Prosim tě za co se omlouváš? Ty jsi mě prostě jenom rozsekal Jestli jsem byl podrážděný tak jen z toho že teď jezdím s 40tkou
Prostě mě to dostalo... Jj P121 bude prostornější než Oktávka, ale také byl cenově určitě jinde a nejspíš i co se týká třídy. Když to vezmu na dnešní měřítka, tak Oktávka byla střední třída a Amozon asi vyšší střední.
Jinak ty pletená kola na P1800 se mi prostě zamlouvají
_________________ Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
pekelnik píše: Většinou je to u veteránů ale o tom, že čím víc peněz máš, tím víc peněz utratíš. Neboj, nezbydou ti žádné. Pokud této vášni podlehneš, zjistíš, že vždy bude co zlepšovat.
JJ svatá pravda. Pozor pokud kdokoli této nemoci podlehne je vždy bez prostředků. Tato nemoc spotřebuje veškeré finanční prostředky a někdy i víc, než majitel má.
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
_________________ Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
láďa píše:
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
1. nebo 2. generace ? 6 válec nebo už 12 vál ? Taky je důležité výrobní číslo šasi. Některé se totiž za cenné jen vydávají. Není náhodou 2. generace, 12 vál., červený s vadou na elektrice v osvětlení ?
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Tak to ta cena zhruba odpovídá, za pěkné auto v pojízdném stavu na papírech. Nejvzácnější je 1. generace. Tu si nedávno pořídil známý částečně zrenovovanou za 600 000 kč. Na číslech a s výrobním číslem 6
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
láďa píše:
Já vím o E-typu za 230000kč. aje v hezkym stavu...sice před renovací , ale v hezkym stavu...kdybych nerval peníze do 1800tky tak jdu do něj...
1. nebo 2. generace ? 6 válec nebo už 12 vál ? Taky je důležité výrobní číslo šasi. Některé se totiž za cenné jen vydávají. Není náhodou 2. generace, 12 vál., červený s vadou na elektrice v osvětlení ?
Jó kucí tak to nevím...pozjistím.Ale červená byla a je k tomu spoustu náhradních dílů...a co vím tak pojízdná je...
_________________ Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Takže si to trochu ohledně E-typu vyjasníme, ne nadarmo jsem po tomto autě dlouho toužil, abych pak zjistil, že to chce vážně peníze a to dost
Nejcenější je 1. generace s flatfloor - rovnou podlahou, motorem 3.8, také jsou ceněny roadstery 1. generaces motorem 4.2
Nejvhodnější a nejspolehlivější je druhá série, nejlevnější jsou vozy 2 + 2 s automatem, já konkrétně jsem hledal 2+2 s manuálem.
Kupodivu vhodnější motor je šestiválec, dvanáctiválec je takový těžkopádný, na druhou stranu je to technický skvost a zvuku se nic nevyrovná
Největším problémem je pomocný trubkový přední rám letovaný bronzem, který trpí vnitřní korozí, zvenku neviditelnou. Při renovaci je doporučeno ho vyměnit za nový. Opravy jsou Jaguarem nedoporučovány. Př výkonech auta se ani nedivím. Drátěná kola trpí vnitřní korozí, zvenku to vidět zase není, ale opět velmi nákladná výměna.
Ceny dílů jsou opravdu vysoké, vždyť je to opravdu supersport, žádné Volvo 1800 Také tomu ale odpovídá cena, která se vyšplhá ze zmiňovaných 230 tis. před renovací, na milion po renovaci.
LukášM píše:Takže si to trochu ohledně E-typu vyjasníme, ne nadarmo jsem po tomto autě dlouho toužil, abych pak zjistil, že to chce vážně peníze a to dost
Nejcenější je 1. generace s flatfloor - rovnou podlahou, motorem 3.8, také jsou ceněny roadstery 1. generaces motorem 4.2
Nejvhodnější a nejspolehlivější je druhá série, nejlevnější jsou vozy 2 + 2 s automatem, já konkrétně jsem hledal 2+2 s manuálem.
Kupodivu vhodnější motor je šestiválec, dvanáctiválec je takový těžkopádný, na druhou stranu je to technický skvost a zvuku se nic nevyrovná
Největším problémem je pomocný trubkový přední rám letovaný bronzem, který trpí vnitřní korozí, zvenku neviditelnou. Při renovaci je doporučeno ho vyměnit za nový. Opravy jsou Jaguarem nedoporučovány. Př výkonech auta se ani nedivím. Drátěná kola trpí vnitřní korozí, zvenku to vidět zase není, ale opět velmi nákladná výměna.
Ceny dílů jsou opravdu vysoké, vždyť je to opravdu supersport, žádné Volvo 1800 Také tomu ale odpovídá cena, která se vyšplhá ze zmiňovaných 230 tis. před renovací, na milion po renovaci.
Tak je jasný, že to bude trochu drašší než 1800s, ale věřte tomu nebo ne když se bude dělat renovace 1800ctky opravdu podstivě tak se člověk s renovací dostane úplně v pohodě přez půl milionu, ale Jaguar je Jaguar mno
_________________ Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
no a taky jsem se uz o E-Type zajimal. pod milion korun je sehnat slusny E-Type temer nemozne.
Vždyť píšu...těžkopádný dvanáctiválec Ten jsem úplně vynechal, protože servisovat tu bestii je pro nás smrtelníky finančně nemožné Pravdou ovšem je, že mezi dvanáctiválci z té doby je to dnes relativně levné auto.
btw: jsem náhodou narazil na Toyotu 2000 GT v nějakém classic car centru, no a byla na prodej za 300 tis. €....bylo vyrobeno asi jen 3300 kusů, takže cena fakt zajímavá
láďa píše:
Tak je jasný, že to bude trochu drašší než 1800s, ale věřte tomu nebo ne když se bude dělat renovace 1800ctky opravdu podstivě tak se člověk s renovací dostane úplně v pohodě přez půl milionu, ale Jaguar je Jaguar mno
To je jasné, že se renovace může prodražit, zvlášť, když si jí necháš "profi" udělat, pak máš renovaci neodpovídající kvality a nepředstavitelné ceny
Ale není problém utratit 200 tis za renovaci Octávie, kterou budeš mít problém prodat za 100 tis. Pravdou je, že díly na Volvo 1800 mi nepřišli moc drahé
Ještě k Jaguáru, výhodou je, že ten si svoji cenu drží stále, takže pokud by vyšel na milion, tu hodnotu má