

Jj, je to tak. Vím o člověku, který prodal Ferrari, protože bylo moc nákladný na provoz. Ne kvůli benzínu, ale kvůli pokutám.... A to prý jezdil s ohledem na auto ještě docela slušněksw píše:máš recht, navíc u nás na to nejsou silnice ani společenské klima.jarek.krizan píše:Výkonné supersporty ? Je to podle mne hezké se jen občas svézt, ale živit to ? To bych nesměl vědět co s penězi. Zatím jsem mměl pár zkušeností s nakoňovanými stroji a respekt a cit je na místě. Člověk co si sedne za volant to musí mít v hlavě srovnané. Měl jsem nejvíce 860 koníků na zadní nápravě ( tuhé ) a dá se to okomentovat jen jedním slovem - respekt.
Mě taky ne a s tím designem jsem to měl podobně, akorát teď v ženevě a ve frankfurtu jsem seděl v tomhle GTS a pochopil jsem, že je něco jinak... A teď, když jsem ho řídil, se mi to dostalo do stavu "mamíííí já to chciiii"... Skládu když protáhneš zatáčkama, tak jsi za vola, na to to auto není... 7 báwo je pěkný (to skláda taky) ale tak uskákanej podvozek a tak nepohodlný sedačky jsem nezažil. Stavitelný jsou asi v 349585 směrech, ale dobrat se ideální polohy se mi nepodařilo.dali píše: V životě by mě nenapadlo, že zrovna Fiat to bude mít takhle promakaný. Popravdě Quattroporte mi vždycky přišlo jako zbytečný auto, nějak jsem nepobíral, jak si to někdo může koupit a do příchodu tohodle faceliftu mi připadalo i dost neslaný nemastný designově.
Hele to není auto, který by jakýkoli běžně vydělávající člověk utáhl provozovat a je to tak správně. Kamarád má upravenou verzi starýho Quattroporte - biturbo se 470 koňma (ale váží to 1,2 tuny) a opravdu není chudej... na normální ježdění má M6...ksw píše: tak to ti závidím,značka maserati mi učarovala,ledacos jsem si o ní našel i fandu v reichu
co si opravuje hodně věci sám,ale to není auto na ježdění ,ale pro požitek.finančně bych to neutáhnul. I když starší ročníky jsou za již přijatelnou cenu. A na desetiletých maseratkách
poznávám interier a motor z Themy jen s dvojicí turb. ale jinak skvost ,prostě třpytivej taloš
-kočkolap- a ještě "drobnost" chce to mít zkušenosti s řízením takového vozu,to jsi snad poznal...
A vovovotom to jejarek.krizan píše: Výkonné supersporty ? Je to podle mne hezké se jen občas svézt, ale živit to ? To bych nesměl vědět co s penězi. Zatím jsem mměl pár zkušeností s nakoňovanými stroji a respekt a cit je na místě. Člověk co si sedne za volant to musí mít v hlavě srovnané. Měl jsem nejvíce 860 koníků na zadní nápravě ( tuhé ) a dá se to okomentovat jen jedním slovem - respekt.
Divně levný, nemyslíš? Každopádě provozně tě to sežereeLzyx píše:já už mám jasno ... 4.5L V8 331kW, ročník 2003. Za 310 000Kč![]()
Sice je to obludička, ale jakýkoliv eRko to rozdrtí jak malinu
Možná je to jen o té nabídce poptávce,já osobně bych se o takový auto a za takouvou cenu rozhodně nepral.wickey píše:tohle je ale opravdu podezrele levne..
moc peknéelement5 píše:
A tady odkaz pro zájemce o zachovalou babičku a mé eRko (šup šup, vánoce se blíží):
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lnr3zrgpxxtc
Ale toho v dehtu nedělajláďa píše:Já bych šel jedině do Veyrona
Tak by tam šoupnul nějaký eňo ňúňo TDI z Ochtávky, Volkswagen jako Volkswagenyoby píše:Ale toho v dehtu nedělajláďa píše:Já bych šel jedině do Veyrona
Ani na etanol?yoby píše:Ale toho v dehtu nedělajláďa píše:Já bych šel jedině do Veyrona
yoby píše:Ale toho v dehtu nedělajláďa píše:Já bych šel jedině do Veyrona
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]