ... jen můj názor

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 73
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#69 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Petr74 »

Já bych se toho nebál. Jediný důvod, proč do toho nejdu je cena.

S chipováním mám už zkušenost. Mám starší Ford Galaxy 1.9 TDi. Chip mi dělal na míru chlapík, co se v tom fakt vyznal a jsem maximálně spokojený. Rozdíl není v max rychlosti, ale v odezvě na plyn a v pružnosti motoru. Mám tam zvýšení výkonu o cca 20 koní, ale po chipu (úpravě ŘJ) je to jiné auto. Spotřeba se nezměnila, ale jezdím s tím svižněji.

BSR dělá jen pořádně to, co jiní zkoušení systémem pokus/omyl. Vyvíjejí lepší mapy pro ŘJ. Klidně do toho jděte.
_________________
V70 D5, r.v.06, 136kW (D5244T4), zlatá metalíza
Obrázek

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#70 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od selap »

Kdyby čipování nemělo smysl,tak by se nedělalo,já ho mám na naftě(V70ll2.5 Tdi) a brácha na benzínu(V40 2.0T) a zatím jsme spokojení a cena byla 3400 za jedno.
Ovšem je to každého věc.......
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#71 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od Corek »

Bych to bral hned....dneska jsem v kopci nemohl předjet VW trasporter :bad:
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#72 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dan2 »

Corek píše:Bych to bral hned....dneska jsem v kopci nemohl předjet VW trasporter :bad:
jj, taky me prekvapilo jak je xc90ka "lina" ve spojeni s automatem. segra ma 136kw verzi a na predjizdeni teda nic moc. i to moje liny 2.4i je proti tomu raketa. holt je to tezky auto s aerodynamikou letici cihly.

nicmene co jsem slysel o cipnuti aut s automatem, tam byva problem, ze automat vetsinou dlouhodobe neprezije ten narust kroutaku. nevim co tam mas - aw50-55?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#73 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od wickey »

akorat beham na 2007 XC90 D5 s 6st. Geartronicem a neco tak hnusne lineho jsem snad jeste nevidel :D kdyz zatlaci turbo, tak tam ten tah je, ale ji nak je to totalni zdechlina.. zajimalo by me, jak jede ta V8ma.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 753
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Vůz: S60 B5244S Geartronic

#74 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od dan2 »

vzhledem k tomu, ze v8 ma 100km/h za 7.3s, tak to pojede hodne slusne.. ale zzivit bych to teda nechtel. tam plati ze to zere i travu kolem cesty doslova. segra rikala ze neni schopna dat kombinovanou pod 10l s tou 136kw d5kou.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#75 zvýšní výkonu pomocí BSR jednotky

Příspěvek od MarekV »

tak co by ste cheli od 2+ tonoveho auta co ma aerodynamiku krabice od bot
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“