Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
- Autor
- Zpráva
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
http://www.cryo-centrum.cz/
Velmi zajímavý.. Az budu delat kotouce s destickama, tak je tam zkusim dat..
Velmi zajímavý.. Az budu delat kotouce s destickama, tak je tam zkusim dat..
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Hmm aby se ti neprobraly o 100 let pozdeji z kryospanku a marne nehledaly majitele
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
hmm, no nekdo tekutym dusikem otevira zamky a urazi paky, prekonava zamykani zpatecek atd...
V podstate muze clovek rozebrat temer cele auto: motor, prevodovku, napravy, brzdy, rizeni, diferencialy, kardany a veskera loziska a nechat takto upravit...pokud na to je :
ceny jsou za kg:
množství v Kg - cena za Kg
0 - 5 245 Kč
5 - 10 225 Kč
10 - 20 215 Kč
20 - 40 200 Kč
40 - 70 185 Kč
70 - 150 175 Kč
brzdové koutouče 115 Kč
+ brzdové destičky zdarma
uvedené ceny jsou bez DPH 19%
V podstate muze clovek rozebrat temer cele auto: motor, prevodovku, napravy, brzdy, rizeni, diferencialy, kardany a veskera loziska a nechat takto upravit...pokud na to je :
ceny jsou za kg:
množství v Kg - cena za Kg
0 - 5 245 Kč
5 - 10 225 Kč
10 - 20 215 Kč
20 - 40 200 Kč
40 - 70 185 Kč
70 - 150 175 Kč
brzdové koutouče 115 Kč
+ brzdové destičky zdarma
uvedené ceny jsou bez DPH 19%
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
no dobre, to jsem se tam taky docetl, ale jde mi o to, jestli to funguje..??
Jestli je mozny neco zmrazit a pak to bude mit vetsi zivotnost..??
Vzdyt kdyby to prece bylo tak jednoduchy, tak proc to nedelaji rovnou automobilky, nebo vyrobci dilu..??
Jestli je mozny neco zmrazit a pak to bude mit vetsi zivotnost..??
Vzdyt kdyby to prece bylo tak jednoduchy, tak proc to nedelaji rovnou automobilky, nebo vyrobci dilu..??
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
dle dostupných info to opravdu funguje...kdo vládne angličtinou, poradí mu strýček Google, pro ostatní nějaké povídání v češtině zde:
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=85516
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=85516
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Zdejší uživatel hIGGI tam pracuje, bavil jsem se s ním o tom, navíc dělá do motosportu....
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Proc? Aby ty dily odchazely co nedriv prece A mozna taky kdo by se s timto zdrzoval pri dnesni pasove vyrobe. Nejsem metalurg, ale veril bych, ze se pohne struktura a tim padem vlastnosti dilu...russia píše:no dobre, to jsem se tam taky docetl, ale jde mi o to, jestli to funguje..??
Jestli je mozny neco zmrazit a pak to bude mit vetsi zivotnost..??
Vzdyt kdyby to prece bylo tak jednoduchy, tak proc to nedelaji rovnou automobilky, nebo vyrobci dilu..??
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
U mrazeni brzdovych kotoucu jsou dva benefity
- snizeni vnitrniho pnuti, lepsi odvadeni tepla a zmenseni sanci na praskani a vlneni kotoucu diky prehrati (tudle vlastnost ocenej hlavne sanitky, hasici a podobne, kde nedochazi ani tak opotrebovani kotoucu beznym brzdenim, ale jejich predcasne likvidaci prave tim ze se zkrouti a/nebo popraskaji)
- snizeni opotrebeni vlastnim trenim
Otazka neni jestli to funguje, ale jestli se to vyplati.
A to je vzdy na tom kdo si nechava neco zmrazit.
Pokud te kotouc stoji 800kc, a za jeho zmrazeni das 750kc a jeho zivotnost se prodlouzi na dvojnasobek tak jsi usetril mozna 50kc a jednu vymenu, ale z ekonomickeho hlediska to zas az tak moc presvedcive neni.
Pokud vsak kotouc stoji 10 000kc a ty za jeho zmrazeni das tech 750kc, prodlouzeni zivotnosti na dvojnasobek ti razem usetri 9000 a to uz jako presvedcovaci metoda funguje vyrazne lepe nez tech 50kc.
Technologie, princip i cena sluzby pritom zustava stejna....
Ja jsem v lete koupil nejlevnejsi kotouce i s deskama (cela sada 4x kotouc+desky predni/zadni asi za 4500kc) tatovi na V70 I, rovnou to vsechno zmrazil a poslal ho s tim na dovolenou do Chorvatska. Kdyz se vratil tak jsem se na brzdy koukal a nebylo by na nich poznat ze jsou pouzity. Ted mu to budu prezouvat na zimaky tak se na to podivam, takovejch 5000 uz bude mit najeto tak at mam predstavu jak to vypada.
Ta technologiie samozrejme nabizi spoustu jinejch moznosti vyuziti, todle je jenom jedna z mnoha. Nastrojova ocel na to reaguje nejlip, takze vrtaky, frezy, noze do soustruhu a podobne se timdle delaj velmi casto a tam jsou ty vysledky jeste lepsi, protoze jde o kvalitni oceli. No a motor z motorky jsem tam taky soupnul
Pres zimu tam pujde vsechno z mazdy, prevodovka, diferak atd...
- snizeni vnitrniho pnuti, lepsi odvadeni tepla a zmenseni sanci na praskani a vlneni kotoucu diky prehrati (tudle vlastnost ocenej hlavne sanitky, hasici a podobne, kde nedochazi ani tak opotrebovani kotoucu beznym brzdenim, ale jejich predcasne likvidaci prave tim ze se zkrouti a/nebo popraskaji)
- snizeni opotrebeni vlastnim trenim
Otazka neni jestli to funguje, ale jestli se to vyplati.
A to je vzdy na tom kdo si nechava neco zmrazit.
Pokud te kotouc stoji 800kc, a za jeho zmrazeni das 750kc a jeho zivotnost se prodlouzi na dvojnasobek tak jsi usetril mozna 50kc a jednu vymenu, ale z ekonomickeho hlediska to zas az tak moc presvedcive neni.
Pokud vsak kotouc stoji 10 000kc a ty za jeho zmrazeni das tech 750kc, prodlouzeni zivotnosti na dvojnasobek ti razem usetri 9000 a to uz jako presvedcovaci metoda funguje vyrazne lepe nez tech 50kc.
Technologie, princip i cena sluzby pritom zustava stejna....
Ja jsem v lete koupil nejlevnejsi kotouce i s deskama (cela sada 4x kotouc+desky predni/zadni asi za 4500kc) tatovi na V70 I, rovnou to vsechno zmrazil a poslal ho s tim na dovolenou do Chorvatska. Kdyz se vratil tak jsem se na brzdy koukal a nebylo by na nich poznat ze jsou pouzity. Ted mu to budu prezouvat na zimaky tak se na to podivam, takovejch 5000 uz bude mit najeto tak at mam predstavu jak to vypada.
Ta technologiie samozrejme nabizi spoustu jinejch moznosti vyuziti, todle je jenom jedna z mnoha. Nastrojova ocel na to reaguje nejlip, takze vrtaky, frezy, noze do soustruhu a podobne se timdle delaj velmi casto a tam jsou ty vysledky jeste lepsi, protoze jde o kvalitni oceli. No a motor z motorky jsem tam taky soupnul
Pres zimu tam pujde vsechno z mazdy, prevodovka, diferak atd...
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Pocitam, ze tam mas asi i slevy ne?...hIGGI píše:
Pres zimu tam pujde vsechno z mazdy, prevodovka, diferak atd...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
dá se to tak říct
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Jasne, chapu.hIGGI píše:dá se to tak říct
A jen skromny dotaz: hromadne slevy by nedali?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Jestli jsi se díval do ceníku tak u všeho ostatního než kotouče je cena závislá na váze, čím více toho bude, tím méně platis za kilo. Kotouče jsou pevná cena 115 kč za kilo a tam by nějaká sleva asi šla taky, ale musel by jsi to už mít na metráky. Tzn aspoň 10 párů nebo více.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 904
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
No to jsem tu úplně ideálně, zrovna dneska jsem zjistil, že mi odcházejí zadní kotouče. Asi vyzkoušíme
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
Cryo centrum-zamražení dílů, zvýšení životnosti
Pokud nekdo mate zajem tak dalsi termin 'mrazeni' je 15.prosince
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé