EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od standa »

:shock: :D

Úplně vidím v návodu k výměně žárovky v zadním světle:
1) Sklopte zadní sedadlo
2) ...
:)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Honza »

standa píše::shock: :D

Úplně vidím v návodu k výměně žárovky v zadním světle:
1) Sklopte zadní sedadlo
2) ...
:)
1) Sklopte zadní sedadlo
2) Vyjměte z plného kufru deštníček
3) ....
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Tom85 »

No jo no, jsou to komici - shodou okolností jsem jejich zaměstnancem a ty jejich krámy bych rozhodně nedoporučil. :no:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Roger »

to uz ani k smichu neni...a snad ani na ten nakup :no:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9951
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od hajnej »

náraz na zadek = záda vejpůl
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

vit.soucek

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od vit.soucek »

A to si říkám, že má 480 malej kufr... To i já mám víc prostoru pro věci do kufru než je v IQ pro lidi na zadních sedadlech.

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od eLzyx »

bejt ještě dítě a vozit mě v tomhle rodiče, tak se radši schovám do držáku na PET lahve :D
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od st_Andy »

Honza píše:
standa píše::shock: :D

Úplně vidím v návodu k výměně žárovky v zadním světle:
1) Sklopte zadní sedadlo
2) ...
:)
1) Sklopte zadní sedadlo
2) Vyjměte z plného kufru deštníček
3) ....
:D

jaffar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: Golf III
Bydliště: Bratislava

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od jaffar »

5*? V NCAPe nerobia testy nárazu zozadu, všakže? Kua veď do toho sa oprieť v 30km/h a vzadu sú to smrťáky, alebo minimálne ťažké zranenia :no:
Anyway, ten "kufor" je dobrá úchylnosť, mal som pocit, že nič menšie, než swift s dvojitou podlahou kufru neexistuje - tam dá človek tri igelitky a z Tesca a je kufor plný do polovice, ale toto je fakt hardcore :bad:
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od lucki »

ja neviem co sa vam nepaci. mal som moznost sa v tom povozit a do mesta je to parada. v zadu to ma specialny zahlavny airbag. deformacne zony sice vzadu nie su, ale maju dobre vyrieseny prenos energie na boky vozidla (v podstate je to ochranna klietka na kolesach). Samozrejme ked vas zrusi kamion v 80tke, tak z vas moc neostane, ale je to mestske auto. kludne by som to pouzical na cestu do a z prace.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od doktor »

jeden ze sedících vzadu má vždy na klíně rezervu s heverem....

když se zklopí přední i zadní sedačky, vznikne letiště 160x80 cm.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od lucki »

ja neviem co vam vadi. na motorky tu nikto nenadava. a to maju kufor len obcas a viac ako dvaja sa na nu nevojdu... a viete co? maju len dve kolesa a ziadnu rezervu!
co ine do mesta chcete? autobus?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od doktor »

navrhnu auto, co bude mít délku 1,5 m, vepředu radlici, zboku pancíř, zezadu sololit a taky s ním udělám 5 hvězd na NCAPu
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od lucki »

doktor píše:navrhnu auto, co bude mít délku 1,5 m, vepředu radlici, zboku pancíř, zezadu sololit a taky s ním udělám 5 hvězd na NCAPu
podla rovnakej metodiky 5 hviezdiciek nema ani jedno z tvojich volv. podla mna je toto lepsia alternativa na mesto ako motorka, v zime do toho nesnezi :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od doktor »

lucki píše: podla rovnakej metodiky 5 hviezdiciek nema ani jedno z tvojich volv. podla mna je toto lepsia alternativa na mesto ako motorka, v zime do toho nesnezi :D
akorát, kdybych se s ním ve V70 potkal na státovce čelně v devadesátikilometrové rychlosti (jakože nechci), tak by si ty hvězdy vzal sebou do nebe.

Doporučuji dát do "kufru" tak 3 kartony od vajíček, zvýši to bezpečnost při nárazu zezadu o 60%.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

vit.soucek

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od vit.soucek »

až na to, že ty pojedeš 90 a to IQ pojede asi tak 20(víc nedá). Navíc myslím, že bys to ani neucítil ne? :wink:
Naposledy upravil(a) vit.soucek dne 13 led 2010 22:14, celkem upraveno 1 x.

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od tomasss »

Vzhledem k tomu ze to bude tvrdy jak sv*na, netroufam si odhadnout jak by srazka pro volvo dopadla...viz drive probirana 940 vs Modus. Myslim ze by taky nastala situace "Volvo zachranuje lidi z protijedouciho auta", samozrejme ne tak drasticka (pro Volvo).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od lucki »

doktor píše:
lucki píše: podla rovnakej metodiky 5 hviezdiciek nema ani jedno z tvojich volv. podla mna je toto lepsia alternativa na mesto ako motorka, v zime do toho nesnezi :D
akorát, kdybych se s ním ve V70 potkal na státovce čelně v devadesátikilometrové rychlosti (jakože nechci), tak by si ty hvězdy vzal sebou do nebe.

Doporučuji dát do "kufru" tak 3 kartony od vajíček, zvýši to bezpečnost při nárazu zezadu o 60%.
a pri zrazke s motorkou by si si ani nevsmol.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 536
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Pavluňa »

Tom85 píše:No jo no, jsou to komici - shodou okolností jsem jejich zaměstnancem a ty jejich krámy bych rozhodně nedoporučil. :no:
To ja vlastne taky a s nazorem na jejich vyrobky jsme na to taky stejne :lol: tohle IQcko verte,neverte stoji i po celkem velky sleve 0,5mega :fool:

btw:kdyz porovnam Aygo s 12ti letym Fordem Ka moji polovicky,tak Kacko vyhrava na plny care :wink: proste se v tom cejtim aspon trosku,jako v aute :Bravo:
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od doktor »

kucí, předpokládám, že do práce radši jezdíte sockou, aby jste neprovokovali. Anebo přijedete 1,5 tunovým autem a pak celej den prodáváte kabelky na kolech ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od st_Andy »

doktor píše:
lucki píše: podla rovnakej metodiky 5 hviezdiciek nema ani jedno z tvojich volv. podla mna je toto lepsia alternativa na mesto ako motorka, v zime do toho nesnezi :D
akorát, kdybych se s ním ve V70 potkal na státovce čelně v devadesátikilometrové rychlosti (jakože nechci), tak by si ty hvězdy vzal sebou do nebe.
tam uz se nevejde ani amen :ROFL: :angel:

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Tom85 »

Pavluňa píše:
Tom85 píše:No jo no, jsou to komici - shodou okolností jsem jejich zaměstnancem a ty jejich krámy bych rozhodně nedoporučil. :no:
To ja vlastne taky a s nazorem na jejich vyrobky jsme na to taky stejne :lol: tohle IQcko verte,neverte stoji i po celkem velky sleve 0,5mega :fool:

btw:kdyz porovnam Aygo s 12ti letym Fordem Ka moji polovicky,tak Kacko vyhrava na plny care :wink: proste se v tom cejtim aspon trosku,jako v aute :Bravo:
Jo - co je komičtější, že v TPCA bouchají na stejný lince Citroeny C1, Toyotu Aygo a samozřejmě Pažouta 107. Náklady stejný, nicméně Aygo stojí stále o pár desítek tisíc víc než jeho dva kolegové.

O výrobním procesu raději ani hovořit nebudu. Co chtít od auta, který vypadne z výrobní linky každých 50 vteřin? :/

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Tom85 »

doktor píše:kucí, předpokládám, že do práce radši jezdíte sockou, aby jste neprovokovali. Anebo přijedete 1,5 tunovým autem a pak celej den prodáváte kabelky na kolech ?
Jo, je to trochu provokace, vždyť i ten plant managerovo Avensis vedle poctivý krabice vypadá jak kýčovitá socka pro řadový dělňase 8)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od Roger »

Na druhou stranu od toyoty obdivuju napr. Prius, jel jsem tim novym modelem a to je uz i prostornejsi - teda kufr ma zakl. objem 446l, a hlavne to provokativni ticho jako v hrobe...to az desilo. Neni to sice zadny dravec 136PS na vahu cca 1400kg.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

EuroNCAP - pětihězdičkový zázrak Toyota iQ

Příspěvek od FTN »

Nedá se nic dělat, ale je to budoucnost dopravy ve městě. To auto se chová na silnici velmi dospěle a většina lidí jede do práce sama, takže s prostorem není problém. Kdo v tom nejel, ať to nejdřív zkusí a pak hodnotí.
A Prius - paráda... Mouchy to má, ale vůbec se nedivím těm prodejům v Japonsku a USA.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé